Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
jestli bys našel a mohl bys hodit fotku... byl bych ti na stotisckrát vděčný
Rozhodl jsem se ještě rovnou zaslepit EGR ventil. Protože jsem nechtěl nic vyrábět, tak jsem koupil za 200 Kč zaslepení přímo od Opelu. A teď moje otázka je, jak to těsnění na ten EGR přijde? Má to takovej prolis... mrkněte na fotky prosím.
Prolisem nahoru:
Prolisem dolů:
?:)
Rozhodl jsem se ještě rovnou zaslepit EGR ventil. Protože jsem nechtěl nic vyrábět, tak jsem koupil za 200 Kč zaslepení přímo od Opelu. A teď moje otázka je, jak to těsnění na ten EGR přijde? Má to takovej prolis... mrkněte na fotky prosím.
Prolisem nahoru:
Prolisem dolů:
?:)
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
To je ono omlouvam se drobet mi to trvalo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
Díky peťánkovi za fotky už jsme spolu domluvení...
Měl bych tu pánové další dotaz, a to je palivové čerpadlo. Na autokelly lze sehnat např. DELPHI, který podle údajů tlačí 3,5 baru, a nebo lze koupit taky BOSCH, co tlačí 3,8 baru. Který čerpadlo mám koupit? Je jedno, jestli koupím to co tlačí 3,5 baru ? Dokonce jsem se díval, že nějaký palivový čerpadlo STARLINE tlačí jenom 3,0 baru... tak kuřna, to aby se v tom prase vyznalo.
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... J4H3XEJ0k=
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... NmcgdPzsg=
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... veOzJylBQ=
Prosím poraďte.
Měl bych tu pánové další dotaz, a to je palivové čerpadlo. Na autokelly lze sehnat např. DELPHI, který podle údajů tlačí 3,5 baru, a nebo lze koupit taky BOSCH, co tlačí 3,8 baru. Který čerpadlo mám koupit? Je jedno, jestli koupím to co tlačí 3,5 baru ? Dokonce jsem se díval, že nějaký palivový čerpadlo STARLINE tlačí jenom 3,0 baru... tak kuřna, to aby se v tom prase vyznalo.
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... J4H3XEJ0k=
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... NmcgdPzsg=
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... veOzJylBQ=
Prosím poraďte.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
reseni je proste...na ebay.co.uk vytukej walbro 255....a origose ( ne cinsky fake) se pohybujou kolem 70 liber...
a je po starostech, tahle tlaci cca 7 bar bez problemu a vejde se do origo kose co tam mas v nadrzi.
treba:
http://www.ebay.co.uk/itm/Walbro-GSS340 ... 27c800b73a
a je po starostech, tahle tlaci cca 7 bar bez problemu a vejde se do origo kose co tam mas v nadrzi.
treba:
http://www.ebay.co.uk/itm/Walbro-GSS340 ... 27c800b73a
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
Cerpadlo mame taky .
Vsak nejsme nejaci amateri ne
Vsak nejsme nejaci amateri ne
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
ok, no sehnal jsem od kámoše co tlačí 3,5 baru, tak uvidíme, jak to pojede...
Teď tu mám další otázečku, a to jsou přední držáky motoru na X14XE a X12SZ. U X12SZ jsou silentbloky a držáky trochu jiný než u X14XE? Jak to mám vyřešit? Mám použít uchycení z X12SZ = nechat tam původní silentbloky nebo je na to nějakej jinej fígl? Budou přední držáky z X12SZ pasovat se silentblokama na X14XE?
Mohl by někdo poradit třeba i s fotkama? Moc díky
Teď tu mám další otázečku, a to jsou přední držáky motoru na X14XE a X12SZ. U X12SZ jsou silentbloky a držáky trochu jiný než u X14XE? Jak to mám vyřešit? Mám použít uchycení z X12SZ = nechat tam původní silentbloky nebo je na to nějakej jinej fígl? Budou přední držáky z X12SZ pasovat se silentblokama na X14XE?
Mohl by někdo poradit třeba i s fotkama? Moc díky
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
teoreticky 99% by mel pasovat puvodni drzak z X12SZ bloky motoru jsou hodne podobne ....
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
jo ty držáky pasujou... normálně je na ten motor našroubuju, otázka je tahle:
1) jestli ty silentbloky z X12SZ unesou X14XE? Teoreticky si myslím že jo, že ten motor není o tolik těžší... Ale Váš názor ?
2) Druhá stránka je rozteč mezi držáky? Tu budu muset jít zkusit změřit, aby tam nebyl nějakej výmrd...
1) jestli ty silentbloky z X12SZ unesou X14XE? Teoreticky si myslím že jo, že ten motor není o tolik těžší... Ale Váš názor ?
2) Druhá stránka je rozteč mezi držáky? Tu budu muset jít zkusit změřit, aby tam nebyl nějakej výmrd...
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
Na tech silentblokach sem mel c20xe a pohoda .
To bude sedet
To bude sedet
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
ok tak jo zítra to ještě změřím a snad si to tam sedne jak prdel na hrnec.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
Ahoj kluci, tak tu mám dalších mnoho dotazů. Motor už půjde tento víkend do auta, takže tu dodělávám co se dá a narazil jsem na hromadu dalších problémů.
Prosím buďte trpělivý, dělám to všechno sám, nikdo mi neporadí, nikdy jsem motor z auta nepřehazoval, takže je to pro mě taková detektivka co a jak funguje a kde co má být zapojeno. Takže...
1) Kam zapojím tuhle hadičku od regulátoru tlaku palivové lišty?
2) Vůbec netuším, kam zapojím tento výstup zvrchního dílu sání? Je to nějakej přetlak, ale kam to přijde?
3) Kam má být zapojeno tento výstup z té černé kostičky? ani nevím na co to tam je...
4) Tohle je kus plastové hadičky od klapky u svodů... kam to přijde? Podle některých fotek to jde do nějaké další malé "krabičky", kterou nemám, a ani nevím, pod čím ji mám hledat?
5) Tak, tady je zase nějakej výstup ze sání (přetlak), a absolutně netuším, kam to přijde?
6) A tohle je pravděpodobně výstup chlazení škrtící klapky, tzn. voda proudí přes skřtící klapku, ochlazuje ji, a zpátky se to má vracet do expanzky? Je to tak správně?
No, to je zatím vše co nevím.... Kdyby byl někdo z Brna, kdo má Corsu 1.4 16V a já to mohl omrknout, co je kde zapojený, tak by to bylo super, ale takhle jenom slepě odhaduju, co kde má být. Prosím poraďte, nebo mě z toho jebne
Prosím buďte trpělivý, dělám to všechno sám, nikdo mi neporadí, nikdy jsem motor z auta nepřehazoval, takže je to pro mě taková detektivka co a jak funguje a kde co má být zapojeno. Takže...
1) Kam zapojím tuhle hadičku od regulátoru tlaku palivové lišty?
2) Vůbec netuším, kam zapojím tento výstup zvrchního dílu sání? Je to nějakej přetlak, ale kam to přijde?
3) Kam má být zapojeno tento výstup z té černé kostičky? ani nevím na co to tam je...
4) Tohle je kus plastové hadičky od klapky u svodů... kam to přijde? Podle některých fotek to jde do nějaké další malé "krabičky", kterou nemám, a ani nevím, pod čím ji mám hledat?
5) Tak, tady je zase nějakej výstup ze sání (přetlak), a absolutně netuším, kam to přijde?
6) A tohle je pravděpodobně výstup chlazení škrtící klapky, tzn. voda proudí přes skřtící klapku, ochlazuje ji, a zpátky se to má vracet do expanzky? Je to tak správně?
No, to je zatím vše co nevím.... Kdyby byl někdo z Brna, kdo má Corsu 1.4 16V a já to mohl omrknout, co je kde zapojený, tak by to bylo super, ale takhle jenom slepě odhaduju, co kde má být. Prosím poraďte, nebo mě z toho jebne
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
1) tu hadicku das zepredu na horni dil sani...tj kdyz stojis pred motorem, tak napravo na tech litinovejch parozich je vycnelek dlouhej uzkej dopredu, tak na nej ( ta hadicka vlastne vytvori takovy U ko kolem toho sani...)
2) myslim ze MAP senzor ( ten pridelat nekde nalevo od nadrzky nahoru...)
3) ta cerna kosticka je ventil odvetravani nadrze...vede do neho hadicka ze stejneho mista jako do motoroveho prostoru koukaji palilove hadice..proste z praveho predniho podbehu...no a pak je samotnej napojenej jeste na sani
4) neblaze prosluly secondary air - nebylo pumpa co ti vhani do svodu vzduch v ramci rychlejsiho zahrati katu. Vuuubec tam te celej system nemusi byt, vetsina lidi to komplet vyhodi ( pumpu i na obrazku ventil na svodech, ta hadicka je do ovladaciho ventilu co podtakem otvira ventil pro vstup z pumpy...). - proste hledej na foru odstraneni secondary air a budes mit jasno.
5) je odpoved na otazku č. 1 ...tam pride druhej konec hadicky
6) jasny, obeh vody, asi na expanzku bo spadky na rozvod vody..kam to pasne
2) myslim ze MAP senzor ( ten pridelat nekde nalevo od nadrzky nahoru...)
3) ta cerna kosticka je ventil odvetravani nadrze...vede do neho hadicka ze stejneho mista jako do motoroveho prostoru koukaji palilove hadice..proste z praveho predniho podbehu...no a pak je samotnej napojenej jeste na sani
4) neblaze prosluly secondary air - nebylo pumpa co ti vhani do svodu vzduch v ramci rychlejsiho zahrati katu. Vuuubec tam te celej system nemusi byt, vetsina lidi to komplet vyhodi ( pumpu i na obrazku ventil na svodech, ta hadicka je do ovladaciho ventilu co podtakem otvira ventil pro vstup z pumpy...). - proste hledej na foru odstraneni secondary air a budes mit jasno.
5) je odpoved na otazku č. 1 ...tam pride druhej konec hadicky
6) jasny, obeh vody, asi na expanzku bo spadky na rozvod vody..kam to pasne
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Přestavba kozy s motorem X12SZ na X14XE
mglore, děkuji Ti mnohokrát za tvoje odpovědi O tom second airu jsem teď někde četl, vyhodím to celý a zaslepím to zítra přímo na svodech. Doufám, že to nebude dělat problémy, když to bude všechno odpojený od ECO jednotky. Předpokládám, že ne, jinak bys mi to nepsal
Ještě jednou mnohokrát děkuji
Ještě jednou mnohokrát děkuji
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)