Problematika s motorem X10XE (1.0 12V) a vše kolem něj
- pitbull
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18 bře 2009, 14:56
- Bydliště: Světlá Hora
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 bře 2009, 19:51
- Bydliště: Boskovice
Opel Corsa 1.0, 12v, ecotec
Ahoj, chci se zeptat mam takovej problem vlastnim corsu 1.0, 12v ecotec 3valec, no a jak bych to rekl no pri studenem startu mi to rychle spadne na volnobeh a auto si tak divne brble a hlevne nechce jed jeko kdyz se brzo vypne sytic a nema vykon a cuka a taky uz se mi parkrat rozsvitila kontrolka motoru a po zahrati se mi zda ze jede normalne. Nevite tu nekdo co to muze bejt.
presunuti do jiz existujciho topicu by toxik-q
presunuti do jiz existujciho topicu by toxik-q
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 bře 2009, 19:51
- Bydliště: Boskovice
Corsa
Dik za odpoved a cidlo jsem menil nejakou dobu zpatky a porad to stejny, spis bych to typnul ne ten krokovej motorek jak rikas ty otacky mi aji kolikrad zakolisaji u tepliho motoru, a jeste se zeptam je tam potreba nejak potom treba pri vymene nastavit ten dorazovej sroubek u toho motorku nemas stim skusenost co rikas.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 13 bře 2009, 20:16
- Bydliště: TEPLICE
- corpi18
- Příspěvky: 266
- Registrován: 11 říj 2008, 10:59
- Bydliště: Teplice v Severních Čechách
taky mám problém s hydry na 3válci. za studena to po nastartování tak 1-2s klepe jako diesel ale pak newim, když je motor ohřátej, tak slyšim nějaký klepání z okolí alternátoru, ložiskem altíku to neni, již vyzkoušeno. newíte čím pak to? jo a ještě, vadí to nějak hodně když klepou hydroštely? co to má za následek u tohohle "sekačkovýho" motoru?
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21 lis 2008, 10:17
- Bydliště: Jílové u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Corsa 1.0 12V si dela co chce
Zdravim,
moje Corsicka si dela co chce
vcera si jedu stalou rychlosti, najednou auto zacne zrychlovat, tak pustim plyn a nic auto stale zrychlovalo, tedy jsem vyslapl spojku a otacky vylitly jak sileny a az po proslapnuti plynu se otacky vratily na normal, no a chci zastavit a brzdy brzdi jak kdyby tam nebyli, po desli dobe zastavim, otackomer ukazuje 1800 otacek a motor bezi jak na 500 a je na chcipnuti, no chcipl jsem nastartoval a otacky zas v pohode a i brzy makali jako vzdy
no jinak popisi svoji normalni situaci, brzdy makaji tak ze nejde zabrzdit ani pribrzdit aby nemakalo ABS, to vim cim t je jsou spatne cidla, ale jestli to muze mit neco spolecneho s tim ze to vcera nebrzdilo
no a co se tyce motoru, tak neustale mi sviti kontrolka diagnostiky, v nizkych otackach skube a pri razeni strily do vyfuku, kdyz celou noc prsi tak diagnostika rano nesviti a auto tolik neskube
ale jinak k nesnimu dni, diagnostika sviti, ale auto si ani neskublo a ani jedno nestrelilo do vyfuku, jinak co se tyce brzd tak prvnich par metru brzdilo jak bez posilovace, ale brzdy se srovnali, sice brzdi porad ABS, ale musim zaklepat motor bezel dnes jak vino
zacinam si myslet ze nekde v aute je skritek ktery si hyba cim chce a podle toho to pak jezdi
moje Corsicka si dela co chce
vcera si jedu stalou rychlosti, najednou auto zacne zrychlovat, tak pustim plyn a nic auto stale zrychlovalo, tedy jsem vyslapl spojku a otacky vylitly jak sileny a az po proslapnuti plynu se otacky vratily na normal, no a chci zastavit a brzdy brzdi jak kdyby tam nebyli, po desli dobe zastavim, otackomer ukazuje 1800 otacek a motor bezi jak na 500 a je na chcipnuti, no chcipl jsem nastartoval a otacky zas v pohode a i brzy makali jako vzdy
no jinak popisi svoji normalni situaci, brzdy makaji tak ze nejde zabrzdit ani pribrzdit aby nemakalo ABS, to vim cim t je jsou spatne cidla, ale jestli to muze mit neco spolecneho s tim ze to vcera nebrzdilo
no a co se tyce motoru, tak neustale mi sviti kontrolka diagnostiky, v nizkych otackach skube a pri razeni strily do vyfuku, kdyz celou noc prsi tak diagnostika rano nesviti a auto tolik neskube
ale jinak k nesnimu dni, diagnostika sviti, ale auto si ani neskublo a ani jedno nestrelilo do vyfuku, jinak co se tyce brzd tak prvnich par metru brzdilo jak bez posilovace, ale brzdy se srovnali, sice brzdi porad ABS, ale musim zaklepat motor bezel dnes jak vino
zacinam si myslet ze nekde v aute je skritek ktery si hyba cim chce a podle toho to pak jezdi
Kani
Škoda Roomster 1,4 16V - panoramatická střecha
Opel Corsa 1,0 12V
Škoda Roomster 1,4 16V - panoramatická střecha
Opel Corsa 1,0 12V
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21 lis 2008, 10:17
- Bydliště: Jílové u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
tak koukam ze se s tim nikdo nesetkal
vcera mi to udelalo zas jedu a auto najednou zrychlujde, vyslapnu spojku a otacky na 4500, brzdim tvrdy brzdy nebrzdi, proslapnu plyn, otacky spadnou na 1800 a motor bezi tak na 500 (((((((((((((((((((
vcera mi to udelalo zas jedu a auto najednou zrychlujde, vyslapnu spojku a otacky na 4500, brzdim tvrdy brzdy nebrzdi, proslapnu plyn, otacky spadnou na 1800 a motor bezi tak na 500 (((((((((((((((((((
Kani
Škoda Roomster 1,4 16V - panoramatická střecha
Opel Corsa 1,0 12V
Škoda Roomster 1,4 16V - panoramatická střecha
Opel Corsa 1,0 12V
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
pokud ti vyleti plyn nahoru, tak by to mohlo odpovidat tomu, ze ti nekde prisava vzduch za skrtici klapkou. a vzhledme k tomu, ze mas tuhy brzdy, tak to znamena, ze je malej podtlak v posilovaci. nevim jak je to u litrika corsy, ale hadice od posilovace byva kouske za klapkou sani. podle tohodle to vypada, ze to saje jeste nekde za ni. zkuzs se podivat, jak ti doseda sani na motor, jestli tam neuvidis nejakou znamku chyby
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak říká NOX... vypadá to na přisávání falešnýho vzduch... Zkus se podívat pod tu klapku, např na x14xe je klapka k hadici uchycena takovou gumou, která může být ztrouchnivělá a tím ti to stále přisává vzduch... a vzhledem k tom, že podtlak do MAPu (brzd) jde i to sání, vše by se tím vysvětlilo..
Pokud by to tím nebylo, tak mě napadá už jen krokovej motorek (čidlo v klapce, který ti reguluje volnoběžný otáčky - ale netuším jestli ho x10xe má...).
Pokud by to tím nebylo, tak mě napadá už jen krokovej motorek (čidlo v klapce, který ti reguluje volnoběžný otáčky - ale netuším jestli ho x10xe má...).
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- Bryant
- Příspěvky: 270
- Registrován: 10 kvě 2008, 10:08
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj presne tak ako pisal Velblodu, mne to robilo to iste, dvihalo mi otacky prudko hore ked som vytlacil spojku, a robila mi to hadicka na vzduch pod klapkou vymenou hadicky to je v pohode, navyse mi to este na krizovatke alebo ked som zabrzdil uplne zdochlo D a tiez som cely motor snad pozeral kde moze byt chyba a nakoniec taka drobnost D ak je len dopukana alebo niekde bere falosny vzduch tak treba vymenit...
Není umění si koupit nový auťák, ale vdechnout starému nový život !!!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 613
- Registrován: 07 črc 2007, 15:37
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele: