Vtomas - Corsa B X10XE
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Vane: je tam tolik nedodělávek, co fakt chci ještě dotáhnout, ale furt jezdim (takže zas až zima to jistí)
ale jak píšu...každej má tu možnost, nic na tom není
máš pravdu, že je to ucelenej styling...jen ten lak mě sere
uvidíme jestli se přes zimu nerozhodnu to obrousit a nalejt
ale jak píšu...každej má tu možnost, nic na tom není
máš pravdu, že je to ucelenej styling...jen ten lak mě sere
uvidíme jestli se přes zimu nerozhodnu to obrousit a nalejt
:::aktuální foto:::
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
-
- Moderátor
- Příspěvky: 613
- Registrován: 07 črc 2007, 15:37
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
ahoj chlape moc pekny origo mrisku schvaluju ja bych udelal jen jednu upravu ty supr kozene sedacky do rudy kuze jo a jedna otazecka co na to audio rika litr a kolik z toho audia vytahnez bez externiho zdroje
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- Larkin
- Příspěvky: 178
- Registrován: 21 dub 2010, 15:24
Nikdo nic nechce, já si chci třeba Corsičku upravit jenom částečně, chci ponechat "užitečnou" (rozumněj zachovat celej kufr, nedávat to 2cm od země, využívat potěšení zadního stěrače apod. xD) ale přesto nebezpečně vyhlížející. Každej má něco. A jsem rád že zrovna ten sen, kterej je tady výše vyobrazenej, vzal do ruky ten správnej člověk Beru to tak, že každej má na světě svojí roli a stejně je to i s úpravou aut. Be original or die.
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Larkin: máš pravdu!!!! víš kolikrát bych dal za origo stav??? (ještě, že mám druhej kočár)
stačí když jedu k rodičům a cejtim každej kámen a každou ďouru
jsem hifík tzn. musel bych tam mít hudbu, ale řeknu to na rovinu.
nemít ten vysněnej basák a extrémní zesik tak se na tak silnou hudbu vys...
bohatě by mi stačilo mít ty 8" v boku a silné kompa
jsou i dny kdy si 15" Re Audio MT nepustim
stačí když jedu k rodičům a cejtim každej kámen a každou ďouru
jsem hifík tzn. musel bych tam mít hudbu, ale řeknu to na rovinu.
nemít ten vysněnej basák a extrémní zesik tak se na tak silnou hudbu vys...
bohatě by mi stačilo mít ty 8" v boku a silné kompa
jsou i dny kdy si 15" Re Audio MT nepustim
:::aktuální foto:::
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
právě, že červené je až až. Jediné, co udělám tak je nechám přečalounit....opět do černéknedlik píše:ahoj chlape moc pekny origo mrisku schvaluju ja bych udelal jen jednu upravu ty supr kozene sedacky do rudy kuze jo a jedna otazecka co na to audio rika litr a kolik z toho audia vytahnez bez externiho zdroje
litr???? víš jak, beru to, že jezdim furt v 5-i
jak externí zdroj????? Myslíš napájení?
Mám 120A alternátor Bosch a 2x AGM baterku Powercell 4000 (DataSafeHX400) 115Ah 7000A zkrat tzn kapacita 230Ah víc než dostatečná.
Bohužel sem se ještě nedokopal koupit klešťák abych změřil přesně odběr, ale podle testů v měření bych měl mít odběr na monobloku 300A ve špičce a na 4ch kolem 100A tzn. 400A na max. výkon (a to kolikrát pouštim).
Když nastrartuju tak je dost cejtit 120A altík kdy mi otáčky klesnou na volnoběh na 500ot/min. V zápětí se to vyhoupne na 1000ot/min. a je klídek
Mám odměřeno skoro 146dB na 50Hz (s vybitou jednou baterkou) to je akust tlak na hranici ohluchnutí...to bylo minulej rok s jednou baterkou a 55A alítkem, kdy napětí padalo na 11V při plně nabité baterce. Letos sem si polepšil a je to kurevsky znát. Basy nejsou jak bláto a napětí mi při jízdě padá max. n 13.5V (nepadlo nikdy míň) Je dobré, že baterky AGM nemaj paměťovej efekt a hned se dokážou díky vnitřnímu odporu zpamatovat...odpor asi 1,7miliohm.Na volnoběh je to horší, ale víc jak 3 desetiny co jsem psal 13.5V....tzn. 13.2V padá nepětí při plném odběru. Píšu to při plně nabitejch baterkách a stejně je to jen otázka času, kdy se na plnejvýkon začne ohřívat cívka wooferu.
Pak to dávám míň
Ten woofer je strašně poddimenzovanej, co udává výrobce..udávanej výkon je 1,5kW a občas mu dám4kW jak prd
:::aktuální foto:::
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
- Kevin
- Příspěvky: 931
- Registrován: 09 kvě 2010, 12:42
- Bydliště: Benátky nad Jizerou
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
Vtomas ty jses ztracenej pripad ne kazdej ma neco nekdo raci muziku nekdo raci motor tak to beru ja
osobne mam jen audio v serii (4 repro) a mensi tubu, a plne mi to vyhovuje zas nemuzu rozdejchat tu 1.2
akorat mi porat nejde dohromady litr a 120A altik a klestak mam udelej si výlet a zmeříme to jen nevím co na to reknou sousedi
osobne mam jen audio v serii (4 repro) a mensi tubu, a plne mi to vyhovuje zas nemuzu rozdejchat tu 1.2
akorat mi porat nejde dohromady litr a 120A altik a klestak mam udelej si výlet a zmeříme to jen nevím co na to reknou sousedi
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Knedlik: hele ono je to těžký
no jak jede litr hmmm...ta váha něco udělá, když vezmu jen ty blbé baterky maj dohromady 80kg
Největší váha je na zadku...v zádu mám seriové pružiny a je to jak se snížením -50 nebo 60
nazvu to takhle...když se rozjedu tak setrvačností to nějak jede
spotřeba co jsem měřil je 6-6,2litru na 100km....není moc a sem spokojenej
dost záleží jak řadíš nebo na to šlapeš
ten alternátor tomu nejvíc dává na prdel po nastrtování...to mi klesaj otáčky pod 500ot/min, ale pak to jde a nejsou problémy
Vůbec neřešim jestli mi to jede jen 120km/h nebo 150km/h, mě jde čistě jen o tu hudbu. Víš jakou radost mám, když se mi podaří udělat nějakej pokrok ve stávající instlaci???? Teď sem měl čas a konečně sem se dokopal k tomu dát za 2 baterky do cesty k monobloku pojistky. Při té příležitosti sem našel druhou polovinu roury aeroportu(bassreflexu) která byla o 5cm delší. Ikdyž sem věděl, že se dostanu frekvecí naladění o něco níž( než na 50Hz hrb) prostě se mi do toho moc nechtělo. Noooo a mile sem byl překvapenej co udělá blbejch 5cm prodloužení...podle dBdrag CD a poslechu (spíš cítění největšího akust. tlaku) bych řek, že jsem na 44Hz bo 45Hz s naladěním. Většina basů je postavena na 44Hz (basová struna "e") a 50Hz je už jen tlak.
Ty 8" woofery sem z LPF pásma přepnul na Full a na rádiu ořezal od 70Hz....krásně mi to dokreslujou
Asi pro 99% lidí, co jsem tady napsal to bude španělská vesnice....jsem nadmíru rád s momentálním zvukem
ps: už neupgraduju
kdo by si chtěl poslechnout "kozu" není problém na Relax Meetingu....tam budu od pátečního rána - do neděle
no jak jede litr hmmm...ta váha něco udělá, když vezmu jen ty blbé baterky maj dohromady 80kg
Největší váha je na zadku...v zádu mám seriové pružiny a je to jak se snížením -50 nebo 60
nazvu to takhle...když se rozjedu tak setrvačností to nějak jede
spotřeba co jsem měřil je 6-6,2litru na 100km....není moc a sem spokojenej
dost záleží jak řadíš nebo na to šlapeš
ten alternátor tomu nejvíc dává na prdel po nastrtování...to mi klesaj otáčky pod 500ot/min, ale pak to jde a nejsou problémy
Vůbec neřešim jestli mi to jede jen 120km/h nebo 150km/h, mě jde čistě jen o tu hudbu. Víš jakou radost mám, když se mi podaří udělat nějakej pokrok ve stávající instlaci???? Teď sem měl čas a konečně sem se dokopal k tomu dát za 2 baterky do cesty k monobloku pojistky. Při té příležitosti sem našel druhou polovinu roury aeroportu(bassreflexu) která byla o 5cm delší. Ikdyž sem věděl, že se dostanu frekvecí naladění o něco níž( než na 50Hz hrb) prostě se mi do toho moc nechtělo. Noooo a mile sem byl překvapenej co udělá blbejch 5cm prodloužení...podle dBdrag CD a poslechu (spíš cítění největšího akust. tlaku) bych řek, že jsem na 44Hz bo 45Hz s naladěním. Většina basů je postavena na 44Hz (basová struna "e") a 50Hz je už jen tlak.
Ty 8" woofery sem z LPF pásma přepnul na Full a na rádiu ořezal od 70Hz....krásně mi to dokreslujou
Asi pro 99% lidí, co jsem tady napsal to bude španělská vesnice....jsem nadmíru rád s momentálním zvukem
ps: už neupgraduju
kdo by si chtěl poslechnout "kozu" není problém na Relax Meetingu....tam budu od pátečního rána - do neděle
:::aktuální foto:::
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225