Chyba ECU P1500
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10 kvě 2008, 16:37
Chyba ECU P1500
Mám takový problém, vždy když vyjedu se studenou Corsou C (motor Z12XE 1.2 16V) tak se mi po chvíli ( cca po 100metrech )rozsvítí kontrolka chyby ECU. Když ta kontrolka svítí a chcípnu motor tak ještě chvíli točí větrák na chladiči, přestože je Corsa ještě úplně studená. Kontrolka ECU zhasne, až když se motor ohřeje. Znovu se pak rozsvítí až při další jízdě se studeným motorem (s teplým ne). Měl jsem za to , že je něco se snímačem teploty motoru (soudě podle toho chování co jsem popsal výše, ale při připojení na diagnostiku to hlásí chybu P1500 nepopsaná chyba, podle tabulky co jsem našel na netu je to : P1500 Electronic Throttle Control Motor Failure C-09 , pak jsem ještě zkusill pro ověření odpojit čidlo teploty motoru a to byla chyba P0115 Engine Coolant Temperature Circuit to odpovídá tomu co je v té tabulce z netu, takže ta chyba P1500 bude zřejmě opravdu Electronic Throttle Control Motor Failure C-09 (volně přeloženo: elektronický plyn řízení motoru chyba C-09). Vůbec netuším co tahle chyba znamená a co by bylo potřeba vyměnit, nebo zkontrolovat? Můžete mi s tím někdo poradit?
Myslím, že kdyby byl špatný snímač plynového pedálu, tak by na to snad neměla vliv teplota motoru a netočilo by to i za studeného motoru ventilátorem na chladiči, nebo jo?
Myslím, že kdyby byl špatný snímač plynového pedálu, tak by na to snad neměla vliv teplota motoru a netočilo by to i za studeného motoru ventilátorem na chladiči, nebo jo?
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
co sem nasel, tak problem muze byt bud v kabelech - poskozene, pretrzene, spatna izolace, nebo taky vlhkost v konektoru. dalsi vec co muzes udelat je, ze zkusis motylka co je v sani, jestli se otvira a zavira lehce, nemel by tam mit nejaky velky odpor. a kdyz tohle vsecko bude ok, tak je pravdepodobne KO ten servomodul plynu
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10 kvě 2008, 16:37
Tak jsem sundal sání a málem jsem upadl do mdlob, všude hustá bílá kaše, tak jsem to očistil a kouknul pod víčko plnění oleje a taky hustá bílá kaše, kouknu na měrku oleje a oleje ví než jsem tam dal, kouknu na nádobku chladící kapaliny a ona prazdná, takže nejspíš těsnění pod hlavou KO, nebo může voda do oleje i jinudy?
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10 kvě 2008, 16:37