Výfucky>Laďáky,duplexy ,ovály atd.
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: 06 kvě 2007, 14:11
- Bydliště: Vratimov
http://www.vyfuk.com/eshop/obchod.htm?p ... 0911x0.htm
Nebo zkus tohle, není tak dlouhý jako org. kat, tak to prochází rychleji.
Nebo zkus tohle, není tak dlouhý jako org. kat, tak to prochází rychleji.
Corsa 1,4i
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
promiň ale tohle je blbost...Ondřej Sládek píše:správnej tuner katík vyndá,protože to akorát brzdí výfukové plyny
výfuky jsou precizně spočítaná věc, kde všechno má naprosto svůj účel. Jastný je, že oproti sériovýmu je lepší když má výfuk lepší průchodnost, ale MUSÍ mít zase zpětný tlak, jinak naopak ztratí výkon. To, že ti auto víc řve, neznamená, že víc jede... Proč jina myslíš, že i některé WRC vozy maj katy, a nemají jen holou trubku i když by je podle pravidel mít nemusely???
Otázkou je jak vymylset výfuk, aby měl pro daný motor ten nejlepší zpětný tlak...
dle mého názoru vyhodit kat a nahradit trubkou nechat střeďák a jen sportovní tlumič (čímž je vlastně výfuk celoprůchozí protože střeďák u Corsy je celoprůchozí - sám sem ho vyndaval a "sportovní tlumič" je taky celoprůchozí) není podle mého tím nejlepším řešením...
Zatím jsem to u sebe řešil, že jsem kat nechal, místo střeďáku dal rezonátor (ten má moc výkonu nepomůže, pouze jde auto trochu líp do otáček a auto tak "neřve" - oproti trubce - má hlubší zvuk) a nakonec šel sportovní tlumič (celoprůchozí)... ale vzhledem k tomu, že chci celé potrubí předělávat, tak nevím jak to udělat.. mám dvě varianty.. buď kat nahradím sportovním (viz níže) za to rezonátor a dozadu jen průchozí tlumič... nebo místo katu posunu rezonátor a dozadu dám tlumič s komorama, aby tam prostě byl zpětnej talak ... ale nevím co by bylo lepší...
co se týče sportovního katu, tak ho dělá Remus, prodává se cca za 3500 a je tím vyřešený STK i jiný věci
Koukám, že jsem se trochu rozepsal.... mno jen jsem prostě chtěl říct, že tenhle problém není tak jednoduchej, jako je "místo toho dej trubku"....SPEI píše:Účinné katalyzátory se vyznačují dlouhou životností a odolností proti mechanickému poškození. Výrobce garantuje nárůst výkonu motoru 3 - 5%, k němuž dochází díky redukci zpětného tlaku výfukových plynů.
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: 03 úno 2007, 15:33
- Bydliště: Tachovsko
ale muj pripad je trochu jinej, kdyz uz jsem se na emisich dozvedel ze ten katik je v pr..., tak me akorat zajima jestli to mam nechat tak jak to je (uz tak jezdim rok) a nebo kdyz dam tu trubku, jestli je to lepsi reseni (spotreba atd.) nechce se mi davat do katiku 3 litry, to radsi necham tak jak to je....
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pokud ti nejde nijak o výkon tak tam klidně dej jen trubku.. ostatní tlumiče máš seriový?? na spotřebu to bude mít vliv minimální.. vzroste max o půl litříku (pokud máš už kat v čudu tak by ani nemusela).. a pokud bych já řešl Tvůj případ, koupím za 1200 resonátor a dám ho místo katu... tak můžeš na stk říkat, že tam katík máš ... a i na ostatní to je rozumný řešení.. ;o)skell píše:ale muj pripad je trochu jinej, kdyz uz jsem se na emisich dozvedel ze ten katik je v pr..., tak me akorat zajima jestli to mam nechat tak jak to je (uz tak jezdim rok) a nebo kdyz dam tu trubku, jestli je to lepsi reseni (spotreba atd.) nechce se mi davat do katiku 3 litry, to radsi necham tak jak to je....
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
bloude nevim ale já zas slyšel že katík se stejně po cca 3 letech vypálí a je tam k ničemu,a když se vyndá jede to líp a má to mít i menší spotřebu,o tý spotřebe to teda tak píšou v knížce JAK NA TO.jasný že když potrubí vyrubeš že to ztratí výkon,ale pokud vyndáš katík a necháš středovej tak je to v pohodě,ale musí tam být středovej a nebo rezonátor místo středového,je to sporné ale každej tvrdí něco jiného,ale souhlasím s tebou že to musí být od výroby propočítané,aby hodnoty byli tak jak mají..Takže fakt nevím,docela by mě to vše taky zajímalo