Akumulátor>Vše kolem baterie u Corsy

Témata týkající se řídící jednotky, elektroniky, čidel a veškeré kabeláže
Odpovědět
Uživatelský avatar
repasen
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2009, 23:47
Bydliště: Lutová 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od repasen »

nic víc jsem nechtěl říct. Zlaťáky se pak dají použít jinde. Ty rovnice jsou jednoduchý, vychází z jednotek. Spotřeba kapacity je v Ah tj. proud v A x čas v h . Těch 200A je předpokládaný odběr startéru v Ampérech, krát 10s startování je 10/3600 hodiny tj 0,002777 hod.,tj. (A x h) 200 x 0,002777 =0,555555Ah odebráno z baterky na jeden pokus o nastartování x 4pokusy je celkem2,2222Ah. Dalo by se ale psát o údržbě Acu aby měla co nejdéle malý vnitřní odpor a dala velký proud, hlavně v zimě kdy jde motor ztuha a chemické reakce jsou línější.
Zdravím ponocné
Corsa C 1,2i/2002
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

repasen>>> Aha, asi začínám chápat. To víš já nejsem moc přes tyhle věci :roll:
Jinak taky zdravím netopíry :lol:
Corsa C 1.2i
Uživatelský avatar
repasen
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2009, 23:47
Bydliště: Lutová 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od repasen »

suby>>> já jsem zas novej v Corse a nevím o ní vůbec nic, takže dík za forum. Projíždím vše a sbírám moudra. Čeká mě řízení a řazení. Jinak snad OK
Dobrou
Corsa C 1,2i/2002
Uživatelský avatar
wilcza
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 472
Registrován: 02 led 2008, 21:07
Bydliště: Ostrava-Brno

Příspěvek od wilcza »

měnil jsem ted baterku u sve cozy...a je to peklo...kdyby mekdo chtel rady tak at mi pisne :lol: ...jinak u Becka je to taky tak nap**u? :roll:
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

u béčka je to v poho ;o) vyndavám ji vždy před zimou ;o)

stačí vyndat plast pod stěrači tři šroubky, a pak mít jen dlouhý nástavec na golu - tuším že je to snad desítka, povolit uchycení baterky a můžeš jí vyndat.. ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
wilcza
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 472
Registrován: 02 led 2008, 21:07
Bydliště: Ostrava-Brno

Příspěvek od wilcza »

no mozna sem jen nesikovny :D
Uživatelský avatar
brody
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 138
Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brody »

Hele, ja sem to taky ted vyndaval, ze to necham pres noc na nabijecce a malem sem to vzdal.. Kdyz uz sem po velkem usili vyrval ten plast pod oknem ( sroubky byly venku:-)) , tak pri povolovani toho sroubu na strane se mi smekla gola a klic mi spadl nekam dolu neznamo kam, to sem si taky pekne zanadaval.. Ale kdyz pak uz clovek vi, jak na to, tak je to vpoho. Staci vysroubovat ten plast, poradne zabrat, ono to vyleti a pak uz to de.. Ale napoprve bez zkusenosti je to peklo...
Corsa C 1.8 16V GSi
Obrázek
Uživatelský avatar
ba_djjour
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 482
Registrován: 06 črc 2008, 12:53
Bydliště: Bratislava-Slovensko
Kontaktovat uživatele:

bateria a hudba

Příspěvek od ba_djjour »

staci mi origo bateria ked mam radio 4x50W a este mi k tomu pribudne aktivny subwoofer 50W? predpokladam ze take male hodnoty to utiahne.
Mici - Corsa B 1,2 16V
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

utáhne to, ale řeš to jinde, jsou tu na to témata...
I German Style !
Uživatelský avatar
Cross27
Příspěvky: 280
Registrován: 19 úno 2009, 01:45
Bydliště: OSTRAVA!!!
Kontaktovat uživatele:

Poraďte s výběrem

Příspěvek od Cross27 »

Mi dnes chcípla taky po dlouhé době, měl sem 72Ah Varta, startovací proud nevím, není tam žádný štítek, ale byla v prdeli už delší dobu pořád dobíjet co 14 dnů a stejně na hovno jen čekat kdy půjdu do auta a nenaskočí. Koupil sem tuhle... 44Ah, startovačka 440A
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
Uživatelský avatar
Gringo_Joe
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 266
Registrován: 15 srp 2008, 13:29
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gringo_Joe »

Tak to vypada, ze moje baterie uz to ma za sebou.. je leto a casto startuju az na druhy pokus a jeste to zni jak lenivy slon.. Bavil jsem se s kamosem a rikal, ze bych mozna mel dolit destilovanou vodu, no, ale nevim kam.. Na baterii je napsane, ze je bezudrzbova a zadne otvurky jako byly na traktoru nevidim..

A este dotaz: Gelove baterky se pry musi nabijet zvlastni nabijeckou.. Je fakt, ze jsem to nejak blize nezkoumal, ale alternator muze zustat stejny?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.0 12V 1998
Uživatelský avatar
brody
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 138
Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brody »

Ano ano, do bezudrzbove baterie se nic neleje... proto je bezudrzbova... U horni hrany baterie, jak je skoro schovana pod plastem by melo byt takove male oknyko, kdyz do nej posvitis baterkou a bude to uvnitr zelene, tak je vse ok. Kdyz to bude mi jakoukoliv jinou barvu, tak je s baterkou neco spatne. Na gelove baterky musi byt specialni nabijecka, je tam jiny nabijeci proud a vykon, nebo co sem to nekde cetl... Kazdopadne Investovat do gelove baterky je podle me zbytecne. Kdyz pomines enormni naklady na koupeni baterie a nabijecky, tak co z toho ziskas? Startovat to bude tak jako tak, akorat ze gelovka je odolnejsi v zime... Pokud to mas na normalni jezdeni, tak bych tam dal normalni baterii jaka tam je. tzn bezudrzbova od Opela original. Tyhle baterie v nemecku s prehledem vyhravaji vsechny mozne testy a kdyz nevyhraji, tak sou aspon nekde vepredu a banner i varta spolehlive za nima... Origo opel baterie sou vubec hodnoceny jako jedny z nejlepsich autobaterii... V mym aute je uz 9 let a porad chyta dobre i v zime :-) Bannera sem vetsinou nemil co tri roky, varta vydrzela tak 5 u otce v aute, ale porad je to min :-) Ale je to jen muj nazor...
Corsa C 1.8 16V GSi
Obrázek
kamilek111
Příspěvky: 2
Registrován: 17 říj 2009, 13:02
Bydliště: jakubčovice

Příspěvek od kamilek111 »

Zdravím šechny
Mám dotaz jak dlouho může být odpojený akumulátor aniž by vznikl problém s řídící jednotkou uvažuju že bych si dal do okruhu bateriový vypínač. Jezdím s ní 1 až dvaktát týdně. Mám Corsu B 1200ccm 33Kw
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Kamil>>> není to zbytečné :?: Já s Cozou nejezdil třeba 3 měsíce a pak chytla normálně (tedy baterie, auto bylo KO, proto jsem s ní nejezdil) :wink:
Corsa C 1.2i
kamilek111
Příspěvky: 2
Registrován: 17 říj 2009, 13:02
Bydliště: jakubčovice

Příspěvek od kamilek111 »

suby píše:Kamil>>> není to zbytečné :?: Já s Cozou nejezdil třeba 3 měsíce a pak chytla normálně (tedy baterie, auto bylo KO, proto jsem s ní nejezdil) :wink:
zbytečné to není protože mám problém s diodovým můstkem a alternátor mi vybíjí baterku. Nemám chuť investovat do opravy a toto je jednoduché řešení. Nehledě k tomu že je to i pojistka proti ukradení
Odpovědět