Stránka 5 z 7

Napsal: 12 lis 2009, 22:10
od martin.adamek
jeste dva poznatky:
- v posledni dobe jsem obcas jel se spolujezdcem, a zjistil jsem, ze mam najednou problem taky... ono jednak jsou tam dvoje plice, a hlavne se obvykle ve dvou lidech vic mluvi, takze problem, nebo neproblem se zamlzovanim je danej i zpusobem uzivani auta

- prutok vzduchu, kterej jde z vydechu, se da pri stejnym stupni vetraku maximalizovat nastavenim teploty na prostredek. Vysvetluju si to tim, ze pri prostredni teplote se asi pusti naplno vzduch studenou i teplou cestou a nic se neskrti - kazdopadne jsem si ale vsim, ze pri prostredni teplote jde ven nejvic vzduchu
Takze pokud nekomu ofukovani nestiha, muze se jako tonouci chytit i tohodle stybla...

Napsal: 14 lis 2009, 19:05
od cano
jo a když už není jiná možnost tak je tu statý potápěčský trik: pořádně poplivat a poutírat.... :P

Napsal: 14 lis 2009, 19:17
od Fošna
Taky se mi mlžily okna a vyřešil jsem to tak, že jsem z cyrkulace přepnul na vnější okruh a je po problému :lol:

Napsal: 17 lis 2009, 20:24
od martin.adamek
tak jsem dnes nainstaloval 1kg soli před kapličku s budíkama (za pomoci plátěnýho pytlíku a adhezn podložky), tak uvidíme, co to bude dělat.

Je fakt, že svlečenej propcenej cyklistickej dres přes noc zvlhne kdekoliv, takže nasávání vzdušný vlhkosti solí už ověřený taky mám, tak teď jen aby to pomohlo od pocení oken :)

Napsal: 17 lis 2009, 22:11
od edenxx
No nevím nevím chlapi ale pročtěte si trochu z termodynamiky...a zákonu zachování energií....pokud budeš každý den měnit sůl určitě dojde k dosažení snížení vzdušné vhkosti. Ale rozumější řešení bude jistě vyměnit pylový fitr za nový, ráno při startu pustit na plno studený vzduch na okna a pootevřít okénko a hlavně nechat auto vyschnout ve vyhříté místnosti....v neposlední řadě zvednout koberečky zda není děravá podlaha....

Solení zdar :D

Napsal: 17 lis 2009, 23:37
od martin.adamek
jo, je mi jasny, ze se do omezenyho mnozstvi soli vejde jen omezeny mnozstvi vlhkosti :)
ale treba by to mohlo pusobit jako urcity vyrovnavani... kdyz bude vlhkost v kabine vyssi, pujde do soli; pak zas treba pujde trochu ven (zvlast kdyz bude teplo), a pokud pujde ven postupne, muze to uz auto stihat... Za pokus to stoji :)

Napsal: 15 pro 2009, 23:31
od martin.adamek
přidávám i svoje doporučení k opakovaně doporučené výměně pylového filtru

fouká to víc na nižší stupeň a možná by se dalo říct i to, že když ve filtru není smetí, tak se v něm nedrží vlhkost... ale fakt to vypadá být po výměně filtru výrazně lepší

Napsal: 24 led 2010, 18:15
od stanley770
cawte co moze bit za problem ked mi slobo ofukuje stranu spolujazca?
Celne sklo ofukuje na tej strane len malinko a bocne skoro vobec......

Napsal: 24 led 2010, 18:27
od Keil
zaseknuta klapka mozna

Napsal: 24 led 2010, 18:36
od martin.adamek
jeste jedna poznamka na okraj... zjistil jsem, ze kdyz necham pri zimnim parkovani trosku stazeny aspon jedno okynko (nemusi tam byt dira jako blazen, staci milimetr), tak mi celni sklo nenamrzne zevnitr (a nemusim ho pak oskrabovat s tim, ze mi led pada na interier, vcetne elektroniky...)

Napsal: 24 led 2010, 18:52
od Kubina
proste pred tim nez nekam pojedu tak to necham 10min predem nahozeny vetrak na plno a vyjizdim bez problemu :D

Napsal: 20 úno 2010, 02:17
od Youll
ahoj mam taky corsu B a tez mela stejny problem znami mi doporucoval sprej na mlzeni oken od sheronu a to ma v prve rade okna odmastit plus by se uz nemeli zamlzovat:)

Napsal: 20 úno 2010, 02:39
od LLuKKi
Zkusil bych vyčisti ventilaci (dají se použít spreje-pěna) vyměnit kabinový filtr.. Může to dělat i špatně nalepené okno..

Mlžení oken

Napsal: 27 říj 2010, 14:14
od Michal Janda
Zdravím, mám problém, nenormálně se mi mlží okna ze vnitř. Všichni mi říkají že tam bude pilový filtr nebo u topeni filtr, zatím jsem nic takoveho nenašel,Mám opel corsa b rok 1994 diesla. prosim poraďte, díky

Napsal: 27 říj 2010, 14:23
od Maro
Jak máš nastavenou cirkulaci vzduchu?