Uz jsem zase tu haha
Co ja jsem musel treba zmenit:
Musis presvarit 2 veci na mechanismus od radicy paka u prehodovku. (par mm k tomu)
Musis par veci s F20 prehodovku odbrousit. (jinak nepassuje ventilator...)
Musis presvarit vyfuk s 2l svoditla na zbitek od Corsa (to nepassuje presne)
Musis vyresat dira v carroserie tam u batterie.
Jestli mas servo potrebujes jine drzak na pumpa. (jinak tam nevleze)
Par kabli prehodit
Co k tomu potrebujes:
F20 prehodovka
2l poloose
2l homokinety
2l na kteri drzio kola (musis predilat na to aby to pasovalo na Tigra.
Co muzes ale dilat, je kdyz mas poloose s 22 zuby, vzyt homo's od jnake Ascona nebo Kadett Diesel, to bych mel presne zijstit, tech vlezou do F20ku ale i na originale polose.
Jak chces, kdyz nechas motor standard, tak to jde.
Jinak prava predni motor drzak a drzak na karroserie.
Na zadni prehodovku drzak potrebujes 12mm spacer.
Spacers na stabilisator, musi byt nis, protoze jinak je na vyfuk.
Hadicu s hlavu na chladic (tady se prodava specialne, ale musis to i sam jnak udelat s hadicama)
thermostat 82 stupnu s Calibra Turbo
Thermospinac 92 stupnu kteri prijde do chladice.
Ten vec co prijde stat SFI krabicu, jinak to nepasuje.
A mozna jeste jnake veci, ale toto je asi hlavne...
Jo, elektroniku, vse nechas origos s 2 liter k pocitacum.
Vzadu na motor monutjes origis s Corsa kabely, na batterka, starter, alternator atd.
Pak venitr musis jen napojit par dratek na kabely od Corsa v palubovka:
Otacomer (1 drat)
Diagnose (2 draty)
Motronic controlka, ten orangove (1 drat)
12v pro pocitac (1 drat)
teplota vodu na palobuvka (1 drat)
benzinpumpa (1 drat)
benzin relai 12v (1 drat)
To jsou dohromadi 8 drati.
Oni jsou v jinou konnektor.
Jednoduche.
U Calibry je ten konnektor u pocitac, tak u palobuvka to muzes napojit na Tigra drati, kteri tam jsou na stejnou miste.
Ale u Kadett treba, je ten konnektor u motora, tak tech drati musis jnak dostat dovnitr, a to je trosku vice prace...