Změna podsvícení>Palubovka,topení,budíky ,TID
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Změna podsvícení>Palubovka,topení,budíky ,TID
Předem bych chtěl poděkovat MIKE MADOVI a ERICOVI, za osvětlení tématu a bez kterých bych nevěděl jak nato
Žárovky (Diody) v Corse B jsou jiné před faceliftem a po faceliftu.
Před faceliftem:
na přístrojovce jsou 2ks s paticí T10
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí T10
spínač světel 1 ks MICRO
po faceliftu:
na přístrojovce jsou 3ks s paticí TID
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí TID
spínač světel 1 ks MICRO
Dioda T10 (žárovka co je v parkovačkách)
Dioda TID
Dioda MICRO
dále jsou v interiéru ještě tyto dvě (osvícení interiéru a kufru)
demontaz ala MIKE MAD:
Základem je vyndat výdechy topení, nepoužívat šroubováky, atd. - žádné násilí - sice se to dostane ven, ale za cenu zníčení pulky věcí okolo. Výdechy se vyndají tak, že se otočí dolů a zabere se aby se vytočily ještě víc než normálně, pak se jen vytáhnou směrem ven (nasazení to samé ;o)) Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, který jsou pod těmy výdechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace, dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení (při nasazování se postupuje stejně). Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, které jsou pod těmy výdedechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace. Dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení. Musí se vyndat ovladače topení, prostřední jde blbě ale jde (Poznámka Velblouda... prej je pod ním nějaký místečko kde se zatlačí a jde lehce vyndat.. já se s tím mordoval hodinu a na něj jsem nepřišel ). Šroubky pod výdechyma umožní sundat kapličku pro hodiny a teploměr, další pak zkora uvolní středový panel. Teď jsou dvě možnosti jak odpojit takla topení: buď se vytáhnou samotný táhla (Mike Mad: strašnej woser ), nebo se odmontuje kryt od spodku ovladačů, jsou tam k nim zezadu šikmo shora na středovým panelu dva mosazný torxový šroubky. Popelník drží jen shora na 2 šroubcích které jsou vidět a dva zespodu.
demontáž středového knoflíku
Pokud budete některé díly lakovat tak:
zaklad na plasty> jemne zdrsnit smirglem>strikaci kit (plnic)>barva>bezb.lak (2 vrstvy)
nechte pořádně zatvrdnout ať si tonepoškrábete při nasazování zpět..
P.S. Stejně si to poškrábete, protože nandat to správně a hlavně aby vám u toho neruply nervy je umění
další návod a fotodokumentace http://djpeak.borec.cz/
Žárovky (Diody) v Corse B jsou jiné před faceliftem a po faceliftu.
Před faceliftem:
na přístrojovce jsou 2ks s paticí T10
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí T10
spínač světel 1 ks MICRO
po faceliftu:
na přístrojovce jsou 3ks s paticí TID
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí TID
spínač světel 1 ks MICRO
Dioda T10 (žárovka co je v parkovačkách)
Dioda TID
Dioda MICRO
dále jsou v interiéru ještě tyto dvě (osvícení interiéru a kufru)
demontaz ala MIKE MAD:
Základem je vyndat výdechy topení, nepoužívat šroubováky, atd. - žádné násilí - sice se to dostane ven, ale za cenu zníčení pulky věcí okolo. Výdechy se vyndají tak, že se otočí dolů a zabere se aby se vytočily ještě víc než normálně, pak se jen vytáhnou směrem ven (nasazení to samé ;o)) Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, který jsou pod těmy výdechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace, dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení (při nasazování se postupuje stejně). Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, které jsou pod těmy výdedechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace. Dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení. Musí se vyndat ovladače topení, prostřední jde blbě ale jde (Poznámka Velblouda... prej je pod ním nějaký místečko kde se zatlačí a jde lehce vyndat.. já se s tím mordoval hodinu a na něj jsem nepřišel ). Šroubky pod výdechyma umožní sundat kapličku pro hodiny a teploměr, další pak zkora uvolní středový panel. Teď jsou dvě možnosti jak odpojit takla topení: buď se vytáhnou samotný táhla (Mike Mad: strašnej woser ), nebo se odmontuje kryt od spodku ovladačů, jsou tam k nim zezadu šikmo shora na středovým panelu dva mosazný torxový šroubky. Popelník drží jen shora na 2 šroubcích které jsou vidět a dva zespodu.
demontáž středového knoflíku
Pokud budete některé díly lakovat tak:
zaklad na plasty> jemne zdrsnit smirglem>strikaci kit (plnic)>barva>bezb.lak (2 vrstvy)
nechte pořádně zatvrdnout ať si tonepoškrábete při nasazování zpět..
P.S. Stejně si to poškrábete, protože nandat to správně a hlavně aby vám u toho neruply nervy je umění
další návod a fotodokumentace http://djpeak.borec.cz/
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
zdar corsaci,to podsvětlení je mazec to chci taky,ale výměna za diody mi nikdy nepomohla,svítilo to slabě,nebylo nic vidět.co s tím,to seriové se mi nelibí.V palubovce na osvětlení budíků mám mám jen dvě žárovky 12v 5w a tady píšeš že při úpřavě tam máš 3,tak to nevim.Mohl bys mi nějak poradit co a jak,pokud to není složité,moc eletrice nerozumim.Diky moc Ondra.posli mi prosim kdyžtak maila sladascorsa@seznam.cz
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím Ondro
Ty budeš mít asi ještě Béčko před faceliftem, že? Tzn. do 97 roku....
tento model, jak jsem psal má totiž v palubovce pouze dvě "parkovačky" a je pravda, že s nima to moc nesvítí... Nejvíc by Ti o tom řekl asi náš člen - MikeMad, ten má stejný model a už si to dělal... já mám už po faceliftový model a mám tam právě 3 diody TID a můžu říct, že s nima to svítí daleko líp než s žárovkama ;o)
Tzn:
- řešením pro Tebe je buď si koupit dvě diody "parkovačky" (T10) - prodávaj se v každým krámu s autodílama... ale to nebude svítit nijak extra moc...(ale zase barvou jakou budeš chtít) ¨
- nebo si to udělat zvlášť z diod a můžeš si tam dát vysokosvítivý a kolik budeš chtít, aby Ti to dobře svítilo - návod najdeš tady http://djpeak.borec.cz
- nebo pokud to chceš opravdu super, tak si nechat udělat rovnou podsvícení tzv. indigo ( www.newman-tuning.com )
Ty budeš mít asi ještě Béčko před faceliftem, že? Tzn. do 97 roku....
tento model, jak jsem psal má totiž v palubovce pouze dvě "parkovačky" a je pravda, že s nima to moc nesvítí... Nejvíc by Ti o tom řekl asi náš člen - MikeMad, ten má stejný model a už si to dělal... já mám už po faceliftový model a mám tam právě 3 diody TID a můžu říct, že s nima to svítí daleko líp než s žárovkama ;o)
Tzn:
- řešením pro Tebe je buď si koupit dvě diody "parkovačky" (T10) - prodávaj se v každým krámu s autodílama... ale to nebude svítit nijak extra moc...(ale zase barvou jakou budeš chtít) ¨
- nebo si to udělat zvlášť z diod a můžeš si tam dát vysokosvítivý a kolik budeš chtít, aby Ti to dobře svítilo - návod najdeš tady http://djpeak.borec.cz
- nebo pokud to chceš opravdu super, tak si nechat udělat rovnou podsvícení tzv. indigo ( www.newman-tuning.com )
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Oky, vyřeš to tedy diodama jsou tam tyhle:
Před faceliftem:
na přístrojovce jsou 2ks s paticí T10
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí T10
spínač světel 1 ks MICRO
tzn. stačí ti 2 balení "diod do parkovaček" (po 2ks v balení) a 1 balení "micro diod (po 5 ks v balení). Koupíš je v každém obchodě s tuning díly... pokud budeš chtít my máme klubovou slevu na www.cartechgroup.cz stačí říct, že jsi z corsaclubu
Před faceliftem:
na přístrojovce jsou 2ks s paticí T10
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí T10
spínač světel 1 ks MICRO
tzn. stačí ti 2 balení "diod do parkovaček" (po 2ks v balení) a 1 balení "micro diod (po 5 ks v balení). Koupíš je v každém obchodě s tuning díly... pokud budeš chtít my máme klubovou slevu na www.cartechgroup.cz stačí říct, že jsi z corsaclubu
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- MiniMike
- Administrátoři
- Příspěvky: 278
- Registrován: 06 pro 2006, 07:21
- Bydliště: Plzeň/Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
Díky,ty mi sice radíš diody,ale mě by asi nestačily jen dvě v budíkách to mi svítilo slabě,přístrojovku bych nechal klidně seriově to mi nevadí,ale jen ty budíky bych chtěl jinak,ale bohužel s tím nemám dobrou zkušenost,takže nevím.Zkoušel jsem plno diod,ale prostě žárovce se to nevyrovná svítivostí a barevné žárovky jsou na nic hned sleze barva.Plno věcí mám,ale tohle jsem ještě nevyřešil,proto žádám o radu zkušenější.Jestli bys mohl nějak jěště poradit,byl bych moc rád.Díky
-
- Příspěvky: 134
- Registrován: 25 pro 2006, 15:26
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
- MiniMike
- Administrátoři
- Příspěvky: 278
- Registrován: 06 pro 2006, 07:21
- Bydliště: Plzeň/Praha
- Kontaktovat uživatele:
vsechny zarovky sou stejny, jen si myslim, ze se lisi kdyz mas budiky s nebo bez otackomeruNewman13 píše:A jak poznám jestli mám před nebo po faceliftu, kvuli žárovkám?
ja zatim resil jen ten prostredni panel s ovladacema topeni a do nej mi stacili ty 2 maly
to all: kdyz date vyhrivani zadniho okna, rozsviti se ten vypinac nebo ne
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2009
- Registrován: 15 led 2007, 07:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
newmy.. tak to tam máš klasický dvě parkovačky... ty jsem u kolegáčka bral Mini Mikovi.., ten to bude taky teď dělat... jinak nejlíp by ti to popsal Mike Mad, protože ten je asi před rokem měnil a taky má tři budíky ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07 úno 2007, 06:46
- Bydliště: Praha - Západ
Podsvícení ovladačů topení
Odešlo mi podsvícení ovladačů topení. I po přečtení návodů s obrázkama se mi pořád nepovedlo více než vyšroubovat ty 4 šroubky středového panelu a jeho mírného povytažení (takového, že tam ani pořádně nevidím a do té mezery nedostanu ani ruku). Vůbec nevím, jak to vytáhnout víc, aniž bych něco urval a jak vyndat ty knoflíky ovladačů topení. Mohu tedy požádat o podrobnější radu pro méně chápavého? Díky!
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Brouček: Musíš to udělat takhle:
je to jednoduchý ;o)) základem je pootočit výdechy ventilace tak aby si se tim dostal k základním dvěma šroubům.. a pak odděllat vrchní displej(2šrouby).. a tím se ti otevře prostor pro vyšroubování ostatních šroubů ;o)
je to jednoduchý ;o)) základem je pootočit výdechy ventilace tak aby si se tim dostal k základním dvěma šroubům.. a pak odděllat vrchní displej(2šrouby).. a tím se ti otevře prostor pro vyšroubování ostatních šroubů ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF