Změna podsvícení>Palubovka,topení,budíky ,TID
Napsal: 12 pro 2006, 11:09
Předem bych chtěl poděkovat MIKE MADOVI a ERICOVI, za osvětlení tématu a bez kterých bych nevěděl jak nato
Žárovky (Diody) v Corse B jsou jiné před faceliftem a po faceliftu.
Před faceliftem:
na přístrojovce jsou 2ks s paticí T10
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí T10
spínač světel 1 ks MICRO
po faceliftu:
na přístrojovce jsou 3ks s paticí TID
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí TID
spínač světel 1 ks MICRO
Dioda T10 (žárovka co je v parkovačkách)
Dioda TID
Dioda MICRO
dále jsou v interiéru ještě tyto dvě (osvícení interiéru a kufru)
demontaz ala MIKE MAD:
Základem je vyndat výdechy topení, nepoužívat šroubováky, atd. - žádné násilí - sice se to dostane ven, ale za cenu zníčení pulky věcí okolo. Výdechy se vyndají tak, že se otočí dolů a zabere se aby se vytočily ještě víc než normálně, pak se jen vytáhnou směrem ven (nasazení to samé ;o)) Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, který jsou pod těmy výdechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace, dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení (při nasazování se postupuje stejně). Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, které jsou pod těmy výdedechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace. Dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení. Musí se vyndat ovladače topení, prostřední jde blbě ale jde (Poznámka Velblouda... prej je pod ním nějaký místečko kde se zatlačí a jde lehce vyndat.. já se s tím mordoval hodinu a na něj jsem nepřišel ). Šroubky pod výdechyma umožní sundat kapličku pro hodiny a teploměr, další pak zkora uvolní středový panel. Teď jsou dvě možnosti jak odpojit takla topení: buď se vytáhnou samotný táhla (Mike Mad: strašnej woser ), nebo se odmontuje kryt od spodku ovladačů, jsou tam k nim zezadu šikmo shora na středovým panelu dva mosazný torxový šroubky. Popelník drží jen shora na 2 šroubcích které jsou vidět a dva zespodu.
demontáž středového knoflíku
Pokud budete některé díly lakovat tak:
zaklad na plasty> jemne zdrsnit smirglem>strikaci kit (plnic)>barva>bezb.lak (2 vrstvy)
nechte pořádně zatvrdnout ať si tonepoškrábete při nasazování zpět..
P.S. Stejně si to poškrábete, protože nandat to správně a hlavně aby vám u toho neruply nervy je umění
další návod a fotodokumentace http://djpeak.borec.cz/
Žárovky (Diody) v Corse B jsou jiné před faceliftem a po faceliftu.
Před faceliftem:
na přístrojovce jsou 2ks s paticí T10
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí T10
spínač světel 1 ks MICRO
po faceliftu:
na přístrojovce jsou 3ks s paticí TID
za topením 2ks MICRO
popelník 1ks MICRO
ovl. topení - klima 2 ks MICRO
v hodinách 2 ks s paticí TID
spínač světel 1 ks MICRO
Dioda T10 (žárovka co je v parkovačkách)
Dioda TID
Dioda MICRO
dále jsou v interiéru ještě tyto dvě (osvícení interiéru a kufru)
demontaz ala MIKE MAD:
Základem je vyndat výdechy topení, nepoužívat šroubováky, atd. - žádné násilí - sice se to dostane ven, ale za cenu zníčení pulky věcí okolo. Výdechy se vyndají tak, že se otočí dolů a zabere se aby se vytočily ještě víc než normálně, pak se jen vytáhnou směrem ven (nasazení to samé ;o)) Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, který jsou pod těmy výdechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace, dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení (při nasazování se postupuje stejně). Krajní výdechy, resp. jejich rámečky už pak drží jen na šroubkách, které jsou pod těmy výdedechy. Prostřední panel - musí se sundat lištička pod šoupátkem ventilace. Dva šroubky jsou tady a dva pod výdechy topení. Musí se vyndat ovladače topení, prostřední jde blbě ale jde (Poznámka Velblouda... prej je pod ním nějaký místečko kde se zatlačí a jde lehce vyndat.. já se s tím mordoval hodinu a na něj jsem nepřišel ). Šroubky pod výdechyma umožní sundat kapličku pro hodiny a teploměr, další pak zkora uvolní středový panel. Teď jsou dvě možnosti jak odpojit takla topení: buď se vytáhnou samotný táhla (Mike Mad: strašnej woser ), nebo se odmontuje kryt od spodku ovladačů, jsou tam k nim zezadu šikmo shora na středovým panelu dva mosazný torxový šroubky. Popelník drží jen shora na 2 šroubcích které jsou vidět a dva zespodu.
demontáž středového knoflíku
Pokud budete některé díly lakovat tak:
zaklad na plasty> jemne zdrsnit smirglem>strikaci kit (plnic)>barva>bezb.lak (2 vrstvy)
nechte pořádně zatvrdnout ať si tonepoškrábete při nasazování zpět..
P.S. Stejně si to poškrábete, protože nandat to správně a hlavně aby vám u toho neruply nervy je umění
další návod a fotodokumentace http://djpeak.borec.cz/