Termostat, ventilátor, sahara, čidlo teploty

Témata zabývající se úpravami/tuningem motoru a výfuku
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Pepex>>>To máš děravou nádrž ne? :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

Mě to teď taky žralo 9, ale dneska to bylo za 7 na 100 , nacpal jsem před chladič krabice je je to o poznání lepší........
I German Style !
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

No když ti funguje správně termostat tak tam nemusíš cpát krabice :ne: ale kdyby si oblíknul motor aby se dřív zahřál tak to jo :lol:
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

Včera jsem zjistil že funguje ,ale za 3 km se mi motor neohřeje
I German Style !
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Ted v zimě se mi ohřeje za 4 km, a to mám malinkatej motůrek :)
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

no kucí,to neni prdel,měl jsem v nádrži cca 20 a po 100 km tam je asi tak 4-6 l :evil:

Nevím co stím mám dělat...Asi půjdu na diagnostiku.Přehazoval jsem motory,po nastrojení tohohle,mi kolísali otáčky 900,1100,900,1100 v intervalu tak kolem 10 vteřin.vyměnil jsem celou klapku i s krokovejma motůrkama z původního motoru.Ale ta spotřeba se nějak zvedla.myslel jsem si právě termostat,nevim jak se choval ten motor u původního majitele.rozvody jsou nový,motor jede normal ale za 15l...Zkusim vyměnit termostat a uvidim,jinak je asi fakt děravá nádrž... :twisted: Když auto běží,tak cejtim takej smrad,mám zaslepený EGR,takže jestli tam jde benzinu jak sraček,a nestíhá se spálit....Hadice netečou,ale takovej málo spálenej benzin cejtim všude.Se z toho poseru,vyměnil jsem motory,aby byl klid a mohla s autem beze strachu jezdit i přítulka,a hovno.Ještě větší sračky. :x
25DT
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

jojojo - je to presne tak jak vsichni pisete - teplota padne k nule a hned to zere jak krava a motor se poradne neohreje

ja zkusim najit starej termostat a uvidite - jak nedoliha

kdyz jsem tam dal dalsi novej - ze zacatku se to ohralo do 3km na 92 a bylo videt jak to krasne leze az na tech 95 stupnu a najednou to pada - ale ted po delsi dobe zjistuju - ze se motor ohriva dele a dele

je zajimavy - kdyz uz motor byl ohratej a teplota padne tak na 50 stupnu - a znovu nastartuju tech 90 je tam behem chvilicky i na volnobeh

rek bych ze termostat origo od GM stoji pekne za hovno - zkusim repliku a uvidim
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

Pepex - litr a 15litru spotreba? :shock: :shock: :shock:
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

mno 15 x větší spotřeba než objem spalovacího prostoru motoru :hehe: :nevim: :potim_se:
25DT
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

hehehehe :evil:
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

No mě to taky ukazuje pí*****y necelejch 90° ale topí to suprově, a spotřeba ujde. U starýho motoru jsem měl budík furt okolo 100° a ted to nejak neleze. Tak nevim jestli nemam špatný nějaky čidlo od toho budíku. Ale to by zas blblo řídící jednotku,ne? No opruz, a termostat mám za rozvodama jak na potvoru. :twisted:A těch 90° to jsem možná přehnal tak ke druhý čárce.
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

mě to prostě víc jak 90 stupnu neukáže a když to vyleze ke 90 stupnum tak to zas pak padne pod devadesat,ale topí to dobře,ale docela to ted žere
opel corsa opc rieger edition
opel performance center
Uživatelský avatar
Jack
Příspěvky: 61
Registrován: 04 bře 2007, 20:09
Bydliště: Bečov u Mostu

Příspěvek od Jack »

Než jsem měnil termostat tak seta ručička ani nezvedla.Povýměně vyleze tak na 90-93 a pak spadne kousek pod 90 /asi jak se zapne vrtule na chladiči/ale topíto skvěle.
Jinak termostat 270kč a práce 500kč mam ho totiž za rozvodama. :?Předtím to skoro vůbec netopilo
Opel Corsa 1,2eco 33kw-Hlavně že to jede
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

tak termostat je objednanej 634kc u autokelly - replika tak jsem zvedavej jestli to proti origu uz bude v poho :roll:
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

já vyměnil dnes termostat z původního motoru a vypadá to zatim dobře.snad už to nebude chlastat 15 / 100. :evil: Za15 km se mi ručička nehla.Uvidíme.Jinak palba za novej cca 650.- :? Dnes sem volal Oplovi co chtěj za dia a řekli mi 650,za připojení a 1000 za další zjišťování.Takže sem se na to samo sebou vys**l :!: Snad to nebude nic jinýho,než ten sk******j termostat. :x
25DT
Odpovědět