ale jo, je to realne, proc by ne. akorat... c20let ma jine vnitrnosti nez c20xe, ... takze aby ta jednotka dobre delala svoji praci, tka bys mel dat vstriky z c20let, pisty pro nizsi kompresni pomer, vyfukove ventily jsou jiny, taky klika a tak pak bude ta RJ fungovat ok
NoX:
prave, a pak budes na vyzsi cene nez za kompletni LETko --blaster--:
turbo jde dat ke všemu, ale nejni to zadarmo, za penize do rpestavby koupis LETko a jeste poradne brzdy k tomu
když už bych něco chtěl dávat do 1.6, tak jedině kompresor. Není s tím takova pyplačka jak s turbem, navíc by si musel vyřešit ŘJ, pač ona nepracuje s přetlakem, ale podtlakem.
To Andilek: kdyby ses trošku zajimal o kompresory, tak by si věděl, že se dělaly ruzné typy ( asi 4 jsem měl doma, nebo respektivě muj tatík a jeden si borec bral na motorku tuším). X16XE jsem už viděl v kompresoru a jelo to jako prase. Když dáš malej kompresor do obsahu 1.6, tak v ničem nevydím problém. A pokud vím, řemenici si na tom mužeš upravovat. Kdyby si chtěl nějaké fota.. myslím že bych je měl mít někde.
nevim jak ti to mam vysvetlit, daleko efektivnejsi nez kompresor je turbo, daval jsem kamosovi na G60 kokorad torbo misto kompresoru a na stejnem plnicim tlaku mel o 70ps nahoru
To Andilek: tak to jako možná jo, ale každé má svoje + a -.. u kompresoru máš spodek hned od nízkých otáček a nemusíš to tolik točit a hlavně u 1.4 a nebo u 1.6 kde je málo prostoru.. bych asi neměl kam dát turbo, zato kompresor jo. Turbo bere většinou až tak od 3 tisic a pak je záběr a nedáš ho kdekoliv chceš. Jako kdybych chtěl fakt zvýšit vykon a nebylo by to tam místo, jako například 1.6.. tak volim kompresor. U 2.0 je to celkem jasné, ale 1.4 a 1.6 no nevím. Tod muj názor a nemusíš s ním souhlasit.. je to na každém, kdo si co vybere.
kompresor ma i dalsi vyhody ) treba resit na V6 turbo je docela zakerny ) ale kompresor se tam da udelat bez problemu steinmetz z omegy MV6 dostal 215 kw pres kompresor, a to uz je celkem solidni, 296 koniku
ja na svuj motor taky pouzivam kompresor jedna se o eaton M60 ale nutkno podotknout ze motor ma objem 4,8litru jinak ze turbo zabira od 3tis? to jsi slysel spatne kdyz ho dobre udelas a das dobre turbo muze zabirat klidne zu v 1000RPM nechci aby to vyznelo spatne ale ti lini a ti skromni si daji klidne kompresor a ty zrucnejsi a vice dychtivy po vykonu jdou jasne po turbu
to je nesmysl. oboje se da vyladit... jinak ta steinmetz mela kroutak 370 nm.
to ze turbo bere od 3000 je celkem normalni u seriovych aut, pochopitelne se to da nastavit jinak, jenze pak to auto zas bude zrat jak tank.... vsecko ma svoje pro a proti
To Andilek: já ted třeba nechápu, proč máš v tom BMW tuším, ktere má 4,8L máš M60ku.. ktera je od 2,5 do 4L... přece tam nedám kompresor o kterým vím, že ten motor tak nenakrmí.. a nebo nakrmí, ale budu ho muset hnát. To tam radši hodím M90, která má potencial od 3 do 5,6L a hotovo. To tam bylo origo?