Váha vzduchu> Všeobecně
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2009
- Registrován: 15 led 2007, 07:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hmm tak to mě ted dělá taky normálně mi jede tak na čtvrt plynu a jak přidám dusí se škube a nemá sílu zejtra du do servisu tak jestli to bude váhou koupim jí v cartechu a vyměnim sám stejně mi budou zejtra dělat vodní pumpu a olej tak to nechám hodit na diagnostiku a uvidim váhu si zmáknu vyměnit bez problémů a cenu mám celkem fajn za originál bosch
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 09 kvě 2007, 22:25
viewtopic.php?t=422&postdays=0&postorder=asc&start=15 tady na to se mrkni,pán psal že sem na omylu...
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 čer 2007, 08:59
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
nechci bejt chytrej,ale chtěls vyvést z omylu...Yanek píše: nj samozdřejmě a u astry x18xe1 jí mam asi na vejfuku nebo co
váha vzduchu reguluje průtok vzduchu a nikdy sem jí neviděl jinde než za filtrem at už u benzínu nebo i u dýzlu tak a ted mě vyved z omylu
Váha vduchu nereguluje a nikdy nebude.
(Vyjma VW Diesel,kde se přivírá škrtící klapka v závislosti také na tlaku v sání.. )
Regulace je akorát v množství a délce vstřiku vstřikovaného paliva.
V závoslosti právě na průtoku vzduchu,stejně na tlaku v sacím potrubí, stejně jako na množství nasátého vzduchu.Všechny tyto termíny jsou dané pro jednotlivé výrobce aut,každý má své jednotky,názvu tudíž i měřiče.
Jinak je většinou za filtrem
Čoveče se podívám na tu astru 1.8
25DT
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2009
- Registrován: 15 led 2007, 07:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No chtel jsem rict ze vaha vzduchu reguluju prutok vzduchu, tak to rikali i opelu nechal jsem si vysvetlit halvnim technikem opelu jak to funguje a proc to delalo co delalo, jinak vaha vzduchu je vzdy mezi vzduchovym filtrem a hrdlem sani pod kterym je skrtici klapka, jinak vaha vzduchu je obyc plas ktery v sobe ma cidlo se svoji vlastni ECU, ktera shromazduje informace o mnozstvi nasavaneho vzduchu a predava to dal do hlavni ECU motoru a proto tam podelana vaha vzduchu ma takovy vliv na chod motoru, protoze pokud posila spatne informace pak hlavni ECU davkuje spatne palivo a chovani motoru nevyrovnane, pokud nekdo ma jiny nazor ja mu ho neberu,a le to co napsal Yanek byla pravda, no myslim ze neni problem abych sehnal u opelu pisemne nebo graficke vysvetleni funkce vahy vzduchu a pak to sem hodim, jinak abych rekl i ktematu,a le myslim ze uz tady toho bylo hodne receno, hlavni je aby se to hodilo na diagnostiku, vycistila se krtici klapak zkontroloval saci trakt a pripadne vymenila baha vzduchu , vymazali pak chyby z ECU a nove nastavila