Stránka 1 z 2

Ošetření podvozku

Napsal: 14 říj 2008, 14:33
od Clusoe
Ahoj,
můžete mi někdo poradit, jaký nátěr je nejvhodnější na podvozek (CORSA B)? Slyšel jsem již o Tlumexu a Body, ale nevím, jak je to s jejích přílnavostí na zkorodovaný povrch. Předpokládám, že dočista se mi ho nepodaří odrezit a tak jsem chtěl zkusit kombinaci s nějakým odrezovacím nátěrem (např. Antirezin).
Takže myslíte, že např. Antirezin a pak, když nanesu Tlumex, se budou snášet, nebo je vhodnější nějaká jiná kombinace nátěrů?
Děkuji.

Napsal: 15 říj 2008, 13:49
od Vtomas
dej jen Tlumex to ti bude stčit :wink:

Napsal: 15 říj 2008, 19:53
od Lukkas
Já sem to dělal tak že sem to očistil pořádně a natřel základovkou a pak tlumex :wink:

Napsal: 15 říj 2008, 19:57
od pdk88
očištěnej základ, 2vrstvy přelakovatelnýho BODY, a 2 vrstvy nepřelakovatelnýho BODY @ podvozek :D

Napsal: 28 úno 2009, 14:10
od dodci
ja sem to delal nasledovne: vyvapkoval podvozek, na vrtačku se da koupiz nastavec tzv.kartač, zakladni barva, Body kde prvni sem ředil do pistole a striknul lakyrnickou pistolov a druhy nater Body štetcem neřidil jsem. a too vše

Napsal: 05 zář 2009, 20:11
od Smithy
Tohle potrebuju resit, mam zrejme na podvozku gumoasfalt, ale uz to rezne. Na TF bylo kdysi tema jak na podvozek napatlal nejakej zelenej aktivni blivajz co tu rez primo poziral a tak nic nemusel brousit. Nevite nekdo co by to mohlo byt? Hammerrite to nebyl, to je jenom nater. Ale sel by pouzit po zbrouseni. Jak se dostava dolu ten gumoasfalt? Nejlepsi reseni tim kartacem na vrtacce?

Napsal: 05 zář 2009, 21:26
od LLuKKi
Body je na nic,stvrdne a pak se oloupe,používám na spodek od značky wuirth nejlépe berner,kdyby byl zájem můžu sehnat za dobrou cenu. Dá se to natírat a stříkat a je to přelakovatelný...

Napsal: 06 zář 2009, 08:59
od souky222
a na kolik to vyjde na celej spodek, mohu-li se zeptat

Napsal: 06 zář 2009, 12:11
od styxxy
ja jsme rez obrousil a ze ho bylo :D vzal odrezovacem ani nevim jakym davno se neprodava pac je zakazanej ale dorezuje 100% pak zakladovkou klidne 2vrstvy a pak tlumexem opet 2 vrstvy nic nezkazi.... ale nevim zda to dela kazdemu ale kdyz to netres tlumexem tak potom aspon tyden nikam autem nejezdit pac ten tlumex dlouho lepi a prilepi se nanej kazdej bordel pak je mi jasny ze nema poradne zaschnout ze musi byt porad mekej ale to jak mi to lepi me s*re a nebo si to nech udelat firmou otec si to nechal kdysy delat za cca: 800kc jedina nevyhoda obrousit a natrit zakladovkou si to stejne musis sam!!

Napsal: 06 zář 2009, 13:10
od souky222
mn já mám spodek zdravej...ale jak jsou špunty třeba pod rezervou tak tam začíná mírně bujet lyška tak přemejšlim co s tim. a taky přemejšlim o dutichách.....až na to že to budou výdaje jak prase + zimáky a já sem chudej student :D

Napsal: 06 zář 2009, 15:45
od LLuKKi
3 tuby bernera bohatě stačí na celý auto a jedna vychází na 189kč,já je mám za 150. A když to natřeš základovkou a pak natříkáš 2-3 vrstvy (když je teplo) za 2 dny je to suchý...

Napsal: 06 zář 2009, 19:31
od souky222
počítám že se to dá i natřít štětkou

Napsal: 06 zář 2009, 20:02
od LLuKKi
jj,určitě,já to jednou natřel a pak 2x stříkal,ale kámoš to 2x/3x natřel a taky dobrý.

Napsal: 06 zář 2009, 22:52
od souky222
supr tak dík...teď si jeětě na to někdy udělat čas

Napsal: 16 dub 2010, 16:51
od Robin Benett
to LLuKKi - Prosím Tě,jak dlouho jezdíš na toho bernera? zda je to už ověřené? právěřeším komplet spodek a potřebuju něco zaručeného,když už to jde celé od základu? Díky