Radio CDR 500 v Corse B
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25 lis 2009, 01:21
- Bydliště: Žatec
Radio CDR 500 v Corse B
Dobry večer Páni Corsaci!
Mám takovej problém s rádiem.Koupil jsem manzelce corsu B a ma tam radio s kazetakem. Me zustalo v garazi radio cdr500 z moji astry G kam jsem si dal pioneera a tak jsem ji ho chtel napasovat do corsy aby si polepsila. Vsechno pasuje jak ma ale radio komunikuje s displejem jenom pri zadavani kodu. Potom zacne normalne hrat ale displej je prazdnej.
Moc prosim o radu jestli jste to nekdo uz resil.
Predem dik.
Mám takovej problém s rádiem.Koupil jsem manzelce corsu B a ma tam radio s kazetakem. Me zustalo v garazi radio cdr500 z moji astry G kam jsem si dal pioneera a tak jsem ji ho chtel napasovat do corsy aby si polepsila. Vsechno pasuje jak ma ale radio komunikuje s displejem jenom pri zadavani kodu. Potom zacne normalne hrat ale displej je prazdnej.
Moc prosim o radu jestli jste to nekdo uz resil.
Predem dik.
Naposledy upravil(a) Fullin dne 28 lis 2009, 20:34, celkem upraveno 1 x.
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Mě napadá že by jsi mohl mít špatně zapojenou 3 řadu konektorů a nebo prostě nechce komunikovat.
Když dáš do Opela rádio které nemá 3 řadu konektorů, tak taky vše funguje jak má, ale když rádio zapneš, tak neukazuje prostřední část displeje nic. Při vypnutém rádiu se tam zobrazuje datum.
Když dáš do Opela rádio které nemá 3 řadu konektorů, tak taky vše funguje jak má, ale když rádio zapneš, tak neukazuje prostřední část displeje nic. Při vypnutém rádiu se tam zobrazuje datum.
Corsa C 1.2i
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25 lis 2009, 01:21
- Bydliště: Žatec
ne vse je zapojeny spravne s tim puvodnim radiem to funguje.
ted jsem nasel na astra foru tohle:
Displej a Astre F komunikuje i s CDR 500. Jen ma oproti Astre G displej pouze 8 znaku. Gecko ma 10 znaku. Pokud je radio v modu 10 znaku, pak displej v Astre F nefunguje.
Prepnout se to da velice jednoduse a to takhle: zapnout klicek od zapalovani, radio vypnout, pak podrzet tlacitka 3 + 5 a zapnout radio.
tak to zejtra testnu a pak dam vedet jestli to funguje i u CORSY.
jinak dik.
ted jsem nasel na astra foru tohle:
Displej a Astre F komunikuje i s CDR 500. Jen ma oproti Astre G displej pouze 8 znaku. Gecko ma 10 znaku. Pokud je radio v modu 10 znaku, pak displej v Astre F nefunguje.
Prepnout se to da velice jednoduse a to takhle: zapnout klicek od zapalovani, radio vypnout, pak podrzet tlacitka 3 + 5 a zapnout radio.
tak to zejtra testnu a pak dam vedet jestli to funguje i u CORSY.
jinak dik.
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- Haniz
- Příspěvky: 338
- Registrován: 31 črc 2008, 22:49
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 20 bře 2009, 14:19
- Bydliště: Nitra SK
Ahoj, prosim ta, mohol by si mi odfotit a akom poradi maju byt tie tri kable v tej hornej casti ISO konektora?
Ja som tiez daval do CORSY B CDR 500
Ked je vypate radio tak pekne je tam na TID displeji datum, a ked ho zapnem datum zmizne, a nic neukazuje.Tento navod poznam, skusal som obe kombinacie, ale stale nic.
Moc by mi to pomohlo. Dakujem.
Ja som tiez daval do CORSY B CDR 500
Ked je vypate radio tak pekne je tam na TID displeji datum, a ked ho zapnem datum zmizne, a nic neukazuje.Tento navod poznam, skusal som obe kombinacie, ale stale nic.
Moc by mi to pomohlo. Dakujem.
Opel Astra G X14XE. r.v. 99
Opel Corsa B X12XE. r.v. 99
Opel Corsa B X10XE. r.v. 99 ex JUSova
Opel Corsa B X12XE. r.v. 99
Opel Corsa B X10XE. r.v. 99 ex JUSova
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25 lis 2009, 01:21
- Bydliště: Žatec
ahoj.
ty potrebujes vyfotit tu sranu konektoru co jsou v aute?
ja s nima nic nedelal byly tam uz zapojeny od vyroby protoze jsem tam mel origo radio ale s kazetakem. zapojeni pro komunikaci s displejem se nijak nelisi jsou tam potreba myslim jenom tri draty.
kdyz pripojis poprve to cdr500 napise ti to alespon code nebo safe, jestli ano, tak to mas zapojeny spravne a je treba to jenom nejakou tou kombinaci zozchodit. ja to mackal dost chaoticky a do toho jsem zapinal a vypinal radio i zapalovani takze presne nevim v kterej okamzik se to tam objevilo ale plati to 4+6, je potreba to dlouho drzet.
ty potrebujes vyfotit tu sranu konektoru co jsou v aute?
ja s nima nic nedelal byly tam uz zapojeny od vyroby protoze jsem tam mel origo radio ale s kazetakem. zapojeni pro komunikaci s displejem se nijak nelisi jsou tam potreba myslim jenom tri draty.
kdyz pripojis poprve to cdr500 napise ti to alespon code nebo safe, jestli ano, tak to mas zapojeny spravne a je treba to jenom nejakou tou kombinaci zozchodit. ja to mackal dost chaoticky a do toho jsem zapinal a vypinal radio i zapalovani takze presne nevim v kterej okamzik se to tam objevilo ale plati to 4+6, je potreba to dlouho drzet.
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 20 bře 2009, 14:19
- Bydliště: Nitra SK
No ono v tej Corse nebolo origos radio.Tie tri kable tam su. Radio ked som tam dal, to CDR 500. tak mi displej nevypisal nic..Ani safe, ani CODE. BO radio je tak odblokovane, ze si kod nikdy nepyta.
A mam podozrenie ze su tie kable asi zle zapojene v tom hornom KONEKTORE.
Bo ani ked som tam dal moje VDO CD 2304 MP a redukciou, ani s tou to neslo, a tam som si v radiu pekne prepal OPEL 8 - digit 8
Na CDR500 mi to v Astre G slo prepat na DIGIT 8 tak, ze som podrzal 4 a 6 zaroven zapol radio. Vtedy to aj piplo, a na TIDE v astre mi vypisalo ze digit 8
No lenze v tej Corse to stale nejde...Ked pustim radio, datum zmizne, a je to prazdne.
Preto by som chcel ak by si mohol mi odfotit tu hornu cas ISO konektora co ide do radia.Ale tak, aby bolo hlavne videt farbu vodicov kde ake su.Myslim tie tri na komunikaciu s displejom.
A mam podozrenie ze su tie kable asi zle zapojene v tom hornom KONEKTORE.
Bo ani ked som tam dal moje VDO CD 2304 MP a redukciou, ani s tou to neslo, a tam som si v radiu pekne prepal OPEL 8 - digit 8
Na CDR500 mi to v Astre G slo prepat na DIGIT 8 tak, ze som podrzal 4 a 6 zaroven zapol radio. Vtedy to aj piplo, a na TIDE v astre mi vypisalo ze digit 8
No lenze v tej Corse to stale nejde...Ked pustim radio, datum zmizne, a je to prazdne.
Preto by som chcel ak by si mohol mi odfotit tu hornu cas ISO konektora co ide do radia.Ale tak, aby bolo hlavne videt farbu vodicov kde ake su.Myslim tie tri na komunikaciu s displejom.
Opel Astra G X14XE. r.v. 99
Opel Corsa B X12XE. r.v. 99
Opel Corsa B X10XE. r.v. 99 ex JUSova
Opel Corsa B X12XE. r.v. 99
Opel Corsa B X10XE. r.v. 99 ex JUSova
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25 lis 2009, 01:21
- Bydliště: Žatec
Jo rozumim. A ty myslis ze ty draty v tom konektoru nekdo prehazel?
Nasvedcuje tomu neco? Moc se mi to nechce zase kuchat ale kdyz nebudes na mne pospichat tak to spojim s vymenou praskle zarovicky u topeni a vyfotim. Ale asi bude problem u toho TIDu, hodne se vsude pise ze se ty draty u nej nejak odtrhavaj nebo ulamujou.Sem to tu nekde cet.
Nasvedcuje tomu neco? Moc se mi to nechce zase kuchat ale kdyz nebudes na mne pospichat tak to spojim s vymenou praskle zarovicky u topeni a vyfotim. Ale asi bude problem u toho TIDu, hodne se vsude pise ze se ty draty u nej nejak odtrhavaj nebo ulamujou.Sem to tu nekde cet.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25 lis 2009, 01:21
- Bydliště: Žatec
tak to foto ti nepomuze, ty tri draty jso stejne a to hnedobile.
ale zkus udelat diagnostiku TIDu.
podrz obe dve tlacitka na TIDu
Chybové kódy displeje:
81 - signál SDA - spojení se zemí
82 – signál SCL - spojení se zemí
83 – signál MRQ - spojení se zemí
84 – signál SDA - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
85 – signál SCL - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
86 – signál MRQ - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
87 – spojení mezi signály SDA/SCL
88 - spojení mezi signály SDA/MRQ
89 - spojení mezi signály SCL/MRQ
91 - záměna signálů SDA/SCL
92 - záměna signálů SCL/MRQ
93 – vnitřní chyba rádia
94 – chyba parity signálů SDA/SCL/MRQ
95 – timeout chyba sběrnice SDA/SCL/MRQ
96 - záměna signálů SDA/MRQ
169 - čidlo vnější teploty – spojení se zemí
171 - čidlo vnější teploty – spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
ale zkus udelat diagnostiku TIDu.
podrz obe dve tlacitka na TIDu
Chybové kódy displeje:
81 - signál SDA - spojení se zemí
82 – signál SCL - spojení se zemí
83 – signál MRQ - spojení se zemí
84 – signál SDA - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
85 – signál SCL - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
86 – signál MRQ - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
87 – spojení mezi signály SDA/SCL
88 - spojení mezi signály SDA/MRQ
89 - spojení mezi signály SCL/MRQ
91 - záměna signálů SDA/SCL
92 - záměna signálů SCL/MRQ
93 – vnitřní chyba rádia
94 – chyba parity signálů SDA/SCL/MRQ
95 – timeout chyba sběrnice SDA/SCL/MRQ
96 - záměna signálů SDA/MRQ
169 - čidlo vnější teploty – spojení se zemí
171 - čidlo vnější teploty – spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27 lis 2011, 18:09
Re: Radio CDR 500 v Corse B
radio Blaupunkt CAR 300 přidržet tlačítka 3 a 5 a zapnot klíček zapalování - dojde k přepnutí displaye. Vyzkoušeno.
1.0 12V 5-ti dveřová 1996 - holátko,že jsem rád,že do ní dali volant
1.0 12V 3-ří dveřová 1996 - ABS,klima,posilovač řízení,výškově stavitelný sedalo,denní svícení atd....
1.0 12V 3-ří dveřová 1996 - ABS,klima,posilovač řízení,výškově stavitelný sedalo,denní svícení atd....
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 úno 2013, 20:06
- Bydliště: Český Brod
Re: Radio CDR 500 v Corse B
Ahojte pánové, mam stejnej problém s displayem. Problem je v tom, že popsané přepnutí na digit 8 mi nejde. Jen to pipne,ale nic se neděje. Máte někdo nějaké zkušenosti co s tím?
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07 dub 2017, 08:12
Re: Radio CDR 500 v Corse B
Ahojte všichni,
připojím své poznatky, snad to někomu pomůže.
Koupil jsem si autorádio DELCO CDR500 jako náhradu za GRUNDIG CAR200.
Po výměně autorádií, DELCO fungovalo. Jen se po zapnutí na displeji nic nezobrazovalo.
Autorádio nevyžadovalo ani zadání kódu, hrálo rádio i CD, ale bez informací na displeji.
Jediná informace, která se objevila po vytažení tatranky byla PANEL.
Po přečtení fóra jsem displej rozchodil takto:
- vypnuté zapalování
- stisknout současně a držet tlačítka 3 + 5
- zapnout autorádio tlačítkem
- během pár sekund se na displeji objevilo "dig10" a pak "dig8"
(šlo to rychle, tak doufám, že je to správně), ale je to jedno,
protože pak se displej rozjel.
Hoj!
připojím své poznatky, snad to někomu pomůže.
Koupil jsem si autorádio DELCO CDR500 jako náhradu za GRUNDIG CAR200.
Po výměně autorádií, DELCO fungovalo. Jen se po zapnutí na displeji nic nezobrazovalo.
Autorádio nevyžadovalo ani zadání kódu, hrálo rádio i CD, ale bez informací na displeji.
Jediná informace, která se objevila po vytažení tatranky byla PANEL.
Po přečtení fóra jsem displej rozchodil takto:
- vypnuté zapalování
- stisknout současně a držet tlačítka 3 + 5
- zapnout autorádio tlačítkem
- během pár sekund se na displeji objevilo "dig10" a pak "dig8"
(šlo to rychle, tak doufám, že je to správně), ale je to jedno,
protože pak se displej rozjel.
Hoj!
Corsa B 1.0 12V r.v.99