Stránka 1 z 1

vada ridici jednotky?

Napsal: 15 pro 2009, 19:28
od knedlik
mam problem> spotreba 8-9l predstih misto 12 stupnů> 17stupnů nad 3tis. otacek prska triska motor C12NZ

Napsal: 15 pro 2009, 20:34
od NoX
a proc si nenechas spravit predstih, resp znova nastavit v servise??
se nediv ze to zere moc kdyz mas velikej.

Napsal: 15 pro 2009, 21:19
od knedlik
no tento motor ma mechanicky rozdelovac kdyz ho seridis na danych 12stupnů tak corzicka nejede

Napsal: 11 led 2010, 00:47
od knedlik
nikdo nevi? v oplu rekli ze jsou spatny tlaky tak se na 40tkm delal motor a ten byl v naprostym poratku takze musi byt neco s elektrinou cidla nebo RJ

Napsal: 11 led 2010, 07:04
od Arci
No tak tlakame se ti predstih nerozhodi.... A cim jsi ten predstih meril?? Jinak pri serizovani nebo kontrole predstihu musi byt na diag. konektoru zkratovany piny A,B a az pak se da predstih nastavit... Pokud to tahle neudelas tak to nikdy nenastavis a i pri mereni ti to pak bude litat sem a tam jak se jednotka snazi predstih doregulovat... Jo a nastavuje se to pri bezicim motoru pomoci strobace takze je nesmysl aby to pak nejelo... (mam uz treti motor s rozdelovacem a pokazde jsem to takhlenc serizoval a bez problemu)....

Napsal: 12 led 2010, 21:49
od knedlik
arci presne takhle byl serizenej :wink:

Napsal: 12 led 2010, 22:12
od Arci
hmm to je divne.... Tak tlaky si nech nekde zmerit a uvidis.... No a kdyz ho seridis tak to mas porad nastartovane, pak to chcipnes vyndas propojku z diag. konektoru, skusis znovu nastartovat a uz to nevali?? Jo jinak predpokladam ze to stelujes tak abys mel podle strobace rysku na remenici a karteru proti sobe??.. No nevim to je divne... No schvalne nech zmerit ty tlaky, samotneho me to zajima... Jinak RJ tu mam 2x takze pokud bys ji chtel tak neni problem... Ale ja silne pochybuju ze bude KO..... (co svicky, VN kabely, vicko rozdelovace???) To by mohlo byt jelikoz posunes predstih tim padem budes zapalovat smes "treba" (kdyz byl rozladenej tak byl predstih vetsi nebo mensi??) pri vissim tlaku ve valci, coz zhorsi podmiky preskoku jiskry.... (cim vissi tlak tim vetsi napeti potrebujes pro preskok jiskry) ale to by platilo jen pokud byl predtim predstih vetsi a tys ho zmensil... pokud byl mensi a ty ho zvetsil tak to naopak zapalovani ulehci.... (nevim kam jsi to mel rozhozene...) Tocil jsi s nim ke srtane sani ci svodu vyfuku??

Napsal: 12 led 2010, 22:47
od knedlik
arci: tlaky porat nejsou ty veci svicky atd vse bud nove nebo zkontrolovane tata je automechanik stary skoly takze mech. veci v poratku spis nez predstih me fascinuje ze triska nad 3tis otacek prska a plynule netece :shock: jak je to u jinych aut

Napsal: 12 led 2010, 23:40
od NoX
este pocitej s tim, ze predstih 12 stupnu je u "novyho" motoru, u starsiho se muze trochu lisit, treba nase corsa ma predstih trochu pootoceny oproti rycsce normalni hodnoty..

a nepretesnoval si treba neco? nam takhle blbnul motor pri nizsich otackach, vsichni koukali jestli nejsou v pici svicky, predstih, kabely, vsecko se davalo novy, a pak to byl kousek staryho tesneni na sani, kolem kteryho to prisavalo vzduch...

Napsal: 12 led 2010, 23:43
od Arci
Zajimave... no jestli chces tak ti RJ klidne pujcim ale mas to celkem z ruky... Jinak moje C12NZ (jen se mnou 100000Km, takze na to mela narok :roll: ) delala neco podobneho ale jen za studena nebo dokud se nseseslapl plyn na podlahu pak to letelo jako strela.. Taky jsem to nevyresil a smiril se s tim a konec koncu na vysledky to vliv nemelo protoze pri plnem plynu vse slapalo jak melo a mozna i lip :twisted: ....

Napsal: 13 led 2010, 00:01
od knedlik
arci: dik moc ale i kdybych za tebou jel to skusit tak by to bylo k nicemu mam imobilizer mi to uz skouseli u znamiho na vrakaci RJ se lisila o posledni pismenko dokonce jsme zkouseli i prehodit imobi. a stejne nic jedine notas kabel a jit si pohrat :(