Pokec o všem a o ničem V.
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Pokec o všem a o ničem V.
takze vejfuk sem stavel nedavno - stredak je PLNE pruchozi - tj. rezonator rovnou od panu z Oplu -
jenom koncak ma prepazky. Mimochodem vsude prodavane "rezonatory" nejsou nic jineho
nez plne pruchozi tlumice, plyn tu neurychluje ( ), pouze to pohlcuje
cast zvuku, proste je to derava trubka, kolem je absoprcni material a pak vnejsi obal, nic jineho...
jedina restikce na corsackym vyfuku je kat, takze kdyz misto neho date trubku nebo "rezonator = plnepruchozi tlumic", tak to o trochu lip pojede ve vysokejch otackach, ale asi ztratie trosku kroutaku v nizkejch.
jenom koncak ma prepazky. Mimochodem vsude prodavane "rezonatory" nejsou nic jineho
nez plne pruchozi tlumice, plyn tu neurychluje ( ), pouze to pohlcuje
cast zvuku, proste je to derava trubka, kolem je absoprcni material a pak vnejsi obal, nic jineho...
jedina restikce na corsackym vyfuku je kat, takze kdyz misto neho date trubku nebo "rezonator = plnepruchozi tlumic", tak to o trochu lip pojede ve vysokejch otackach, ale asi ztratie trosku kroutaku v nizkejch.
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Rezonátor montujeme za účelem zrychlení odvodu výfukových plynů. Rezonátor dává plynům vibrující pohyb a tímto je zrychluje ve výfukovém systému. V důsledku dochází k rychlejšímu vyprázdnění a lepšímu plnění válců. Rezonátor zlepšuje akceleraci a pružnost motoru v celém rozsahu otáček, ale hlavně u nižších a středních. Doporučujeme používáni spolu se sportovním katalyzátorem a sportovím filtrem.
autodoplnky.cz
toď vše co k tomu dodám
autodoplnky.cz
toď vše co k tomu dodám
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
A přečti si, co je napsané u sportovních filtrů
Myslím si, že to je blbost, aby to něco zrychlilo. Spíš to ten plyn zpomalí, protože tam jsou nějaké přepážky atp, které např. způsobují rezonující zvuk. Je to jen má domněnka, třeba kecám
mglore: Takže když místo středového tlumiče dám trubku, tak se nic nezmění a bude to defacto stejné, jen to nebude mít "obal"? Na autě jsem měl plněprůchozí zadní tlumič, takže veškerý hluk mi tlumil katalyzátor?
Myslím si, že to je blbost, aby to něco zrychlilo. Spíš to ten plyn zpomalí, protože tam jsou nějaké přepážky atp, které např. způsobují rezonující zvuk. Je to jen má domněnka, třeba kecám
mglore: Takže když místo středového tlumiče dám trubku, tak se nic nezmění a bude to defacto stejné, jen to nebude mít "obal"? Na autě jsem měl plněprůchozí zadní tlumič, takže veškerý hluk mi tlumil katalyzátor?
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Pokec o všem a o ničem V.
jj jenže když se podíváš tak ty výstupky sou tam vylisovaný do spirálovýho tvaru takže tim jak se ty plyny roztáčej tak nabíraj rychlost
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Pokec o všem a o ničem V.
gooder : presne tak, nicemu nepomuzes co se tyka pruchodnosti vyfuku, akorat to bude jeste hlucnejsi,
kdyz odstranis stredovej plne pruchozi tlumic. A plne pruchozi je porad tlumic, ma sice tak 25 procent ucinosti co se tyka ztiseni oproti nepruchozimu tlumici, ale porad tlumi.
kdyz odstranis stredovej plne pruchozi tlumic. A plne pruchozi je porad tlumic, ma sice tak 25 procent ucinosti co se tyka ztiseni oproti nepruchozimu tlumici, ale porad tlumi.
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Tak to je dobré vědět, děkuju
V tom případě asi největší tlumící účinek má katalyzátor. Chtěl bych totiž časem dělat svody 4-2-1 a je k nim i trubka místo katalyzátoru, takže nedoporučuješ ho dávat pryč?
V tom případě asi největší tlumící účinek má katalyzátor. Chtěl bych totiž časem dělat svody 4-2-1 a je k nim i trubka místo katalyzátoru, takže nedoporučuješ ho dávat pryč?
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Pokec o všem a o ničem V.
kat je nejvetsi restrikce, takze ano, dat pryc urcite, akorat minimalne po nem stredovej a koncovej plne pruchozi nebo koncovej nepruchozi...aby to nebylo moc hlucne kvuli policajtum...
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
A nebo mě napadlo nahradit ho sportovním katem.
Koukal jsem i na sportovní výfuky, dělají verze s nebo bez střeďáku. Jestliže teda je plně průchozí střeďák, tak se dá koupit ta verze bez(25% nárust hluku snad tak markantní nebude). Ušetří se tím i peníze, co jsem koukal.
Koukal jsem i na sportovní výfuky, dělají verze s nebo bez střeďáku. Jestliže teda je plně průchozí střeďák, tak se dá koupit ta verze bez(25% nárust hluku snad tak markantní nebude). Ušetří se tím i peníze, co jsem koukal.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Pokec o všem a o ničem V.
nevim kat bych asi maximálně nahradil tim sportovnim protože pak by tě to sežralo jeden člen tady psal že měl na 1.2ce jenom trubku a rezonátor místo koncáku a žrala mu 12l/100km takže bych chtěl vidět jak by to vzrostlo u 1.4
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Proto mě právě napadlo to řešit sportovním katem. Hluk by vzrostl asi podstatně víc, kdybych ho dal pryč uplně, než kdybych odstranil střeďák(jestliže tlumí 25%, tak bych řekl, že kat +/- 50%).
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Pokec o všem a o ničem V.
největší výkon budete mít když odvedete od motoru trubku jen za přední kolo
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
A dobrý zase
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Pokec o všem a o ničem V.
v nascaru to tak maj a funguje to, to samý formule taky neřešej věci jako tlumič, katík a tak
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Já právě kat řeším
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->