Sportovní úpravy motoru

Sekce šílenců,díky nímž se starej Adam Opel obrací v hrobě !!!

Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas

Odpovědět
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

ale jo, je to realne, proc by ne. akorat... c20let ma jine vnitrnosti nez c20xe, ... takze aby ta jednotka dobre delala svoji praci, tka bys mel dat vstriky z c20let, pisty pro nizsi kompresni pomer, vyfukove ventily jsou jiny, taky klika a tak :-) pak bude ta RJ fungovat ok
Uživatelský avatar
pdk88
Moderátor
Příspěvky: 2132
Registrován: 24 črc 2007, 12:03
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pdk88 »

:D takže dát rovnou Letko
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Uživatelský avatar
--blaster--
Příspěvky: 159
Registrován: 12 dub 2007, 22:43
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od --blaster-- »

a co k té mé 1.6 ? :D to by byla parádička... :)

...ale to bych se v tom už pak asi fakt zabil..
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

NoX:
prave, a pak budes na vyzsi cene nez za kompletni LETko :-)
--blaster--:
turbo jde dat ke všemu, ale nejni to zadarmo, za penize do rpestavby koupis LETko a jeste poradne brzdy k tomu :-)
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

když už bych něco chtěl dávat do 1.6, tak jedině kompresor. Není s tím takova pyplačka jak s turbem, navíc by si musel vyřešit ŘJ, pač ona nepracuje s přetlakem, ale podtlakem.
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

Maro:

kompresor na 1.6 je naprosta hovadina ;-) vis co se stane kdyz motoru z us tak mizernym ba skoro zadnym kroutakem zatizis jeste takhle kliku??
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

ted by mi mel postou dojit kompresor :-D uvidime, co se s nim da vycarovat :-))
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

To Andilek: kdyby ses trošku zajimal o kompresory, tak by si věděl, že se dělaly ruzné typy ( asi 4 jsem měl doma, nebo respektivě muj tatík a jeden si borec bral na motorku tuším). X16XE jsem už viděl v kompresoru a jelo to jako prase. Když dáš malej kompresor do obsahu 1.6, tak v ničem nevydím problém. A pokud vím, řemenici si na tom mužeš upravovat. Kdyby si chtěl nějaké fota.. myslím že bych je měl mít někde.
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

Maro:

nevim jak ti to mam vysvetlit, daleko efektivnejsi nez kompresor je turbo, daval jsem kamosovi na G60 kokorad torbo misto kompresoru a na stejnem plnicim tlaku mel o 70ps nahoru
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

To Andilek: tak to jako možná jo, ale každé má svoje + a -.. u kompresoru máš spodek hned od nízkých otáček a nemusíš to tolik točit a hlavně u 1.4 a nebo u 1.6 kde je málo prostoru.. bych asi neměl kam dát turbo, zato kompresor jo. Turbo bere většinou až tak od 3 tisic a pak je záběr a nedáš ho kdekoliv chceš. Jako kdybych chtěl fakt zvýšit vykon a nebylo by to tam místo, jako například 1.6.. tak volim kompresor. U 2.0 je to celkem jasné, ale 1.4 a 1.6 no nevím. Tod muj názor a nemusíš s ním souhlasit.. je to na každém, kdo si co vybere.
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

kompresor ma i dalsi vyhody :-)) treba resit na V6 turbo je docela zakerny :-)) ale kompresor se tam da udelat bez problemu :-) steinmetz z omegy MV6 dostal 215 kw pres kompresor, a to uz je celkem solidni, 296 koniku :-D
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

A mělo to svinskej krouták ne?
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

ja na svuj motor taky pouzivam kompresor jedna se o eaton M60 ale nutkno podotknout ze motor ma objem 4,8litru :-) jinak ze turbo zabira od 3tis? to jsi slysel spatne ;-) kdyz ho dobre udelas a das dobre turbo muze zabirat klidne zu v 1000RPM ;-) nechci aby to vyznelo spatne ale ti lini a ti skromni si daji klidne kompresor a ty zrucnejsi a vice dychtivy po vykonu jdou jasne po turbu :-)
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

to je nesmysl. oboje se da vyladit... jinak ta steinmetz mela kroutak 370 nm.

to ze turbo bere od 3000 je celkem normalni u seriovych aut, pochopitelne se to da nastavit jinak, jenze pak to auto zas bude zrat jak tank.... vsecko ma svoje pro a proti
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

To Andilek: já ted třeba nechápu, proč máš v tom BMW tuším, ktere má 4,8L máš M60ku.. ktera je od 2,5 do 4L... přece tam nedám kompresor o kterým vím, že ten motor tak nenakrmí.. a nebo nakrmí, ale budu ho muset hnát. To tam radši hodím M90, která má potencial od 3 do 5,6L a hotovo. To tam bylo origo?
Odpovědět