X14XE vs X14SZ
Moderátoři: Lukkas, nezdvorak, Arci
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
X14XE vs X14SZ
Ahoj,
není tu prosím vás někdo, kdo se vyzná v těchto motorech? Blok motoru by měl být stejný, ale jde mi o vnitřnosti. Údajně by měly jít prohodit písty, ale u ojnic si kolega nebyl jistý, jestli by pasovaly na kliku. Potom by prý mohl nastat problém s mazacím kanálkem, že by nemusel být stejný. Potom musím pořešit ,jestli tam nacpu 16V rozvody(když bude sedět rozvodová řemenice z 16V na klikovku z 8V je to ok). Případně nemáte někdo možnost tyhle motory porovnat?
Abych řekl pravdu, motorům prd rozumím. Dokáže mi někdo poradit(nevo nevíte o někom), jestli by to šlo poskládat? Jde mi o to nasadit 16v hlavu na 8v blok.
Děkuju
není tu prosím vás někdo, kdo se vyzná v těchto motorech? Blok motoru by měl být stejný, ale jde mi o vnitřnosti. Údajně by měly jít prohodit písty, ale u ojnic si kolega nebyl jistý, jestli by pasovaly na kliku. Potom by prý mohl nastat problém s mazacím kanálkem, že by nemusel být stejný. Potom musím pořešit ,jestli tam nacpu 16V rozvody(když bude sedět rozvodová řemenice z 16V na klikovku z 8V je to ok). Případně nemáte někdo možnost tyhle motory porovnat?
Abych řekl pravdu, motorům prd rozumím. Dokáže mi někdo poradit(nevo nevíte o někom), jestli by to šlo poskládat? Jde mi o to nasadit 16v hlavu na 8v blok.
Děkuju
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 530
- Registrován: 04 dub 2012, 21:41
Re: X14XE vs X14SZ
sááákra to je parádní nápad! ale bojím se že to nepujde asi ...každopádně dej vědět až se dozvíš něco nového
-
- Příspěvky: 530
- Registrován: 04 dub 2012, 21:41
Re: X14XE vs X14SZ
sááákra to je parádní nápad! ale bojím se že to nepujde asi ...každopádně dej vědět až se dozvíš něco nového
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: X14XE vs X14SZ
Neumíte někdo dobře německy? Prohnal jsem to překladačem, ale ten není všemocný to co jsem vyčetl, tak je defacto to, co jsem již nahoře napsal. Jen jsem se nedobral k výsledku, jestli je možný to prohodit, když vyměním i písty.
Kdyby nějaký znalec němčiny měl chuť, čas a byl ochotný, tak zde je link. Případně předem děkuju
http://www.opel-problemforum.de/f6-adam ... motor.html
Kdyby nějaký znalec němčiny měl chuť, čas a byl ochotný, tak zde je link. Případně předem děkuju
http://www.opel-problemforum.de/f6-adam ... motor.html
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: X14XE vs X14SZ
nejni jednodusi vymenit ty motory a levneji preklepat to cislo motoru ???
uz vazne vymejslite kravoviny s prominutim
uz vazne vymejslite kravoviny s prominutim
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
Re: X14XE vs X14SZ
Gooder nechci te odrazovat ale pokud dokonale nerozumis motorům tak se na to raci vykasli protoze bys ve vysledku mohl prijit o oba motory takovyhle srandy jsou na delsi dobu komplet rozborka obou motoru a pak porovnavani jednotlivych dilu to ze jeden sasek napsal na internetu, ze prehodit to a to na to bych se nespolehal
petanek192 souhlas s tebou
petanek192 souhlas s tebou
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: X14XE vs X14SZ
Taky se mi to nakonec jeví jako lepší řešení. Přemýšlím o tom, že kdybych do toho swapu šel, rád bych to rovnou i zlegalizoval.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- Fošna
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 09 črc 2008, 21:05
- Bydliště: Česká Lípa
Re: X14XE vs X14SZ
souhlasím s ostatníma... řešíš blbosti.... prostě ten motor vyměň a uvidíš jestli to bude sedět.Složit motor není tak jednoduchý.
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
Re: X14XE vs X14SZ
tak legalizace jde dvema zpusoby bud preklepnout typ motoru, nebo to zlegalizovat v DE/polsko
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
-
- Příspěvky: 530
- Registrován: 04 dub 2012, 21:41
Re: X14XE vs X14SZ
já si to tak nějak pročetl a podle toho co tam píšou, tak je to totální kravina... zbyl by ti z "osmiventilu" (původního motoru) jen blok a k čemu to, když to můžeš rovnou přehodit?
...přehoď to a bude vymalováno
...přehoď to a bude vymalováno
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: X14XE vs X14SZ
Takze vedet a "domnivat se" jsou 2 ruzne veci xDD.
x14sz a x14xe maji stejne vrtani i zdvih, ale jinou kompresi - musel by si prehodit nasledujici:
z x14xe hlavu komplet vcetne sani, elektriky, řj, senzoru a benzinovou pumpu ( v xe ma 3.5 bar,
v sz 0.7 baru), ze SZ by ti teoreticky zbyl jen blok s pisty z XE.
Na nemeckych forech pisou ze bloky jsou identicke..ale nikdy jsem takovou prestavbu nevidel,
takze tezko rict. Jinak vymenit pisty neni tezke ani trochu, jen si musis koupit takovej nastroj za 5 liber,
coz myslim neni smrtelne.
Jedine co me zarazi je, ze tesneni pod hlavou x14sz neni totozne x14xe...toho bych se bal...
a protoze tohle je motor x14sz
http://www.ebay.de/itm/370658776327?nma ... _cvip=true
a tohle xe:
http://www.google.cz/imgres?hl=cs&clien ... ,s:0,i:173
JE JASNE ZE TO NEJDE, BLOK JE ODLISNYYYYY a hotovo xD
x14sz a x14xe maji stejne vrtani i zdvih, ale jinou kompresi - musel by si prehodit nasledujici:
z x14xe hlavu komplet vcetne sani, elektriky, řj, senzoru a benzinovou pumpu ( v xe ma 3.5 bar,
v sz 0.7 baru), ze SZ by ti teoreticky zbyl jen blok s pisty z XE.
Na nemeckych forech pisou ze bloky jsou identicke..ale nikdy jsem takovou prestavbu nevidel,
takze tezko rict. Jinak vymenit pisty neni tezke ani trochu, jen si musis koupit takovej nastroj za 5 liber,
coz myslim neni smrtelne.
Jedine co me zarazi je, ze tesneni pod hlavou x14sz neni totozne x14xe...toho bych se bal...
a protoze tohle je motor x14sz
http://www.ebay.de/itm/370658776327?nma ... _cvip=true
a tohle xe:
http://www.google.cz/imgres?hl=cs&clien ... ,s:0,i:173
JE JASNE ZE TO NEJDE, BLOK JE ODLISNYYYYY a hotovo xD
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: X14XE vs X14SZ
zlegalizovat v DE je sice hezký ale de o to jak by to bylo náročný po papírovací a finanční stránce....
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: X14XE vs X14SZ
Legalizace v DE:
musi to koupit nemec, tj. import, zaplati si technickou a emise, ruceni a ekonesmysl jak u nas (nemalo, bavime se ve stovkach eur...ale potom nemec zajede na TUV kde dolozi co je to za prestavbu, jaky dily byli pouzity, dolozi doklady od dilu..a o cirka 150 euro dal ma vuz legalni ( pri splneni podminek prestavby, tj. komplet vcetne brdz, odpovidajiciho podvozku atd atd)....
Jak v Polsku nevim..
Imho nejlepsi je koupit vuz rovnou z DE s jiz zapsanym motorem, byt nefunkcni ( 2 litry startujou na 1500 eurach, jedno jestli tigra nebo corsa )..privest..opravit a hotovo, nejsnazsi, legalizace v cechach
jen pres vyzkumny ustav = drahe, bavime se min. v desitkach tisic korun..
musi to koupit nemec, tj. import, zaplati si technickou a emise, ruceni a ekonesmysl jak u nas (nemalo, bavime se ve stovkach eur...ale potom nemec zajede na TUV kde dolozi co je to za prestavbu, jaky dily byli pouzity, dolozi doklady od dilu..a o cirka 150 euro dal ma vuz legalni ( pri splneni podminek prestavby, tj. komplet vcetne brdz, odpovidajiciho podvozku atd atd)....
Jak v Polsku nevim..
Imho nejlepsi je koupit vuz rovnou z DE s jiz zapsanym motorem, byt nefunkcni ( 2 litry startujou na 1500 eurach, jedno jestli tigra nebo corsa )..privest..opravit a hotovo, nejsnazsi, legalizace v cechach
jen pres vyzkumny ustav = drahe, bavime se min. v desitkach tisic korun..
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: X14XE vs X14SZ
tak aby bylo jasno mrglore nevim proc tu chytracis kdyz nepoznas jestli je blok ze predu nebo zezadu usuzuji podle fotek keryma to dokladas ...
nechapu proc resite legalizaci kdyz X14xe se vyrabela a v cz prodavala to ti v cz urcite udelaji jako oficialni prestavbu maximalne pojedes na stk ... ja ted pujdu zapisovat kola tak az tam budu tak se na to zeptam abych nemlel bludy ale 100procent to nejak v cz jde ...
nechapu proc resite legalizaci kdyz X14xe se vyrabela a v cz prodavala to ti v cz urcite udelaji jako oficialni prestavbu maximalne pojedes na stk ... ja ted pujdu zapisovat kola tak az tam budu tak se na to zeptam abych nemlel bludy ale 100procent to nejak v cz jde ...
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: X14XE vs X14SZ
X14XE u nás zlegalizovat jde, bude se jednat o typovou přestavbu, tj. když se vyráběl stejný model auta s touto motorizací. Ovšem je potřeba sehnat motor a k němu i TP, na základě tohohle Ti Opel vydá vyjádření, že to možné je(cca 2000Kč)
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->