sytič - vypne po startu či ne?
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
sytič - vypne po startu či ne?
Možná jsem špatně hledal, ale nenašel jsem tady vlákno na tohle téma. Moji Corsičku už využívá víceméně hlavně přítulka do práce, tak jsem si do ní teď po pár dnech sedl a připadá mi, že Corsa jede na sytič. Zítra ráno zkusím auto nakopnout zastudena dřív než se přítulka odebéře do práce a uvidím, jestli otáčky motoru po zahřátí spadnou. Auto je bez otáčkoměru, takže pokud je zahřáté, jako bylo dnes, dá se to poznat jen podle sluchu, no a právě se mi zdálo, že auto při volnoběhu tak nějak víc vibrovalo, ale nejsem si 100% jistý. Je vůbec možné aby sytič po zahřátí nevypl? Čím to může být? Díky za odpovědi
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Takže to, když klesnou po pár vteřinách (či desítek vteřinách) při startování za studena otáčky motoru nezpůsobuje sytič, ale řídící jednotka? Já myslel, že každý auto má sytič (který řídí řídící jednotka)....tož nésu mechanik, tož sem se asi mýlil, tož uvidím zítra ráno, kdybyste kdokoliv k tomuhle tématu měl nějakou podnětnou připomínku, jsem rád za každou odpověĎ!! díky NoX
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: 22 říj 2009, 18:08
- Bydliště: KRUPINA
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
stanley770: díky. Před chvílí jsem ji zkusil nakopnout, otáčky po pár vteřinách spadly, ale pořád se mi zdá, že na volnoběh to jaksi víc vibruje. Když s ní jedu, zdá se vše o.k....nechci vypadat jako paranoik , a jít k automechanikovi, který by Corsu napojil na diagnostiku, poklepal si na čelo a řek, že je vše v normálu, takže doplním nádrž, vynuluju počítadlo, a uvidím, kolik s tím najedeme. Jak by nájezd km byl nějak výrazně nižší, než obvykle, bylo by jasné, že mi to žere víc, tudíž bych šel na diagnostiku.....co jsem čet, tak kromě teplotního čidla by to mohlo být snad i snad i vadný nebo zanešený krokový motorek volnoběžných otáček? Je naprd, že tam není otáčkoměr, takže nemůžu říct s jistotou, že to točí víc na volnoběh...
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Tak před chvílí přítulka nenakopla Kozičku vůbec a bliká kontrolka motoru, tak jsem se nasral, brnkl do Oplu a za chvíli jim ji tam odtáhnu, napojí ji na diagnostiku a uvidí se. Prej by to mohl být snímač otáček klikového hřídele, to už se mi stalo před čtyřmi lety, vyblikali poruchu a pohoda, 4 roky 50tkm prakticky bez komplikací...no a fčíl totok, já vím, je to starší auto. Chci se zeptat, mohlo by to mít souvislost se svíčkami? Před pár dny mi tam měnil známý svíčky, olej a olej. filtr. Původně tam byly Bosch, teĎ tam jsou Brisk, mohlo by mít tohle podivné chování auta spojitost s výměnou svíček???
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
svicky tohle neovlivni, pokud dal spravny typ...
nechapu, proc kvuli diagnostice volas do opelu, kde ti reknou to stejny co kousek dratu, kontrolka na palubce a tabulka s kodama,akorat to bude stat litr za napojeni na diagnostiku...
v zime auta vic zerou, to je znama vec corsy bez cidla teploty nasavaneho vzduchu si vemou o dost vic benzinu, kdyz s tim jezdis jen na kratke trasy...
sytic - sytic maji auta s karburatorem... auta se vstrikovanim maji RJ, ktera na zaklade cidel teploty (nasavaneho vzduchu, chladici kapaliny) a vahy vzduchu zvysuje mnozstvi paliva, aby byl vyssi volnobeh a auto se rychleji ohralo na provozni teplotu.
nechapu, proc kvuli diagnostice volas do opelu, kde ti reknou to stejny co kousek dratu, kontrolka na palubce a tabulka s kodama,akorat to bude stat litr za napojeni na diagnostiku...
v zime auta vic zerou, to je znama vec corsy bez cidla teploty nasavaneho vzduchu si vemou o dost vic benzinu, kdyz s tim jezdis jen na kratke trasy...
sytic - sytic maji auta s karburatorem... auta se vstrikovanim maji RJ, ktera na zaklade cidel teploty (nasavaneho vzduchu, chladici kapaliny) a vahy vzduchu zvysuje mnozstvi paliva, aby byl vyssi volnobeh a auto se rychleji ohralo na provozni teplotu.
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
NoX: díkec za rady a připomínky, do Oplu jsem brnkl proto, že s ním mám dobrou zkušenost ohledně diagnostiky, tak snad ta zkušenost přetrvá...před čtyřmi lety mi blikala kontrolka a prvně jsem zkoušel ke dvěma mechanikům na diagnostiku na noťas "za pár kaček", ani jeden z nich chybu nedokázal určit a jeden z nich měl prý přímo diagnostiku Opel....tak nevím, pak jsem zajel do Oplu a čekal jsem, kdovíjaká to bude pálka, tam to objevili, "vyblikali chybu", pročistili, já už si v peněžence připravoval tisíce, oni si řekli o 6 stovek, tak jsem čuměl jak péro, no a Corsa spolehlivě jezdila až doteď, tak doufám, že i moje druhá zkušenost s oficial Opel servisem bude dobrá......
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
u toho jedno litra je sitic asi 10 vterin pak zajede takovej valecek a cajk .... diesel ma predstrik coz je u prvniho startu nejdulezitejsi samo zhaveni, vzduch atd ..... ja mam pocit ze sem pri startu diesela nemel zvisene otacky motoru zajimave ... nezvorad dobra otazka tak co odpovi nam nekdo ???
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
tak z mojí záhadné poruchy, kdy se mi zdálo, že motor na volnoběh "ňák moc přede" a pak už se koza nechytla vůbec, blikala kontrolka motoru a odtáh jsem ji do Oplu se vyklubala závada imobiližéru, teda hned dvě...no, to mi můj mozeček nepobírá, jak může mít imobilizér souvislost s tímhle...před chvílí mi z Opla volali, že zatím na diagnostice našli dvě závady na imobilizéru,....Corsa se taky nějaka dusila, říkali, že teď prej je v poho a teĎ zkouší diagnostiku s druhým klůíčem....tak nevim, jsem z toho jelen...ale tož hlavně když Corsička pojede
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
to je docela jednoduchy.
starsi oplacke motory rady Cxxx meli imobilizer dodelavany tak, ze odstavovat palivove cerpadlo od proudu. to proto, ze puvodni RJ nebyla na imobilizer stavena ,a jen se tam dodelaval.
novejsi motory rady Xxxx maji imobilizer integrovany v sobe, a mel by odstavit ne cerpadlo, ale vstrikovaci listu motoru... takze pokud je chyba imobilizeru, nedivil bych se kdyby blbly vstriky
starsi oplacke motory rady Cxxx meli imobilizer dodelavany tak, ze odstavovat palivove cerpadlo od proudu. to proto, ze puvodni RJ nebyla na imobilizer stavena ,a jen se tam dodelaval.
novejsi motory rady Xxxx maji imobilizer integrovany v sobe, a mel by odstavit ne cerpadlo, ale vstrikovaci listu motoru... takze pokud je chyba imobilizeru, nedivil bych se kdyby blbly vstriky
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
NoX: WOW! Díky za vysvětlení. Páč jak mi v Oplu říkali, že to má co dělat s imobilizérem, tak jsem si pomalu myslel, že si ze mě dělají prdel.... No, tak drak je ještě furt u Oplu, čekám až zavolají a jsem zvědavý na konečný verdikt, i finanční
akurát mi teda přijde přinejmenším podivné, že se mi to stalo dva dny potom, co mi borec měnil olej+filtr, a svíčky...ale tak je to staré auto, náhody se asi stávaj
akurát mi teda přijde přinejmenším podivné, že se mi to stalo dva dny potom, co mi borec měnil olej+filtr, a svíčky...ale tak je to staré auto, náhody se asi stávaj
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition