Corsa A,B - Tigra : Upgrade brzd
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mno rozhodně budeš muset i brzdiče.. ale je to jen na pár šroubech.. a když už to budeš měnit, doporučil bych vyměň to rovnou za ten set 256/24 z 2.0 GSI nebo 256/20 z 1.6 GSI...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- perak3509
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 úno 2009, 21:00
- Bydliště: Žebrák 267 53
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13 led 2008, 21:09
Nejsem si jistej, jestli jsem si to tady pročítal dobře v podstatě to co tady popisujete už u mě proběhlo. Ted řeším jestli to bude fungovat bez problému i s GSI brzdovym válcem a posilovačem. No a nevim jestli tam bude pasovat z dvoulitru at už astra kadett nebo calibra.... Funguje to bobře i s tím origo válcem 1.6???
- perak3509
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 úno 2009, 21:00
- Bydliště: Žebrák 267 53
- Kontaktovat uživatele:
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
- perak3509
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 úno 2009, 21:00
- Bydliště: Žebrák 267 53
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Perak... pokud budeš nechávat 1.2 tak ti stačí si koupit jen přední kotouče ATE power disc či Brembo max... protože na výkon Tvého motoru je to zbytečné..
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 lis 2007, 15:03
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pánové stačí číst první topic:
Corsa
- slabší motory: 236 x 12 mm
- x14xe ma: 236 x 20 mm (vzduchem chlazené)
- GSi ma: 256 x 20 mm (vzduchem chlazené)
- Astra, Kadet GSI, 256 x 24 mm
- Calibra Turbo - 284 x 24 mm
pokud dáte víc než 236 - tak 13" nenazujete a 14" nazujete max na 256..
Corsa
- slabší motory: 236 x 12 mm
- x14xe ma: 236 x 20 mm (vzduchem chlazené)
- GSi ma: 256 x 20 mm (vzduchem chlazené)
- Astra, Kadet GSI, 256 x 24 mm
- Calibra Turbo - 284 x 24 mm
pokud dáte víc než 236 - tak 13" nenazujete a 14" nazujete max na 256..
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
pro upresneni
calibra 8v/16v - 256x24 mm chlazene
vectra 8v/16v - 256x24 mm chlazene
calibra turbo/v6 starsi rocniky - 284x24 chlazene
calibra turbo/b6 novejsi rocniky - 288x25 chlazene
to stejne opet vectra.
starsi a novejsi brzdy z turba/v6 calibry nejsou zamenitelne co se tyka trmenu na kotouce, takze pozor na to, co shanite...
calibra 8v/16v - 256x24 mm chlazene
vectra 8v/16v - 256x24 mm chlazene
calibra turbo/v6 starsi rocniky - 284x24 chlazene
calibra turbo/b6 novejsi rocniky - 288x25 chlazene
to stejne opet vectra.
starsi a novejsi brzdy z turba/v6 calibry nejsou zamenitelne co se tyka trmenu na kotouce, takze pozor na to, co shanite...
- perak3509
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 úno 2009, 21:00
- Bydliště: Žebrák 267 53
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 lis 2007, 15:03
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
perak... záleží jestli z druhý ruky či vše nový...
já jsem koupil brzdiče z Káďi z a 1000 - ale musej se repasovat, takže jště tak 500,- a na aukru maj teď do nich kotouče a desky ferodo premium za 2000,-
pokud bys chtěl sportovní, tak Brembo Max či ATE Powerdisc stojí kolem 2500 za sadu /bez destiček/ - Zimmerman vycházejí tak na 4000,-
já jsem koupil brzdiče z Káďi z a 1000 - ale musej se repasovat, takže jště tak 500,- a na aukru maj teď do nich kotouče a desky ferodo premium za 2000,-
pokud bys chtěl sportovní, tak Brembo Max či ATE Powerdisc stojí kolem 2500 za sadu /bez destiček/ - Zimmerman vycházejí tak na 4000,-
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 lis 2008, 01:25
- Bydliště: Koryčany, Uherské hradiště, Zlín, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Caute mam par otazek
ve predu mam brzdic z cali turbo na 288mm a kotouce z merivy 280mm a vsechno funguje ok, ale muj dotaz se tyka zadni napravy.
Predelavam ji na brzdy z corsy C gsi/comba C/merivy kotouc myslim 270mm, ale otazkou je bude stacit brzdovy valec s posilovacem co je origo na tigre a druha otazka kdyz zapojim abs bude fungovat a treti otazka bude stacit stavajici zatezovy regulator nebo ho budu muset vymenit za stavitelny popripade z nejakyho jinyho oplu? Nemate s tim nekdo zkusenost?
ve predu mam brzdic z cali turbo na 288mm a kotouce z merivy 280mm a vsechno funguje ok, ale muj dotaz se tyka zadni napravy.
Predelavam ji na brzdy z corsy C gsi/comba C/merivy kotouc myslim 270mm, ale otazkou je bude stacit brzdovy valec s posilovacem co je origo na tigre a druha otazka kdyz zapojim abs bude fungovat a treti otazka bude stacit stavajici zatezovy regulator nebo ho budu muset vymenit za stavitelny popripade z nejakyho jinyho oplu? Nemate s tim nekdo zkusenost?
Opel Combo Tour 1.3 CDTI 75PS r.v 2007
Opel Tigra A 1.6 cca130PS r.v 1994
__________________________________________
Opel Tigra A 1.6 cca130PS r.v 1994
__________________________________________