Vašátor píše:Přesně jak píše Hgi, uhlíkový filtr toho většinou vydrží až až.
K tvému problému ... po otočení klíčkem, aby se rozsvítily kontrolky, se na pár vteřin zapne palivové čerpadlo. Je elektrické, motor nic netahá, apod. Čerpadlo prostě natlačí palivo do vstřikovací lišty. Palivové čerpadlo však nejede celou dobu po zapnutí zapalování, aktivuje se opětovně až při startu samotném. Pokud jsi vypustil palivo z palivové soustavy, bylo dobré párkrát zapnout a vypnout zapalování. Každopádně při startování mělo palivové čerpadlo během pár momentů palivo natlačit. Pokud se tak nestalo, může být někde něco na palivové soustavě ucpaného.
Myslet si, že pomohlo šlapání na plynový pedál je nesmysl. Tohle není karburátorový motor, nemá mechanický obohacovač.
Auto jede opravdu naprosto normálně? Neztrácí se pod plynem výkon?
P.S. To Hgi: neviděli jsme se u čalouníka? Tvůj nick je mi nějaký povědomý, byl jsem tam čerstvě zakoupenou modrou Corsou 100edition.
Hele corsa 1.0 nemá sama o sobě moc výkonu..... Ale po sešlápnutí pedálu sice málo, ale přece jen táhne....
Ještě jsem se chtěl kluci zeptat, proč, nebo co je za debilní ukazatele paliva v nádrží... Mám dejme tomu 40l benzinu a prvních projetých 10l benzinu ukazuje celkem správně v ohledu na spotřebu a ujetý km, a pak z ničeho nic mi přijde, že auto žere snad 100l/100km a pak posledních cca 8l i s rezervou je zase celkem "nesmrtelných" a drží to dost dlouho.... Jedná se mi jen o to, zda to tak je bohužel u každé béčkové corsi, nebo je to jen můj případ? Kamarád měl stejný problém u corsi, tak asi to nebude jen u mého auta.... (Na cca 40l paliva ujedu cca 550km a je to už v rezervě). Jezdím úseky 12km do práce, či na rehabilitace a zpět, občas i více.... Cestu nemáme úplně rovnou, ale silnice je hlavní tah z Litoměřic směr Liberec, takže rychlost člověk má a silnice je cajk... Jinak auto taky nechávám lehce ohřát. než vyjedu (po nastartování si auto drží samo otáčky na 1200ot/min a nevyjedu dřív než to klesne samo od sebe na 1000ot/min, čili se to ohřeje a pak to klesne a klesnutí otáček záleží na počasí, ale trvá to tak cca 3min, než to klesne z 1200ot./min na 1000 ot./min).