špatné startování zahřátého motoru

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

paneboze, to je taky rada jak pojd na me z boku " strc to na diagnostiku "... tady na foru to radite na vsecko snad, od toho ze to nestartuje az po to, ze mu nesviti zarovka v zadnich svetlech...

pokud ti nesviti kontrolka motoru, coz se evidentne nedeje, tak je zbytecny zkouset diagnostiku.

na start motoru za tepla/studena ma vliv nekolik veci,ale vsecko sou to veci, ktere nejak souvisi s teplotou. Takze zacni prohlizeni od cidel -

cidlo teploty chladici kapaliny pro ridici jednotku - dvoupinovy konektor, modra hlavicka, nove stoji cca 250kc...

cidlo teploty nasavaneho vzduchu - ve vzduchove hadici, podle teploty vzduchu taky upravuje smes.... ale tohle neodchazi tak casto...

u turbo motoru je jeste navic cidlo "tepleho" startu, ale to neni tvuj pripad.

v extremnim pripade nemusi motor chytat treba kvuli lehce podpalenym ventilum, ktere se ovsem diky fyzikalnimu jevu "teplotni roztaznost latek" za studena chovaji jinak nez za tepla, resp zmeni se trosicku jejich rozmer, a uz nemusi dobre tesnit - to taky nebude tvuj pripad..


mrkni se na to prvni cidlo, na foru uz se resilo XXX podobnych zavad, a tak v 75% a po vymene pulky motoru dotycny zjistil, ze to bylo timhle zasranym cidlem
governor
Příspěvky: 41
Registrován: 18 kvě 2007, 21:00
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od governor »

Radíš to samé, akorát diagnostika ti to ukáže za pár vteřin, bez diagnostiky za pár dní. :zed:
Odpovědět