Stránka 7 z 10

Napsal: 12 pro 2009, 22:04
od Honz@
právě, chci to plug and play. nechci dělat větší úpravy, nevím jak dlouho to budu mít (i když asi dlouho)

Napsal: 12 pro 2009, 22:13
od Fošna
To já zas ne... i kdybych měl to auto jenom na rok, tak ho musím nějak předělat.. prostě nemám rád sériovky :lol: :lol: :lol:

Napsal: 27 led 2010, 08:07
od Honz@
umí tu někdo VT? kdyby měl někdo čas potřeboval bych udělat vt na mojí kozu s kolama, fota pošlu. předem díky 8)

Napsal: 27 led 2010, 11:43
od Havli
Já to bonznu>Svoby dělá hezký VT :wink:

Napsal: 27 led 2010, 20:49
od Honz@
já to nikomu neřeknu :lol: díky, zkusím mu písnout 8)

Napsal: 20 úno 2010, 21:36
od Honz@
tak sem dal na kozu nový světla. na obrázku rozdíl starý a nový
Obrázek
Lukky díky moc 8)

Napsal: 22 úno 2010, 14:12
od Robin
A jaké je nové na té fotce? Mě se zdá, že to pravé je víc bílé, i když má nižší pruh světla, tak tipuju, že pravé je nové. Trefil jsem se? :)

Napsal: 09 bře 2010, 20:31
od Honz@
trefil :potlesk: je to velkej rozdíl o proti starým.

jinak zítra jde z kozy převedovka dolů, nějak blbne spojka tak mě čeká překvápko

Napsal: 09 bře 2010, 20:38
od Keil
to me taky blbla drive, netesnila hydraulika co spojku vypinala... pod autem kapicky, po par tydnech kaluz a spojka nesla vubec... tak jsem tam dal dvojku a pres starter se rozjel za znamym do servisu... jen mechanismus hydraulicky co spojku vypina 5500kc.

Napsal: 09 bře 2010, 20:40
od Keil
toto , nechaval jsem davat take od luku.. http://www.e-cat.cz/p-1996562/opel/cors ... 96_1570624

Napsal: 09 bře 2010, 20:43
od Honz@
jj na to už sem byl taky upozorňovaný. trošku to ze spodu pučí ale z nádržky nic neubejvá. jinak sem si to tak předběžně zjišťoval a celá sada i s ložiskem cca 7500. což je palba jak sviňa a je to už se slevou. na passata mi stála sada od Valea 3700

Napsal: 09 bře 2010, 20:46
od Honz@
Keil - neni valeo lepší než Luk?
jinak to vychází ofiko celá sada vyjde na cca12 tis se slevou se dostanu na 7500

a jinak ještě musím koupit tohle http://www.e-cat.cz/p-3173245/opel/cors ... 795_949804

Napsal: 10 bře 2010, 16:30
od Honz@
tak spojka je venku. lamela jako nová přítlačák taky, ale ten zkurvenej dvouhmotnostní setrvák je nejspíš KO. kdo tuhle zbytečně drahou debilitu vymyslel to musela bejt hlava :evil: :evil:

Napsal: 10 bře 2010, 23:24
od Robin
Netušil jsem, že ho má i Corsa. Kolik stojí a jak to vypadá? V Elitu jsem to nenašel. Nechce se mi věřit, že tam je.
Nebude špatné jen tohle ložisko?
http://www.e-cat.cz/p-1996562/sortiment ... 96_1570624

Jinak dvouhmotný setrvačník se dává na silné dieselové motory s velkým krouťákem, aby tlumil rázy na převodové ústrojí a jeho životnost strašně záleží na způsobu řazení. Četl jsem, že ho dokázali oddělat na novém autě po 20 tis. km novináři při testování.
Konstruktér setrvačníku prý na výtky na životnost reagoval " já jim říkal ať do silných dieselů necpou manuály " :-)
To je ten důvod, proč se stále více aut nevyrábí s manuální převodovkou.

Napsal: 11 bře 2010, 18:15
od Honz@
"bohužel" ložisko je v pořádku setrvák budu muset holt koupit, prý se dá udělat repas, ale zatím sem nenašel žádnou firmu která by to dělala a to už googlim 2 hodiny
V Mratíně prej má celou sadu i s motorem že to má najeto tak 30 tis km, ale už mi nebere telefon.
jinak foto tady Obrázek

Měl jsem ho i na passatu, ale tam sem sehnal zánovní za 2 tis. na tenhle motor není skoro nic

jinak novej stojí přes 17 tis :wc: takže hnus cena

jinak je tady - http://www.e-cat.cz/p-3053157/opel/cors ... 36_2372334