Palivové čerpadlo
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 čer 2007, 08:59
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
Snad se mne podařilo všechno zkontrolovat. Velice zajímavé je, že když odpojím baterii tak na půl minuty, nezpraví se to... odtud předpokládám, že problém relé to nebude. Baterii nutno odpojit tak alespoň na dvě minuty, aby se kontroly rozsvítily a šlo nastartovat. Myslím si, že je to opravdu někde v elektronice, než v kabelíži a v relátkách. Adam.
Nakonec mi asi stejně nezbude nic jinýho, než zajet do Oplu do Ostravy a vysolit balík peněz.
Nakonec mi asi stejně nezbude nic jinýho, než zajet do Oplu do Ostravy a vysolit balík peněz.
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 13 bře 2008, 14:08
- Bydliště: SR
re
Skus odmerat napatie priamo na spinacke ked sa nerozsvietia kontrolky. Ako ja viem, tak kontrolky su cez poistku priamo zo spinacky - kontrolky su mimo elektroniky. Podla mna kabelaz - pripojenie baterie - ukostrenie.adam píše:Relé 100% špatný není... mohl bych změnit nadpis tématu, jelikož napis už není aktuální... čerpadlo i relátka jsou 100% funkční...
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 led 2012, 23:00
Re: Palivové čerpadlo
Ahoj lidi,mám problém s Corsou rv.99 motor 1.0 12v. Nejdříve to začalo po cca 5minutách chcípat. Stačilo počkat až to vychladlo a pak to zase jelo.Teď už to nechytá vůbec. Nejde mi kostra na benzínové relé které po připojení jiné kostry funguje a nesvítí žádná chybová kontrolka. Poradíte mi? Myslíte si,že by to byl spíš imobilizér,nebo nějaký snímač? Díky moc za nápady. Ludva
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 led 2012, 23:00
Re: Palivové čerpadlo
Ahoj,tak sláva , povedlo se mi zjistit chybu na Corse.Zlobil snímač klikového hřídele. Jakmile se trochu ohřál,tak přestak dávat impulsy.Hlavně,že už to vrčí!!!!
- c.r.i.z.i
- Příspěvky: 28
- Registrován: 08 úno 2011, 10:22
- Bydliště: Krnov
Re: Palivové čerpadlo
Zdar chlapi, chtěl jsem se zeptat. Mám corsu 1,2 a potřbuju vyměnit pal. čerpadlo, co by se stalo kdyby jsem tam dal například čerpadlo na silněší motory dělalo by to nějákou neplechu ? U 1,2 myslím že pracovní tlak má 3,8 barů
Ladybug 1,2i 33Kw 94´
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
Palivové čerpadlo - vyřešeno
Zdar,
předem musím říci, že po odstranění problému jsem to tady před léty zapomněl napsal a navíc má Corsa je už 2 nebo 3 roky prodaná.
Nicméně k vašim dotazům: opravdu bylo nutné vyměnit ŘJ jednotku.
Dělali mi to v Ostravě v Opel auto Novotný a to tak, že z autovrakoviště sehnali jinou řídící jednotku.
Pozor, není to tak ale jednoduché. Jelikož Opel v rámci ochrany před ukradením řídících jednotek má spárované ŘJ imobilizéru ŘJ motoru a ještě jedné (už si nevzpomínám na její název). Tzn. po vyjmutí z auta a instalaci do svého by tato stejně nebyla funkční. Já jsem měl štěstí, jelikož ŘJ z autovrakoviště byla jednak funkční, pak i ostatní ŘJ byly funkční, a tak technik mohl po připojení na počítač tuto elektricky kódem oficiálně "odpárovat" a pak po vložení do mého auta znova "zpárovat" z mými řídícími jednotkami.
Bohužel, řídící jednotka je neopravitelná a hlavně je na těchto autech naprosto nevhodně umístěná (teplo, otřesy). Tato sranda, pokud se nepletu, mne stála kolem 15 tisíc.
Po výměně ŘJ to opravdu všechno začalo fungovat.
V tuto chvíli (r. 2016) celá moje rodina jezdí pod konc. VV (Toledo 2015, Rapid 2015, Altea 2012, Octavia 2009, Toledo 2002).
Hodně štěstí při řešení potíží. A.
předem musím říci, že po odstranění problému jsem to tady před léty zapomněl napsal a navíc má Corsa je už 2 nebo 3 roky prodaná.
Nicméně k vašim dotazům: opravdu bylo nutné vyměnit ŘJ jednotku.
Dělali mi to v Ostravě v Opel auto Novotný a to tak, že z autovrakoviště sehnali jinou řídící jednotku.
Pozor, není to tak ale jednoduché. Jelikož Opel v rámci ochrany před ukradením řídících jednotek má spárované ŘJ imobilizéru ŘJ motoru a ještě jedné (už si nevzpomínám na její název). Tzn. po vyjmutí z auta a instalaci do svého by tato stejně nebyla funkční. Já jsem měl štěstí, jelikož ŘJ z autovrakoviště byla jednak funkční, pak i ostatní ŘJ byly funkční, a tak technik mohl po připojení na počítač tuto elektricky kódem oficiálně "odpárovat" a pak po vložení do mého auta znova "zpárovat" z mými řídícími jednotkami.
Bohužel, řídící jednotka je neopravitelná a hlavně je na těchto autech naprosto nevhodně umístěná (teplo, otřesy). Tato sranda, pokud se nepletu, mne stála kolem 15 tisíc.
Po výměně ŘJ to opravdu všechno začalo fungovat.
V tuto chvíli (r. 2016) celá moje rodina jezdí pod konc. VV (Toledo 2015, Rapid 2015, Altea 2012, Octavia 2009, Toledo 2002).
Hodně štěstí při řešení potíží. A.