pěkný, jsi šikovnej, ale ...
jestli chceš takhle čistit celej motor, tím myslím komplet všude a všechno, tak to bych moc nedělal. Ono by to totiž pak nemuselo dělat dobrotu. Když umyješ ten karbon co je všude možně v motoru, tak tím tomu můžeš za určitých okolností uškodit. Sám karbon totiž vytěsňuje "vyběhanost" jednotlivých součástí samotnýho motoru a pokud ho dostaneš pryč, aniž bys vyměnil nejvíc kritický součásti, tak bys mohl docílit akorát toho, že ti po sestavení bude motor žrát olej jako tank.
tzn. každopádně bych nechal zcela určitě zbrousit hlavu a srovnat blok motoru, aby to všechno přesně sedělo + nový těsnění pod hlavu a víko ventilů + vyměnit gumový o-kroužek víka vačky. To je takovej základ co bych udělal před tím, než to budeš sestavovat zpátky.
Možná by bylo dobrý se poradit s někým, kdo motorům skutečně rozumí, aby ses pak nedivil, že ti auto nepojede a budeš to rozebírat znovu jak debil
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)