beck - corsa B GSi

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 87
Registrován: 02 zář 2008, 09:43
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od beck »

-nemám váhu,mám map senzor:(
-jiank svíčky byly suchy takže to vypadá v pohodě....tlaky promerim az budu moct,ted zas u auta do patku nebudu.....mysliž že by tohle dělalo foukly těsněni nebo prdla hlava?
-bilej kouř-tohle sem si taky myslel ale už mi to dělalo když byl motor v tigi a to je dobrych 10000km a tak rok a pul zpatky...navic celou dobu frcel 100% dobře bez jakyhokoli problemu,navic sem s nim jel zavody v lete a borci mysleli ze tam mam C20XE,jak dobře jel:(
-o tom čidle jsem už něco slyšel,vím i kde je a navíc mám pocit že tam dřív byl uštíplej drátek a nějak sme to pojil,pokud je to to same čidlo co myslím tak je hned na termostatu jako u XE...mrknu na to v patek

nevim přeci je divnyže to nastartuje chvili to v pohodě drží a pak najednou at dělam co dělám chcípne jako bych vypnul kliček.... prstě plyn nepomůže,bez plynu nepomůže,prostě nic.... :roll:
Obrázek
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

jestli ty plechy budes varit sam tak to je jasnej pruser ;-) ja to davam ke znamemu :-) upichnou to na soustruhu (zvladaji az 17" disk) a nasledne to profi svari, drzi to tlak nepotrebujes dusi ;-)
Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 87
Registrován: 02 zář 2008, 09:43
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od beck »

v pohode,uz sme to delali na kamosovu skudku loni a zatim to na ni jezdi :wink:
Obrázek
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

tak nevim jestli jst ejen prevarovali disky nebo prodlizovlai limce ale ono je rozdil 40km/h skorovky a 150km/h nejake ostrejsi corsy :-) ale nebudu ti nic vykladat jen te nechci pak potkat na silnici ;-)
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

pokud ti auto dlouho stalo, tak dym z vyfuku je normalni, protoze se ti v nem nahromadi srazena voda, a pak to kouri, me to delalo po vymene vyfuku co lezel pul roku v garazi taky, trvalo chvili nez se to vsecko dostalo pryc...
Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 87
Registrován: 02 zář 2008, 09:43
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od beck »

no nemam s tim problem,pokud varim tak se jsem schopnej zarucit ze ve svaru to nepraskne,ale spis vedle,jiank skodovka mam motor favorit,hlavu z feldy,262 vacku,odlehcenej setrvak a 2x weber 40 dcoe,jezdi se s ni vrchy a plechy jsou na mokry pneu....nejsem takovej jantar jak vypadám... :roll:
Obrázek
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 87
Registrován: 02 zář 2008, 09:43
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od beck »

nox: jasny premyslel sme i nad tou bilou parou jako voda,ale zadna se mi nestraci,takze tohle moznost taky vylucuju.... taky blby je ze nemuzu vyblikat chybu,nebo ani nevim jestli to nejakou chybu hlasi,protoze kontrolka engine check engine nikdy nefungovala.... :?
Obrázek
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
Odpovědět