Stránka 1 z 2

Navýšení výkonu Corsa 1.0

Napsal: 31 říj 2007, 06:40
od william.wallace
Nevíte někdo, jak dosáhnout ještě většího výkonu u Béčkového jednolitru. Vím, že onen 40kw drak už jede sám o sobě skoro jako Porsche :twisted:, ale přeci jen, má vůbec navyšování výkonu u takového motůrku smysl? Určitě s tím někdo máte zkušenosti, myslím, že navýšit výkon o nějaký ten kw by snad mohl dobrý koncák výfuku, snad i sport. vzduch filtr. Nevím jak je to s kolama nebo se střešním spoilerem. Ještě se chci zeptat na chiptuning. Nevíte někdo nakolik u tohodle prdítka vychází peněz, jestli je to vůbec možné a o kolik by moh zvýšit výkon? PoraĎte prosím

Napsal: 31 říj 2007, 08:09
od Berry
To ne absolutne cenu s timto motorem nic delat aby se zachovala zivotnos apod, mozna tam dat turbo nebo kompresor,ale jinak to fakt nema cenu, nic by nevedlo k razantnimu zvyseni bez nejake rozumne zivotnosti

Napsal: 31 říj 2007, 08:42
od Havli
Já si taky myslim že tak max sportovní filtr :lol: :lol: A víc bych do toho necpal, je to živý až až na litr. Jinak to samo jde jestli nevíš co s prachama. Powerbox, laděný svody, komplet výfuk, chip, podvozek, :lol: :lol: A třeba 2.0 motor z Calibry

Napsal: 31 říj 2007, 09:00
od Berry
Jako pokud nevis co s penezi tak do toho litru by slo udelat:
Kovane pisty, ostrou vacku 300/300 , snizit halvu tak 0.5, pak nechat udelat na zakazku power box primo na tento motor, pak udelat sani se zavodnim filtrem a hlinkovym sanim, ojnice sportovni, svicky NGK iridium racing, priapdne dopasovat nejake turbo nebo mechanicky kompresor, dale bychom mohli pokracovat svody bez katu, protze u X10XE je kat hned za motorem, pak dale kompeltni nerezove potrubi s primesi titanu o prumeru aspon 63mm, zakonceno titanovo carbonovym tlumicem

Ovsem nej by bylo tam vrazit C20XE a mas klid, rptoze to co sem tady popsal by ten motor mozna ani nevydrzel nebo jen par set mozna tisic km, pak by musel jit na GO a nebo tam dat C20LET ale udelat si sam geenralku ale ty ceny na motory LET jsou obcas astronomicke :wink:

Myslim ze ten motor kdyz je v zakladu a ej o nej dobre pecovane spravny olje, svicky a ano jak Havli rikal dal bych tam sportovni vlozku od K&N , protoze konusy by se meli delat na brzde aby meli ten svuj ucinek jaky by meli byt :D

Napsal: 31 říj 2007, 09:05
od Havli
To Berry Vyčerpávající odpověd :lol: :lol: Neni co dodat :lol:

Napsal: 31 říj 2007, 09:20
od Berry
Vic me uz nenapadloa asi ani neznam :lol:

Napsal: 31 říj 2007, 16:30
od william.wallace
teda, ta odpověď od Berryho, no týýýjo, se normálně potím :shock: tak to se radši do ničeho pouštět nebudu, půlce s textu o úpravách jsem totiž nerozumněl....teeeeda, no týýýjo, no ešče teď to rozdýchávám. Tak já aspoň natankuju natural 98.....to by pro začátek mělo stačit....a z malý rybičky bude velkej dravej žralok :tak_velky:

Re: Navýšení výkonu Corsa 1.0

Napsal: 31 říj 2007, 18:36
od pepex
william.wallace píše:Nevíte někdo, jak dosáhnout ještě většího výkonu u Béčkového jednolitru. Vím, že onen 40kw drak už jede sám o sobě skoro jako Porsche :twisted:, ale přeci jen, má vůbec navyšování výkonu u takového motůrku smysl? Určitě s tím někdo máte zkušenosti, myslím, že navýšit výkon o nějaký ten kw by snad mohl dobrý koncák výfuku, snad i sport. vzduch filtr. Nevím jak je to s kolama nebo se střešním spoilerem. Ještě se chci zeptat na chiptuning. Nevíte někdo nakolik u tohodle prdítka vychází peněz, jestli je to vůbec možné a o kolik by moh zvýšit výkon? PoraĎte prosím
Souhlasím s navyšováním výkonu u x10xe. :!:

Jinak cena je různá.Někdo nabízel za 6200,ale to ať si nechaj...Jednou seženu soft a udělám si to v garáži :lol:

Jinak já chci přes zimu implantovat půl turba z IVECA,jenom turbínové kolo(hliníková část) a pohon elektricky motorkem z letadlového motoru s převodem...Ale problém je utěsnit mazání hřídelky...Ono 45000 otáček je blbý sehnat na to simerink...

Napsal: 31 říj 2007, 19:38
od toxik-q
ozubenym reminkem :-) 2,5 mm sirokej ja jim prenasim 528W a 52000ot na modelu 1/10 :lol:

Napsal: 31 říj 2007, 20:03
od tomert23
čo sa týka zv. výkona na litrovom motore.No super motor s toho neurobíš to je jasné ale šport. saním a šport.výfukom nič nepokazíš a tvoje auto bude mat zvuk ako ozaj.sporták .nešiel by som do velkých
úprav. for tox.: si letecký modelár?

Napsal: 31 říj 2007, 20:16
od toxik-q
tom: nene automobilovy :wink: :joystick:

Napsal: 31 říj 2007, 21:10
od Svoby
pepex:si děláš srandu, nebo ne. Myslíš že to ten motor vydrží? A jak vypadá půl turba?

Napsal: 01 lis 2007, 06:49
od william.wallace
Když už z letadla, tak rovnou z BOINGU, do ničeho menšího bych asi nešel, to by nemělo smysl..... :D :D

Napsal: 01 lis 2007, 07:47
od Berry
Jako narvat rovnou an motor turbo bez nejak uprav to je prave blbost protze tomu by se meli prizpusobit zakladni prvky motor, ale tak me to je jedno, jen pisu zkusenoti rok jsem jezdil zavody a porad se motal se koelm toho taky nejak tu chvilku, tak clovek by mel vedet jake upravy si muze dovolit k dane charakteristice motoru, no jinak jsem videl chip na X10XE nevim kolik prida jestli 4kw myslim a NM myslim ze snad asi nic mozna 6Nm. jinak sportovni vlozka a mozna koncovy vyfuk treba jako mel Ondra sledake od remusu kde treba davaji doklad z brzdy ze opravdu zvedne 2kw nevim jak je to ve zkutecnosti ale ja verim jen brzde co se tyka mereni vykonu nez domacim poctum :wink:

Napsal: 01 lis 2007, 13:41
od Filas
Doporučuju ti koupit silnější auto. Navyšování výkonu u tohohle vozítka bych viděl možná tak za cenu rapidního snížení životnosti motoru, což nevidím jako moc vhodné řešení. A jestli nějakými sportovními filtry a ostatními vymoženostmi naženeš nějaký ten kW nahoru, tak to tě opravdu do extáze nepřivede. Stejně bys zase za chvilku začal pošilhávat po silnějším autě.