AGR ventil>>vyřazení bez záslepky

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Uživatelský avatar
opel1.0
Příspěvky: 114
Registrován: 29 led 2007, 19:30
Bydliště: slovakia
Kontaktovat uživatele:

AGR ventil>>vyřazení bez záslepky

Příspěvek od opel1.0 »

mal som nefunkcny egr na 1 lit popis : v egr sa nachadzaju dva potenciometre ktore upozornuju jednotku o stave ventilu zap vyp tento stav sa da oklamat jednoduchov elektronikov pri pouziti tekto el nie je potrebne ventil zaslepit lebo je vzdy v polohe zavrenej ale el ho klame ked ma bit otvoreny foto plas spoja a zapojenia je tu dnes som behal cely den s elektronikov pekne to funguje
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
celych 998 CCm a aj 12 ventilov
Uživatelský avatar
opel1.0
Příspěvky: 114
Registrován: 29 led 2007, 19:30
Bydliště: slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od opel1.0 »

je to lepsie ako vyhodit x penazi za novy ventil aj taj je v aute na 2 veci blisie info sz skuska na 1.0 12v a 1.2 16 v
Naposledy upravil(a) opel1.0 dne 06 dub 2008, 19:49, celkem upraveno 1 x.
celych 998 CCm a aj 12 ventilov
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

nic proti,ale za 1, ventil stojí už cca 4500czk

2, zaslepuje se sice kvůli kontrolce,ale ta nesvítí proto,že se ventil sekne,ale protože se sekne nedovře a ovlivňuje složení směsi,takže to vykazuje lambdu mimo rozsah a svítí diagnostika..


Ale možná to co máš se taky uplatní..Ale jenom na oko...
Uživatelský avatar
opel1.0
Příspěvky: 114
Registrován: 29 led 2007, 19:30
Bydliště: slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od opel1.0 »

4500cz ale u nas som pod 8000 nezohnal a z 50 per odchadza elektronika v ventile vyderie sa draha potenciometra a to sposobuje chybu a nie lamda ta nema stym nic spolocne ventil pracuje od 1800ot a pri 3200 je zas vypnuty s tymto riesenim sa emisie zmensuju a este diag hlasi vadu egr ventilu lebo vycita polohu jeho stavu zap vyp
celych 998 CCm a aj 12 ventilov
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

opel1.0:Já vím,ale nikdy se mi nestalo,že by se rozsvítila kontrolka při otáčkách větších jak já nevim,3500.....právě že se kontrolka rozsvicí hned po startu,nebo přizátěži..například na 5ku do kopce80-100 km/h..

A s tím potenciometrem nevím,to je možný zatím sem se s až takovou hrubou závadou způsobenou fakt opotřebením nesetkal...

já ti to nepomlouvám,jen diskutuji, :wink:
smazana citace by toxik-q
Uživatelský avatar
opel1.0
Příspěvky: 114
Registrován: 29 led 2007, 19:30
Bydliště: slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od opel1.0 »

nie pohoda :lol: :lol: :lol: :lol: ved treba na to je forum
celych 998 CCm a aj 12 ventilov
Uživatelský avatar
opel1.0
Příspěvky: 114
Registrován: 29 led 2007, 19:30
Bydliště: slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od opel1.0 »

vo ventile je 5 pinov 1 a 5 je napajanie cievky 234 je potenciometer skus si premerat 2+3 a 2+4 a potom daj stavu na 1a5 a potom premeraj 2+3 a 2+4 a uvidis teen rozdiel v odpore
celych 998 CCm a aj 12 ventilov
Uživatelský avatar
stovi
Příspěvky: 52
Registrován: 30 bře 2008, 20:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od stovi »

jak teda udělat tu elektroniku aby se oklamal ten nefunkční AGR aby zůstal pořád zavřený a zároveň řídící jednotka nevykazovala chybu? ne složitý to sestavit?
Erik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 503
Registrován: 11 pro 2006, 18:29
Bydliště: Holandsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik »

@Opel1.0: Muzes je udelat i na x14xe (1.4 16v) a x16xe (1.6 16v)?
pepex píše:ta nesvítí proto,že se ventil sekne,
Ale jo.
pepex píše:le protože se sekne nedovře a ovlivňuje složení směsi,takže to vykazuje lambdu mimo rozsah a svítí diagnostika..
Ne. Tohle neni pravda.

:D
"Happy are those who have dreams.... and are willing to pay the prize to see them come true"
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Erik:Ne, kontrolka nesvítí jen z důvodu seknutí ventilu.Dojde i k tomu, když dám nový ventil a zaslepim ho.Svítit bude stejně :D
smazana citace by toxik-q
Erik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 503
Registrován: 11 pro 2006, 18:29
Bydliště: Holandsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik »

Pívas píše:Ne, kontrolka nesvítí jen z důvodu seknutí ventilu.Dojde i k tomu, když dám nový ventil a zaslepim ho.Svítit bude stejně :D
Kdyz mas normalnou x14xe nebo x16xe tak urcite ne 8)

U 1.2 atd to snad bude stejne...

Tady u Opel taky davaji nove ventil a hned zaslepku, (na nekteri motori Opel sam ma zaslepku) A zadnou kontrolku nesvity!

Jde jen o tech potenciometry v AGRventil
"Happy are those who have dreams.... and are willing to pay the prize to see them come true"
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

mam motor x12sz a rad bych taky zaslepila le kterou diru kdž zaslepim tu kde se hybe ten ventil tak je to na nic a sviti kontrolka
opel corsa opc rieger edition
opel performance center
Uživatelský avatar
stovi
Příspěvky: 52
Registrován: 30 bře 2008, 20:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od stovi »

no mě už asi to zaslepení nepomůže páč mám AGR asi po smrti,byl sem s tím na diagnostice a tam mi řekli že nepracuje tak jak má a nejde ani po vyčištění,takže mi zbývá asi jen to nějak elektronicky oblafnout ale nevim jak :cry: přece jen 4500Kč za novej ventil je moc...
Erik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 503
Registrován: 11 pro 2006, 18:29
Bydliště: Holandsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik »

sladas opc píše:ale kterou diru kdž zaslepim tu kde se hybe ten ventil tak je to na nic a sviti kontrolka
:lol: Haha

Vsak jo, musis ten druhej zaslepit...

Kdyz to delas tak jak ty, tak te prave svity kontrolka
"Happy are those who have dreams.... and are willing to pay the prize to see them come true"
Uživatelský avatar
stovi
Příspěvky: 52
Registrován: 30 bře 2008, 20:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od stovi »

musí se zaslepit oba dva ne? výfuk a sání,nechá se volná jen díra pro vodu...ale AGR musí fungovat ne? jinak se nic nevyřeší...
Odpovědět