Stránka 3 z 6

Napsal: 17 bře 2009, 21:06
od Honz@
supr díky moc, uvažuju že vyleštím mladý límce na alu mají asi jen 1,5 cm, ale bylo by to hezký

edit: to Velbloud: jakou sadu z těch 5 bys doporučil

Napsal: 21 bře 2009, 19:58
od Velbloud
Tak jsem dnes pokračoval ;o) ještě doleštím pořádně límce až do konce a budu mít první dvě hotový ;o) i když se mi už začalo kouřit z vrtačky :roll:

Napsal: 14 dub 2009, 17:44
od styxxy
jste fakt borci ze takhle lestite ja ted delam ty limce a uz penim u toho abych srovnal ten z oxidovany povrch ktery je maximalne nerovny nemate nekdo nakej trik?

Napsal: 29 črc 2009, 22:35
od Machyneq
lidi tak jsem se taky dal do vika....ale brousim srousim lestim lestim, a porad tam mam cerny tupky....nejake rady co s tim?? :(

Napsal: 30 črc 2009, 03:48
od Pučis89
Machyneq: vice prebrousit... musi to byt dokonale hladke....

Napsal: 30 črc 2009, 12:36
od Machyneq
tak jako ono to hladke je....ani decka prdel neni tak hladka ale ty tupky tam josu porad :-(

Napsal: 12 pro 2010, 16:47
od Kevin
Zkušení chlapci žádám o rady... Včera sem si přivezl kola Mangels Triangular Chrom vis foto1:
A jak je známo jsou to ocelové disky... Jsou sice lesklé ale už jima prolezla rez kór když sem je ještě přejel acetonem viz foto2 a chci je dát do pucu a nejradši do nejvíc přibližnému stavu vis foto3:
Mám postupovat podle návodů jako na hliníky jak tady na fóru sou takzvaně odstrańovač starých nátěrů, smirkem a pak tim leštícím kotoučem plus pastou... Nebo mám mít jinej postup když jsou oceloví.? :roll:

Napsal: 12 pro 2010, 17:16
od Maro
Na obrázku 3 to není leštěné.. ale připadá mi to jako chrom. Nechal bych to normálně nachromovat. Pak ti to vydrží dlouho ty kola.

Napsal: 12 pro 2010, 17:18
od pdk88
určitě na netu najdeš návod jak na chromy :wink:
i spešl pasty na to jsou a ták 8)

Napsal: 12 pro 2010, 17:34
od Lukkas
Jestli z toho sundách chrom, tak to budou obyč plechy :wink: to už nevyleštíš, železo nevyleštíš .. ( na chvíli jo,ale pak to zrezne)

Napsal: 12 pro 2010, 17:36
od Kevin
Sem si říkal že se to nějak až moc leskne :D
No já sem právě nevěděl páč sem zas hodně slyšel že pochromování stojí za prd a že za chvíli stejně prorezaví a tak... Ale slyšel sem i hodně opačnejch názorů no :?

Napsal: 12 pro 2010, 17:40
od Kevin
Takže teda asi nechat pochromovat že.?
Jo a na zadní straně to beru acetonem a slejzá z toho asi ochranej lak a je to pod tim krásně chromoví a jako noví lesklí né jak vepředu...

Napsal: 12 pro 2010, 17:54
od Boulder
Záleží kdo a jak chrom dělá. Je dost velký rozdíl, tzv interiérový chrom (cca 10kč / dm). Potom chrom ,kdy se nejdřív leští potom pomědí dále nikluje a až poslední vrstva je chrom. Která se ještě ještí. U prvního interiérového chromu se jen přeleští a nachromuje. Existuje i tzv tvrdochrom (vidle na motorkách, vačky atd..) A ten vydrží hodně.(tyto druhy se dělají žárově nebo galvanicky) Spousta tuning firem momentálně dělá chrom, který vzhledově je jak ty předešlé a nemusí se nic leštit. Jenže je but v podstatě jako lakování, nebo vakuově nanesen. Tímto se dá chromovat prakticky všechno . Ale třeba u kol stačí kamínek a v zimě sůl, no a do roka je po chromu. Takže to jen pro upřesnění co chrom vlastně snese....

Napsal: 12 pro 2010, 18:05
od Kevin
:urcite?: No to je právě to ALE :? Právě jak říkáš to je přesně to co sem o tom slyšel... Kamínek a za chvíli je po tom :evil: Jako příští zimu to nevyjede na sníh to zazimuju a bude ale stejně vždy může něco odlítnout. Boulder: co bys mi teda doporučil.? Popřípadě jakým nejlépe spůsobem to nechat pochromovat.?

Napsal: 12 pro 2010, 19:06
od Crewy
oplati se lestit kola kdyz me auto stoji cely rok venku??(samozrejme bych lestil jen kola na leto, na zimu mam plechy :) )