Stránka 2 z 3

Napsal: 06 pro 2009, 13:04
od beck
no ja chci pravě převařit 14 co mám na zimu,tak na 8 palců asi a stříknou aspoň 7 vrstvama do bile pastelky :wink:

Napsal: 06 pro 2009, 13:13
od Tiger.s
To chce aspon 15ky 8)

Napsal: 06 pro 2009, 13:23
od Svoby
tady na tý černý jsou 16"

Napsal: 06 pro 2009, 13:51
od beck
fakt? ja typoval 15" :D no jinak do 14" plechů nemusim nic investovat krom pneumatik takže jasná volba... jiank 9x16 borbety T sem na corse už měl,teď nemůžu to foto najít,vypadalo to bombově,ale nešlo s tim jezdit :cry:

Napsal: 06 pro 2009, 14:04
od Svoby
máš někoho kdo to svaří?
hlavně je výhoda že si můžeš nechat udělat šířku a ET jaký potřebuješ
plechy se mi taky líbí

Napsal: 06 pro 2009, 18:27
od beck
no pravděpodobně bych to vačil sám,nemyslim že na tom bude něco víc naž na vaření blatníků....za pokus by to stálo....hlavně právě jak říkáš udělám si šířku,ET přesně jaky potřebuju,akorat teď ještě uvažuju že bych fakt sehnal 15".....tak nevim 8x15" nebo 8x14" ?

Napsal: 06 pro 2009, 18:48
od LLuKKi
předek 8x15 ,zadek 8,5(9)x15 ;-)

Napsal: 06 pro 2009, 21:53
od beck
no bylo by příjemný mít vepředu 8 a v zadu 9,ale na druhou stranu bych chtěl aby byly penumatiky a vymenitelny zepredu na zadek...a když bude jiná šířkatak pneu budou na rafcich vyadat jinak...

jiank na fotce je vidět jak vypadala na 9x16

Napsal: 06 pro 2009, 21:56
od Lukkas
Kurnik to vypadalo pěkně .. :!: :shock:

Napsal: 07 pro 2009, 00:49
od beck
zadek byl uplně v pohodě,ale vepředu sem nemohl teměř ani zatočit....o nerovnostech na silnici ani nemluvim :lol: asi je to tim sniženim -70 ,jenže kdybych dal třeba 40 tak už by to nebylo tak pěkny :?

Napsal: 08 pro 2009, 16:40
od beck
Tak lidi dneska sem chtěl corsu nastartovat ráno a světe div se,neajedno uchytla....držela volnoběh tak 3-4 minuty a pak to chcíplo,docela dost to hulilo bíle,ale to mi dělalo vždicky.....poté už sem nenastartoval....rozdělal sem etda cely sání,vyčistil klapku ve ktere byl ospoustu oleje a krokovej motorek,skontroloval sem kabely,přívod paliva i čerpadlo je taky ok,kabely a svícky sem měnil na jaře.....vše sem poskládal naz5,nabil baterku naplno.....startuju corsa chytla,přidal sem trošku plynu a chcípla....pak následně asi 10x natočení ani ťuk.......byl sema nasranej ta sem si šel udělat kafe že to promyslim....nci mě nenapadlo,tak sem znovu šel a zkoušel startovat,nastartoval sem po dělším točení a snažil se držeto otáčky kolem 2500-3000 abych ji udržel aspoň v chodu.....najednou ale z ničeho nic zase chcípla,jako kdybych vypnul klíček....něví někdo čím to může být? dodávám že motor je serie,pouze KN filtr,vyfuk sk. A,vybranej kat,iridiovy svice.......akorát vim že je špatná lambda,protže to bralo dost benzinu,ještě když sem měl motor v tigi...a AGR mám už taky zaslepeny aspoň 2 roky..... už sem z toho vážně nešťastnej :cry:

Napsal: 08 pro 2009, 16:55
od LLuKKi
co váha? Zkusil jsi ju odpojit?mohla by možná dělat problém,ale divný že to kouří bíle...

Napsal: 08 pro 2009, 17:11
od Tiger.s
kamo změř si ty tlaky jak sme se bavili po tom telefonu ... měls si ten olej na svýčkách ?

Napsal: 08 pro 2009, 19:18
od knedlik
bily kour> voda ve valci neber to urcite jen takhle mi to vtloukali do hlavy

Napsal: 08 pro 2009, 19:28
od petanek192
mel sem stejnej problem s C20XE a bylo to cidlem teploty pro ridici jednotku .... dva draty koskata koncovka bejva vedle toho cidla teploty pro paluvovku nekde pobliz termostatu ..... chytalo mi to jen studeny vysokej volnobeh bilej kour atd jak pises tak hodne zdaru . je to 100% rada.... kdybi ne dej vedet jak je to .... jinak ten naraznik nemam ..... :(