Akumulátor>Vše kolem baterie u Corsy
- repasen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25 úno 2009, 23:47
- Bydliště: Lutová 70
- Kontaktovat uživatele:
nic víc jsem nechtěl říct. Zlaťáky se pak dají použít jinde. Ty rovnice jsou jednoduchý, vychází z jednotek. Spotřeba kapacity je v Ah tj. proud v A x čas v h . Těch 200A je předpokládaný odběr startéru v Ampérech, krát 10s startování je 10/3600 hodiny tj 0,002777 hod.,tj. (A x h) 200 x 0,002777 =0,555555Ah odebráno z baterky na jeden pokus o nastartování x 4pokusy je celkem2,2222Ah. Dalo by se ale psát o údržbě Acu aby měla co nejdéle malý vnitřní odpor a dala velký proud, hlavně v zimě kdy jde motor ztuha a chemické reakce jsou línější.
Zdravím ponocné
Zdravím ponocné
Corsa C 1,2i/2002
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- repasen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25 úno 2009, 23:47
- Bydliště: Lutová 70
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
u béčka je to v poho ;o) vyndavám ji vždy před zimou ;o)
stačí vyndat plast pod stěrači tři šroubky, a pak mít jen dlouhý nástavec na golu - tuším že je to snad desítka, povolit uchycení baterky a můžeš jí vyndat.. ;o)
stačí vyndat plast pod stěrači tři šroubky, a pak mít jen dlouhý nástavec na golu - tuším že je to snad desítka, povolit uchycení baterky a můžeš jí vyndat.. ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- brody
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 138
- Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele, ja sem to taky ted vyndaval, ze to necham pres noc na nabijecce a malem sem to vzdal.. Kdyz uz sem po velkem usili vyrval ten plast pod oknem ( sroubky byly venku:-)) , tak pri povolovani toho sroubu na strane se mi smekla gola a klic mi spadl nekam dolu neznamo kam, to sem si taky pekne zanadaval.. Ale kdyz pak uz clovek vi, jak na to, tak je to vpoho. Staci vysroubovat ten plast, poradne zabrat, ono to vyleti a pak uz to de.. Ale napoprve bez zkusenosti je to peklo...
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
bateria a hudba
staci mi origo bateria ked mam radio 4x50W a este mi k tomu pribudne aktivny subwoofer 50W? predpokladam ze take male hodnoty to utiahne.
Mici - Corsa B 1,2 16V
- Cross27
- Příspěvky: 280
- Registrován: 19 úno 2009, 01:45
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Poraďte s výběrem
Mi dnes chcípla taky po dlouhé době, měl sem 72Ah Varta, startovací proud nevím, není tam žádný štítek, ale byla v prdeli už delší dobu pořád dobíjet co 14 dnů a stejně na jen čekat kdy půjdu do auta a nenaskočí. Koupil sem tuhle... 44Ah, startovačka 440A
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
- Gringo_Joe
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 266
- Registrován: 15 srp 2008, 13:29
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to vypada, ze moje baterie uz to ma za sebou.. je leto a casto startuju az na druhy pokus a jeste to zni jak lenivy slon.. Bavil jsem se s kamosem a rikal, ze bych mozna mel dolit destilovanou vodu, no, ale nevim kam.. Na baterii je napsane, ze je bezudrzbova a zadne otvurky jako byly na traktoru nevidim..
A este dotaz: Gelove baterky se pry musi nabijet zvlastni nabijeckou.. Je fakt, ze jsem to nejak blize nezkoumal, ale alternator muze zustat stejny?
A este dotaz: Gelove baterky se pry musi nabijet zvlastni nabijeckou.. Je fakt, ze jsem to nejak blize nezkoumal, ale alternator muze zustat stejny?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.0 12V 1998
- brody
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 138
- Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano ano, do bezudrzbove baterie se nic neleje... proto je bezudrzbova... U horni hrany baterie, jak je skoro schovana pod plastem by melo byt takove male oknyko, kdyz do nej posvitis baterkou a bude to uvnitr zelene, tak je vse ok. Kdyz to bude mi jakoukoliv jinou barvu, tak je s baterkou neco spatne. Na gelove baterky musi byt specialni nabijecka, je tam jiny nabijeci proud a vykon, nebo co sem to nekde cetl... Kazdopadne Investovat do gelove baterky je podle me zbytecne. Kdyz pomines enormni naklady na koupeni baterie a nabijecky, tak co z toho ziskas? Startovat to bude tak jako tak, akorat ze gelovka je odolnejsi v zime... Pokud to mas na normalni jezdeni, tak bych tam dal normalni baterii jaka tam je. tzn bezudrzbova od Opela original. Tyhle baterie v nemecku s prehledem vyhravaji vsechny mozne testy a kdyz nevyhraji, tak sou aspon nekde vepredu a banner i varta spolehlive za nima... Origo opel baterie sou vubec hodnoceny jako jedny z nejlepsich autobaterii... V mym aute je uz 9 let a porad chyta dobre i v zime Bannera sem vetsinou nemil co tri roky, varta vydrzela tak 5 u otce v aute, ale porad je to min Ale je to jen muj nazor...
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17 říj 2009, 13:02
- Bydliště: jakubčovice
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17 říj 2009, 13:02
- Bydliště: jakubčovice
zbytečné to není protože mám problém s diodovým můstkem a alternátor mi vybíjí baterku. Nemám chuť investovat do opravy a toto je jednoduché řešení. Nehledě k tomu že je to i pojistka proti ukradenísuby píše:Kamil>>> není to zbytečné Já s Cozou nejezdil třeba 3 měsíce a pak chytla normálně (tedy baterie, auto bylo KO, proto jsem s ní nejezdil)