AGR>Zaslepení ventilu
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
a k tomu klepaniu,aj mne to obcas po poriadnom zohriati klepe.je to zrejme zlou retazou a vsetkym co k tomu patri+to moze byt pripchaty hydraulicky sponovak retaze
preskocenu retaz to asi nie,ale neni dobre ked mame zaradenu rychlost a autom sa pohinat,ci tlacenie s kopca(nie zamarne) pri vypnutom motore.
pri zlom hydrosponovaku retaze a moc vytahanej retazi by to teoreticky preskocit aj mohlo (moja uvaha)
preskocenu retaz to asi nie,ale neni dobre ked mame zaradenu rychlost a autom sa pohinat,ci tlacenie s kopca(nie zamarne) pri vypnutom motore.
pri zlom hydrosponovaku retaze a moc vytahanej retazi by to teoreticky preskocit aj mohlo (moja uvaha)
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
- Jano
- Příspěvky: 111
- Registrován: 25 srp 2007, 20:50
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
najskor sorry za tu otrasnu kvalitu(je to z telefonu)posral sa mi kabel od fotaka.
K tomu premazaniu EGR je to oznacene,ale to WD neviem ,ved vyskusaj.
pri vymene retaze ti to nevymenia,je to robota navyse.ale lepsie je vymenit asi vsetko,t.j.kolecka vacky 2x,klzne listy 3x,ozubenie kluky,sponovak a retaz+budes potrebovat tesnenie prs(popripede gufero kluky),tes.vane,tes.krytu hlavy valcou.
K tomu premazaniu EGR je to oznacene,ale to WD neviem ,ved vyskusaj.
pri vymene retaze ti to nevymenia,je to robota navyse.ale lepsie je vymenit asi vsetko,t.j.kolecka vacky 2x,klzne listy 3x,ozubenie kluky,sponovak a retaz+budes potrebovat tesnenie prs(popripede gufero kluky),tes.vane,tes.krytu hlavy valcou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) standa PE dne 15 črc 2008, 16:59, celkem upraveno 1 x.
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
hele nevim ale asi si prvni komu se to stalo ze by mu preskocil retez pokud je to pravda ale osobne bych rekl ze chyba je nekde jinde
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- Jano
- Příspěvky: 111
- Registrován: 25 srp 2007, 20:50
A neviete mi niekto povedat kde by mohla byt chyba? Ese raz popisem moj problem. Su to dve veci:
1. ked sa zohreje strasne klepe;
2. pri pohynani treba dat vela plynu a az potom mozem puztat spojku, proste nejde ako inme auta, ze pri pohynani naraz pustas spojku a pridavas plyn. Ak to spravim tak ako na inych autach(normalne) tak sa velmi lenivo rozbehne. A potom ked sa rozbehne tak je uz OK. Na inej corse som este nesiel( len na mojej). Zeby corsy boli take? Ale to si nemyslim
Prosim poradte mi co by to mohlo byt.
Dakujem
1. ked sa zohreje strasne klepe;
2. pri pohynani treba dat vela plynu a az potom mozem puztat spojku, proste nejde ako inme auta, ze pri pohynani naraz pustas spojku a pridavas plyn. Ak to spravim tak ako na inych autach(normalne) tak sa velmi lenivo rozbehne. A potom ked sa rozbehne tak je uz OK. Na inej corse som este nesiel( len na mojej). Zeby corsy boli take? Ale to si nemyslim
Prosim poradte mi co by to mohlo byt.
Dakujem
Opel Corsa B 1.0 12V '98
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 01 čer 2008, 15:18
Tak jsem si ted precetl celych 12 stranek o tom ARG ventilu a myslim, ze ho taky zkusim vycistit a kdyz se mi to nepovede, tak se rad obratim na pepexe, jak jsme se asi pred pul rokem domluvili ...
Jenom doplnujici dotaz: Muze nekdo popsat, jak ho cistit a cim?
Predpokladam, ze AGR mirne (positivne) ovlivnuje spotrebu, protoze pracuje, jak jste se shodli v nizsich a strednich otackach, tudiz tam, kde spalovani neni uplne dokonale a z vyfukove smesi se tudiz da jeste neco vytezit.
Vubec tomu nerozumim, ale zaslepovat ho urcite nebudu. Pokud je motor z vyroby staveny a testovany na provoz s AGR, muze to mit negativni vliv treba na katalyzator, ktery bude urcite konstruovany na "dobre spalene" splodiny a tudiz by se mu prima cesta vyfukovych plynu z motoru nemusela moc libit.
No uvidime, u me to dela to, ze po vyrazeni do neutralu mi padaj otacky moc nizko a az nasledne vylejzaji na tabulkovou hodnotu. Na studenej motor se to tolik neprojevuje, ale to asi bude tim, ze je proste bohatsi smes...Dale jsem vypozoroval, ze cim vic radim a vyrazuju (jizda ve meste), tim je to horsi..Kdyz treba jedu hodinu na dalnici (90km/h, cca 2900 otacek), tak to potim, kdyz sjedu do mesta neni tak hrozny (otacky padaj maximalne na 400, ale velmi rychle se ustali na 975), ale kdyz projedu mesto, parkrat zastavim na semaforu, vic radim atd..., tak mi ty otacky padaj i na 250 a velmi dlouho to trva, nez na tom neutralu vylezou zase nahodru...Pri tech 250 motor skoro nereaguje na plyn, dusi se...
Je pravda, ze ja to auto hrozne utahavam, nejezdim vic jak 3000 otacek, budu muset natankovat u shellky, jak rikate a dat tomu poradnej ceres
Jinak ten hydrostel mam taky v haji, na volnobezny otacky je slyset, jak se ten retez v motoru mele, ale to neresim, precetl jsem si tu, ze rozvody na corse vydrzej tak 15 tisic km a pak je to zase jako to bylo predtim...Ale ty otacky me stvou!
Jinak diky vsem za nazory, laik ma alespon moznost pochopit, v cem to vlastne jezdi, jen tak dal!
Mejte se, preju odpocinkovej den volna!
Jenom doplnujici dotaz: Muze nekdo popsat, jak ho cistit a cim?
Predpokladam, ze AGR mirne (positivne) ovlivnuje spotrebu, protoze pracuje, jak jste se shodli v nizsich a strednich otackach, tudiz tam, kde spalovani neni uplne dokonale a z vyfukove smesi se tudiz da jeste neco vytezit.
Vubec tomu nerozumim, ale zaslepovat ho urcite nebudu. Pokud je motor z vyroby staveny a testovany na provoz s AGR, muze to mit negativni vliv treba na katalyzator, ktery bude urcite konstruovany na "dobre spalene" splodiny a tudiz by se mu prima cesta vyfukovych plynu z motoru nemusela moc libit.
No uvidime, u me to dela to, ze po vyrazeni do neutralu mi padaj otacky moc nizko a az nasledne vylejzaji na tabulkovou hodnotu. Na studenej motor se to tolik neprojevuje, ale to asi bude tim, ze je proste bohatsi smes...Dale jsem vypozoroval, ze cim vic radim a vyrazuju (jizda ve meste), tim je to horsi..Kdyz treba jedu hodinu na dalnici (90km/h, cca 2900 otacek), tak to potim, kdyz sjedu do mesta neni tak hrozny (otacky padaj maximalne na 400, ale velmi rychle se ustali na 975), ale kdyz projedu mesto, parkrat zastavim na semaforu, vic radim atd..., tak mi ty otacky padaj i na 250 a velmi dlouho to trva, nez na tom neutralu vylezou zase nahodru...Pri tech 250 motor skoro nereaguje na plyn, dusi se...
Je pravda, ze ja to auto hrozne utahavam, nejezdim vic jak 3000 otacek, budu muset natankovat u shellky, jak rikate a dat tomu poradnej ceres
Jinak ten hydrostel mam taky v haji, na volnobezny otacky je slyset, jak se ten retez v motoru mele, ale to neresim, precetl jsem si tu, ze rozvody na corse vydrzej tak 15 tisic km a pak je to zase jako to bylo predtim...Ale ty otacky me stvou!
Jinak diky vsem za nazory, laik ma alespon moznost pochopit, v cem to vlastne jezdi, jen tak dal!
Mejte se, preju odpocinkovej den volna!