Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
eh.... maš malej monitor
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: 07 srp 2010, 13:07
- Bydliště: Slovenská republika
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Tak Corsa predaná a už mi stojí na dvore Tigra 1.6 ročník 2000
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: 07 srp 2010, 13:07
- Bydliště: Slovenská republika
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Impregnujete otvorené sanie?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Já ne, já se ho zbavil. Absolutní zbytečnost s více zápory než klady, která v Tvém případě dokonce výkon ubere
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
kdyby byl dole v podběhu bylo by to jiný kafe
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Jen by neubral výkon, jinak i přesto výsledek víceméně nulový
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Ano, všichni víme že ses poučil, tak nehejtuj
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: 07 srp 2010, 13:07
- Bydliště: Slovenská republika
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Nad umiestnením v podbehu som aj premýšlal ale už robím na prívode studeného vzduchu. Až bude PB viac sa s tým pohrám, no teraz spokojný. Hlavne zvuk je ovela lepší.
Ale mal by som ho teda naimpregnovať? Vraj neimpregnovaný filter nezachytí tolko bordelu jak impregnovaný.
Ale mal by som ho teda naimpregnovať? Vraj neimpregnovaný filter nezachytí tolko bordelu jak impregnovaný.
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
jj impregnuj PB je správný krok.. budeš kupovat, nebo vyrábět?
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Nehejtuju, jen se snažím vysvětlit, že filtr je absolutní zbytečnost Tak PB znát bude, ale s tím filtrem si opravdu nepomůže, pokud se k tomu nenaladí komplet auto. V jeho případě je jediná výhoda to čištění. Viděl jsem fotky turba, jak vypadá po použití sportovního filtru a za tu srandu a zvuk by mi to opravdu nestálo(Sice tady není turbo, ale ten bordel to nasaje tak jako tak). O tom impregnačním oleji ani nemluvě
Když už sportovní filtr, tak alespoň v nějakém obalu, aby to nenasávalo vzduch od motoru a nějakou osvědčenější značku typu KN, BMC, Fujita(suchý filtr), AEM(suchý filtr)...
PS: Pokud budeš vyrábět PB, tak doma mám 4klapku 40mm. Jestli máš možnost si to vyrobit, vyjde Tě to podstatně levněji.
Když už sportovní filtr, tak alespoň v nějakém obalu, aby to nenasávalo vzduch od motoru a nějakou osvědčenější značku typu KN, BMC, Fujita(suchý filtr), AEM(suchý filtr)...
PS: Pokud budeš vyrábět PB, tak doma mám 4klapku 40mm. Jestli máš možnost si to vyrobit, vyjde Tě to podstatně levněji.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: 07 srp 2010, 13:07
- Bydliště: Slovenská republika
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
PB budem určite kupovať, ak o niečom viete (či už origo alebo kópia) dajte vedieť
A ešte k tomu filtru, doma už mám nachystaný origo airbox a nový filter Mann, ale ten tam pojde až s PB. Teraz len dokončím prívod studeného vzduchu, naimpregnujem a ide sa pre zmenu na výfuk.
A ešte k tomu filtru, doma už mám nachystaný origo airbox a nový filter Mann, ale ten tam pojde až s PB. Teraz len dokončím prívod studeného vzduchu, naimpregnujem a ide sa pre zmenu na výfuk.
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Cheetah3 - Corsa B 1.5TD "Moly"
Bohužel o ničem nevím, ale zkus se poptat u vás, jestli by to někdo nedokázal vyrobit. Známý mi to na Corsu nabízel snad za 4000Kč včetně materiálu. Nakonec jsem klapky sehnal, ale už jsem se nedostal k tomu to zrealizovat a momentálně mi doma leží
Co plánuješ s výfukem? Jinak pokud budeš dávat origo airbox, zkusil bych si pohrát s přívodem vzduchu. A abych teda jen nehejtoval ty sportovní filtry, tak kdyby náhodou ten sportovní, zauvažoval bych nad nějakým v karbonovém obalu. Pokud nechceš BMC, ITG, Pipercross, které nové stojí kolem 6000Kč(Ale zase mají řešené a patentované usměrnění vzduchu. Pipercross a ITG jsou pěnové a údržba je jednodušší a ne tak častá, jen nevím, jak je to s filtrací té pěny. Všeobecně pěnové filtry filtrují hůře, ale zase mají více různých vrstev a nevím, jak tohle má Pipercross a ITG vymyšlené. U nás moc info o tom nenajdeš.), zkusil bych tu karbonovou Simotu(snad je ten karbon pravý, nikdy jsem to neviděl, mám zkušenosti pouze s 2xBMC) a filtr nahradil něčím kvalitnějším, než je Simota. Dosáhneš tím totiž jedné z nejlepší možné tepelné izolace
Co plánuješ s výfukem? Jinak pokud budeš dávat origo airbox, zkusil bych si pohrát s přívodem vzduchu. A abych teda jen nehejtoval ty sportovní filtry, tak kdyby náhodou ten sportovní, zauvažoval bych nad nějakým v karbonovém obalu. Pokud nechceš BMC, ITG, Pipercross, které nové stojí kolem 6000Kč(Ale zase mají řešené a patentované usměrnění vzduchu. Pipercross a ITG jsou pěnové a údržba je jednodušší a ne tak častá, jen nevím, jak je to s filtrací té pěny. Všeobecně pěnové filtry filtrují hůře, ale zase mají více různých vrstev a nevím, jak tohle má Pipercross a ITG vymyšlené. U nás moc info o tom nenajdeš.), zkusil bych tu karbonovou Simotu(snad je ten karbon pravý, nikdy jsem to neviděl, mám zkušenosti pouze s 2xBMC) a filtr nahradil něčím kvalitnějším, než je Simota. Dosáhneš tím totiž jedné z nejlepší možné tepelné izolace
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->