Termostat, ventilátor, sahara, čidlo teploty
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
no kucí,to neni prdel,měl jsem v nádrži cca 20 a po 100 km tam je asi tak 4-6 l
Nevím co stím mám dělat...Asi půjdu na diagnostiku.Přehazoval jsem motory,po nastrojení tohohle,mi kolísali otáčky 900,1100,900,1100 v intervalu tak kolem 10 vteřin.vyměnil jsem celou klapku i s krokovejma motůrkama z původního motoru.Ale ta spotřeba se nějak zvedla.myslel jsem si právě termostat,nevim jak se choval ten motor u původního majitele.rozvody jsou nový,motor jede normal ale za 15l...Zkusim vyměnit termostat a uvidim,jinak je asi fakt děravá nádrž... Když auto běží,tak cejtim takej smrad,mám zaslepený EGR,takže jestli tam jde benzinu jak sraček,a nestíhá se spálit....Hadice netečou,ale takovej málo spálenej benzin cejtim všude.Se z toho poseru,vyměnil jsem motory,aby byl klid a mohla s autem beze strachu jezdit i přítulka,a .Ještě větší sračky.
Nevím co stím mám dělat...Asi půjdu na diagnostiku.Přehazoval jsem motory,po nastrojení tohohle,mi kolísali otáčky 900,1100,900,1100 v intervalu tak kolem 10 vteřin.vyměnil jsem celou klapku i s krokovejma motůrkama z původního motoru.Ale ta spotřeba se nějak zvedla.myslel jsem si právě termostat,nevim jak se choval ten motor u původního majitele.rozvody jsou nový,motor jede normal ale za 15l...Zkusim vyměnit termostat a uvidim,jinak je asi fakt děravá nádrž... Když auto běží,tak cejtim takej smrad,mám zaslepený EGR,takže jestli tam jde benzinu jak sraček,a nestíhá se spálit....Hadice netečou,ale takovej málo spálenej benzin cejtim všude.Se z toho poseru,vyměnil jsem motory,aby byl klid a mohla s autem beze strachu jezdit i přítulka,a .Ještě větší sračky.
25DT
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
jojojo - je to presne tak jak vsichni pisete - teplota padne k nule a hned to zere jak krava a motor se poradne neohreje
ja zkusim najit starej termostat a uvidite - jak nedoliha
kdyz jsem tam dal dalsi novej - ze zacatku se to ohralo do 3km na 92 a bylo videt jak to krasne leze az na tech 95 stupnu a najednou to pada - ale ted po delsi dobe zjistuju - ze se motor ohriva dele a dele
je zajimavy - kdyz uz motor byl ohratej a teplota padne tak na 50 stupnu - a znovu nastartuju tech 90 je tam behem chvilicky i na volnobeh
rek bych ze termostat origo od GM stoji pekne za - zkusim repliku a uvidim
ja zkusim najit starej termostat a uvidite - jak nedoliha
kdyz jsem tam dal dalsi novej - ze zacatku se to ohralo do 3km na 92 a bylo videt jak to krasne leze az na tech 95 stupnu a najednou to pada - ale ted po delsi dobe zjistuju - ze se motor ohriva dele a dele
je zajimavy - kdyz uz motor byl ohratej a teplota padne tak na 50 stupnu - a znovu nastartuju tech 90 je tam behem chvilicky i na volnobeh
rek bych ze termostat origo od GM stoji pekne za - zkusim repliku a uvidim
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No mě to taky ukazuje pí*****y necelejch 90° ale topí to suprově, a spotřeba ujde. U starýho motoru jsem měl budík furt okolo 100° a ted to nejak neleze. Tak nevim jestli nemam špatný nějaky čidlo od toho budíku. Ale to by zas blblo řídící jednotku,ne? No opruz, a termostat mám za rozvodama jak na potvoru. A těch 90° to jsem možná přehnal tak ke druhý čárce.
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
- Jack
- Příspěvky: 61
- Registrován: 04 bře 2007, 20:09
- Bydliště: Bečov u Mostu
Než jsem měnil termostat tak seta ručička ani nezvedla.Povýměně vyleze tak na 90-93 a pak spadne kousek pod 90 /asi jak se zapne vrtule na chladiči/ale topíto skvěle.
Jinak termostat 270kč a práce 500kč mam ho totiž za rozvodama. Předtím to skoro vůbec netopilo
Jinak termostat 270kč a práce 500kč mam ho totiž za rozvodama. Předtím to skoro vůbec netopilo
Opel Corsa 1,2eco 33kw-Hlavně že to jede
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
já vyměnil dnes termostat z původního motoru a vypadá to zatim dobře.snad už to nebude chlastat 15 / 100. Za15 km se mi ručička nehla.Uvidíme.Jinak palba za novej cca 650.- Dnes sem volal Oplovi co chtěj za dia a řekli mi 650,za připojení a 1000 za další zjišťování.Takže sem se na to samo sebou vys**l Snad to nebude nic jinýho,než ten sk******j termostat.
25DT