beck - corsa B GSi
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- beck
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02 zář 2008, 09:43
- Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
- beck
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02 zář 2008, 09:43
- Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
fakt? ja typoval 15" no jinak do 14" plechů nemusim nic investovat krom pneumatik takže jasná volba... jiank 9x16 borbety T sem na corse už měl,teď nemůžu to foto najít,vypadalo to bombově,ale nešlo s tim jezdit
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
- beck
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02 zář 2008, 09:43
- Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
no pravděpodobně bych to vačil sám,nemyslim že na tom bude něco víc naž na vaření blatníků....za pokus by to stálo....hlavně právě jak říkáš udělám si šířku,ET přesně jaky potřebuju,akorat teď ještě uvažuju že bych fakt sehnal 15".....tak nevim 8x15" nebo 8x14" ?
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
- LLuKKi
- Příspěvky: 254
- Registrován: 14 lis 2007, 18:16
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
- beck
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02 zář 2008, 09:43
- Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
no bylo by příjemný mít vepředu 8 a v zadu 9,ale na druhou stranu bych chtěl aby byly penumatiky a vymenitelny zepredu na ...a když bude jiná šířkatak pneu budou na rafcich vyadat jinak...
jiank na fotce je vidět jak vypadala na 9x16
jiank na fotce je vidět jak vypadala na 9x16
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
- Lukkas
- Administrátoři
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 06 črc 2008, 14:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- beck
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02 zář 2008, 09:43
- Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
byl uplně v pohodě,ale vepředu sem nemohl teměř ani zatočit....o nerovnostech na silnici ani nemluvim asi je to tim sniženim -70 ,jenže kdybych dal třeba 40 tak už by to nebylo tak pěkny
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
- beck
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02 zář 2008, 09:43
- Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak lidi dneska sem chtěl corsu nastartovat ráno a světe div se,neajedno uchytla....držela volnoběh tak 3-4 minuty a pak to chcíplo,docela dost to hulilo bíle,ale to mi dělalo vždicky.....poté už sem nenastartoval....rozdělal sem etda cely sání,vyčistil klapku ve ktere byl ospoustu oleje a krokovej motorek,skontroloval sem kabely,přívod paliva i čerpadlo je taky ok,kabely a svícky sem měnil na jaře.....vše sem poskládal naz5,nabil baterku naplno.....startuju corsa chytla,přidal sem trošku plynu a chcípla....pak následně asi 10x natočení ani ťuk.......byl sema nasranej ta sem si šel udělat kafe že to promyslim....nci mě nenapadlo,tak sem znovu šel a zkoušel startovat,nastartoval sem po dělším točení a snažil se držeto otáčky kolem 2500-3000 abych ji udržel aspoň v chodu.....najednou ale z ničeho nic zase chcípla,jako kdybych vypnul klíček....něví někdo čím to může být? dodávám že motor je serie,pouze KN filtr,vyfuk sk. A,vybranej kat,iridiovy svice.......akorát vim že je špatná lambda,protže to bralo dost benzinu,ještě když sem měl motor v tigi...a AGR mám už taky zaslepeny aspoň 2 roky..... už sem z toho vážně nešťastnej
Naposledy upravil(a) beck dne 08 úno 2011, 22:19, celkem upraveno 1 x.
Tigra 2.0T,A3 1.8T,Skoda 130RS,DKW F7,LR Freelander TD4
Kompletní úpravy vozu-exterier/interier/audio/motor/lak/rámovaní/motorsport
- LLuKKi
- Příspěvky: 254
- Registrován: 14 lis 2007, 18:16
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
kamo změř si ty tlaky jak sme se bavili po tom telefonu ... měls si ten olej na svýčkách ?
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
bily kour> voda ve valci neber to urcite jen takhle mi to vtloukali do hlavy
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
mel sem stejnej problem s C20XE a bylo to cidlem teploty pro ridici jednotku .... dva draty koskata koncovka bejva vedle toho cidla teploty pro paluvovku nekde pobliz termostatu ..... chytalo mi to jen studeny vysokej volnobeh bilej kour atd jak pises tak hodne zdaru . je to 100% rada.... kdybi ne dej vedet jak je to .... jinak ten naraznik nemam .....
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON