Úpravy motoru X14XE (1.4 16V) v Corse
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 zář 2008, 14:02
- Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
- Kontaktovat uživatele:
Úpravy motoru X14XE (1.4 16V) v Corse
Vite nekdo jesli by slo dat turbo na 1.4 16v??? Uz to tady asi neco podobneho bylo,ale moc sem se toho nedozvedel tak by me zajimalo jesli je to mozny .Diky
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Možný to je, ale finančně nereálný...
Na motory X14XE se dělaj origo přestavbový sady, ale vychází kolem 4tis Eur. Nejedná se totiž jen o přidání turba, intercooler, jiné svody, ale i o jiné vačky, ventily, atd.
Myslím, že má tlačit cca 0,6 baru a dodávat cca 200ps.
Přičemž už levněji vyjde implementace motoru c20let, který má v sérii 204ps a ještě velké rezervy...
Na motory X14XE se dělaj origo přestavbový sady, ale vychází kolem 4tis Eur. Nejedná se totiž jen o přidání turba, intercooler, jiné svody, ale i o jiné vačky, ventily, atd.
Myslím, že má tlačit cca 0,6 baru a dodávat cca 200ps.
Přičemž už levněji vyjde implementace motoru c20let, který má v sérii 204ps a ještě velké rezervy...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 zář 2008, 14:02
- Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 zář 2008, 14:02
- Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak říká Maro:
a) upravil bych sání - to je na těchto motorech nejjednodužší a přidá nejvíc - tzn. Powerbox od Mantzelu, RAM INDUCTION od LEXMAULU či FOWTEC od DBILASSU + konusovej filtr s odstíněním = 15 - 30 PS - dle druhu
b) úprava výfuku - svody, sport kat, střeďák pryč + koncák -cca kolem 10 ps
c) případně ostřejší vačky - cca 10 -25 ps dle ostrosti
d) odlehčit setrvák, případně řemenice
e) případně softwarová úprava ŘJ... alias "chip", kterej ti při takto upraveným motoru posune omezovač a trochu upraví křivky
Takže, když půjdeš klasickou cestou můžeš se dostat s X14XE cca na 130 - 150 ps (dle motoru a kvality úprav).
Osobně mám a), b) a odlehčenej setrvák.. počítám tak kolem 110 ps + odlehčení celýho auta... a musím říct, že to jede jako ďas.. Na sprintech dávám GSIčka i rádoby "silnější" auta...
a) upravil bych sání - to je na těchto motorech nejjednodužší a přidá nejvíc - tzn. Powerbox od Mantzelu, RAM INDUCTION od LEXMAULU či FOWTEC od DBILASSU + konusovej filtr s odstíněním = 15 - 30 PS - dle druhu
b) úprava výfuku - svody, sport kat, střeďák pryč + koncák -cca kolem 10 ps
c) případně ostřejší vačky - cca 10 -25 ps dle ostrosti
d) odlehčit setrvák, případně řemenice
e) případně softwarová úprava ŘJ... alias "chip", kterej ti při takto upraveným motoru posune omezovač a trochu upraví křivky
Takže, když půjdeš klasickou cestou můžeš se dostat s X14XE cca na 130 - 150 ps (dle motoru a kvality úprav).
Osobně mám a), b) a odlehčenej setrvák.. počítám tak kolem 110 ps + odlehčení celýho auta... a musím říct, že to jede jako ďas.. Na sprintech dávám GSIčka i rádoby "silnější" auta...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 zář 2008, 14:02
- Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
- Kontaktovat uživatele:
- SniperDave
- Příspěvky: 40
- Registrován: 01 kvě 2009, 18:19
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
U Slaneho Loutše, ted nevim presne vesnice, ale zbrousej ti hlavu asi za 1500,samozrejme ti ji i natlakuji a dokazou mnouhem vic, pak cena po stovkach leze nahoru:). Osobne jsem tam zatim nechal delat jen jednu hlavu na svoji Kozu 1,2.Zatim Rychlost a spokojenost. Tesneni po hlavu asi 600.Moc to neni ale ve vysledku se to nascita.
ted Opel Corsa 1.2 16V ,Van, rv. 2001, BA/LPG, tazne, cca 216 000km nalitano, jinak mam v zaloze a naprodej ten samy motor i s klimou.
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
pokud scháníš hlavu, tak tu mám komplet (tuším, že je to stejné jak x16xe, Bloud to asi bude vědět).. teda akorat hydra chybí.. kdyžtak by sis je tam dal. Jinak chip by vyšel na 3200 a jestli budeš chtít patici na to, tak celkově 4000.
Jinak ALU řemenice a setrvák si mužeš nechat udělat u mě (respektivě u tatíka Paluše)
Jinak ALU řemenice a setrvák si mužeš nechat udělat u mě (respektivě u tatíka Paluše)
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 zář 2008, 14:02
- Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
- Kontaktovat uživatele:
dela mi to zatim kamos ,ale jen po praci takze se to tahne jak smrad misto toho ted mam stary polo s rizenim na pravo takze si to uzivam tesneni sem uz koupil a i srouby me cekaj jelikos dvoum se nechtelo ,hlavu snad uz dneska odvezl odzkouseni tak snad to bude v poho a pak to srovnani rikal ze bych se mel vejid do 1000 .necham se prekvapit
jinak tu řemenici a setrvák by sme se pak mohli dohodnout to bych urcite dal vedet taky zalezi co mi povolej doma mit totiz tri zeny je makacka
jinak tu řemenici a setrvák by sme se pak mohli dohodnout to bych urcite dal vedet taky zalezi co mi povolej doma mit totiz tri zeny je makacka
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 zář 2008, 14:02
- Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
- Kontaktovat uživatele:
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
souky222: mohu se zeptat na vyznam tveho prispevku v danem tematu?
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF