Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
tak postupne:
u olejovyho cerpadla se vybehavaj(vzajemne obrusujou) prave jenom ty zuby v tech koleckach, a to jak vnirni, tak ty vnejsi.
Da se to promerit normalne pomoci feeler gauge, jestli to je v toleranci, ale vetsinou je to ok u 1.4 i 1.6.
Ty vnitrni kolecka ozubeny v ty pumpe se daj vymenit samostatne, je blbost menit celou pumpu kdyz
tohle je jedina hejbajici se soucastka ( teda jeste plus ta pruzina a tlakovej ventilek zkouknout/opracovat).
Problem u olejovych cerpadel je obecne druhovyroba - jsou to shity, jsou to shity, jsou to shity -
a to i casto renomovany znacky jako meyele atd - delaj ruzny sarze kvality, je sice pekny ze pisou
ze delaj i pumpy origo pro vyrobce, ale prose kvalita je jina.... Kolikrat je lepsi vycistena origo
stara pumpa, promereny vule na zubech s novou pruzinou nez nova druhovyroba, pokud neberes origo pumpu ale
tam je zas cena nekde jinde,takze idealni kompromis vymenit jenom ty ozubena kola oboje a to jeste nejlepe
za tuninigova - misto litejch koupit "billet" - tj. kovanou ocel opracovanou na cnc, takovou pumpu potom
muzes vecele tocit o 1000-2000 rpm vic nez u seriovyho omezovace aniz by si se bal ze se rozpadne. (samozrejme pokud to ojnice dovoli D).
Takze resume:
1,5)Nova pumpa origo (draha)
1,5) stara pumpa origo s novyma koleckama uvnitr "billet" (kovanejma) a novou pruzinou a opracovanym/novym pistkem
3) stara pumpa s novyma koleckama uvnitr origo opel
4) nova pumpa druhovyroba nakou lepsi znacku, ne no-name...
5) nova pumpa z egay no name........
Pokud chcete mit cecko novy , tak klidne koupit nejlacinejsi pumpu z ebaye, ale dat do ni novy
tuningovy vnitrky( ta kolecka)
Rozdily pri normalnim pouziti nepoznate (na klobouka), ale pokud vidi auto casto omezovac a pouziva se
casteji ve vysokejch otackach...tak to no-name pumpa vzda a ta ozubena kolecka se normalne ulamou nebo
to celky kolo praskne
A ted hydrotely - pokud se po chvili uklidni a ztichnou, je to ok a neres, je to v cajku.
Novej motor po go musi smrdet a to ukrutne,to je v poradku, ale po cca 100 km by uz by z vejfuku
nemeli jit zadne prekvapka a zvukove by se mel taky uklidnit.
Ok hydrostel poznas jednoduse, vezmes ho do ruky a nemel by si bejt ho schopen zmacknout...tvrdej jako
sutr. Pokud je jak gumy nebo ze sejra, hned s nim do kose. Jinak hydrostely do 1.4, 1.6 i do 2litra c20xe
jsou ty samy...a to myslim vazne (je tam rozdil cca O.2 mm na vysku), mozna dokonce i z dalsich motoru.
Hydra se na vrakarne koupit daji, ale jak rikam, musi byt tvrdy jak sutr a ta jejich horni dosedaci plocha
musi byt dokonale hladka, zadny ryhy....
u olejovyho cerpadla se vybehavaj(vzajemne obrusujou) prave jenom ty zuby v tech koleckach, a to jak vnirni, tak ty vnejsi.
Da se to promerit normalne pomoci feeler gauge, jestli to je v toleranci, ale vetsinou je to ok u 1.4 i 1.6.
Ty vnitrni kolecka ozubeny v ty pumpe se daj vymenit samostatne, je blbost menit celou pumpu kdyz
tohle je jedina hejbajici se soucastka ( teda jeste plus ta pruzina a tlakovej ventilek zkouknout/opracovat).
Problem u olejovych cerpadel je obecne druhovyroba - jsou to shity, jsou to shity, jsou to shity -
a to i casto renomovany znacky jako meyele atd - delaj ruzny sarze kvality, je sice pekny ze pisou
ze delaj i pumpy origo pro vyrobce, ale prose kvalita je jina.... Kolikrat je lepsi vycistena origo
stara pumpa, promereny vule na zubech s novou pruzinou nez nova druhovyroba, pokud neberes origo pumpu ale
tam je zas cena nekde jinde,takze idealni kompromis vymenit jenom ty ozubena kola oboje a to jeste nejlepe
za tuninigova - misto litejch koupit "billet" - tj. kovanou ocel opracovanou na cnc, takovou pumpu potom
muzes vecele tocit o 1000-2000 rpm vic nez u seriovyho omezovace aniz by si se bal ze se rozpadne. (samozrejme pokud to ojnice dovoli D).
Takze resume:
1,5)Nova pumpa origo (draha)
1,5) stara pumpa origo s novyma koleckama uvnitr "billet" (kovanejma) a novou pruzinou a opracovanym/novym pistkem
3) stara pumpa s novyma koleckama uvnitr origo opel
4) nova pumpa druhovyroba nakou lepsi znacku, ne no-name...
5) nova pumpa z egay no name........
Pokud chcete mit cecko novy , tak klidne koupit nejlacinejsi pumpu z ebaye, ale dat do ni novy
tuningovy vnitrky( ta kolecka)
Rozdily pri normalnim pouziti nepoznate (na klobouka), ale pokud vidi auto casto omezovac a pouziva se
casteji ve vysokejch otackach...tak to no-name pumpa vzda a ta ozubena kolecka se normalne ulamou nebo
to celky kolo praskne
A ted hydrotely - pokud se po chvili uklidni a ztichnou, je to ok a neres, je to v cajku.
Novej motor po go musi smrdet a to ukrutne,to je v poradku, ale po cca 100 km by uz by z vejfuku
nemeli jit zadne prekvapka a zvukove by se mel taky uklidnit.
Ok hydrostel poznas jednoduse, vezmes ho do ruky a nemel by si bejt ho schopen zmacknout...tvrdej jako
sutr. Pokud je jak gumy nebo ze sejra, hned s nim do kose. Jinak hydrostely do 1.4, 1.6 i do 2litra c20xe
jsou ty samy...a to myslim vazne (je tam rozdil cca O.2 mm na vysku), mozna dokonce i z dalsich motoru.
Hydra se na vrakarne koupit daji, ale jak rikam, musi byt tvrdy jak sutr a ta jejich horni dosedaci plocha
musi byt dokonale hladka, zadny ryhy....
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
No, olejový čerpadlo a jejich zuby vypadaly fakt jak nový (aspoň to říkal, jeden můj známej, co celej život skládá motory), že je olejová pumpa v pořádku, takže jsem dal na jeho radu a nechal původní + vše všechno dokonale vyčistil.
Jinak hydroštely, je to opravdu tak jak píše mglore. Když byly nový, tak byly tvrdý jak šutr, nedalo se je vůbec zmáčknout. Ujel jsem cca už 80 km a vypadá to, že se všechno uklidňuje, takže uvidím, až ujedu trochu víc.
Jinak opět moc děkuju mglorovi za jeho vyčerpávající vysvětlení, říkám to pořád, jsi borec co opravdu něco o motorech ví Určitě tyhle informace pomůžou i peťovi a ostatním.
Jinak hydroštely, je to opravdu tak jak píše mglore. Když byly nový, tak byly tvrdý jak šutr, nedalo se je vůbec zmáčknout. Ujel jsem cca už 80 km a vypadá to, že se všechno uklidňuje, takže uvidím, až ujedu trochu víc.
Jinak opět moc děkuju mglorovi za jeho vyčerpávající vysvětlení, říkám to pořád, jsi borec co opravdu něco o motorech ví Určitě tyhle informace pomůžou i peťovi a ostatním.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Ahoj všem,
chtěl jsem se podělit s pár fotkama co jsem minulý týden vyplodil, kvalita nic moc, zapomněl jsem doma foťák a bral jsem to jen mobilem, ale přijdou mi i tak celkem dobrý, no koukněte sami.
Jinak jedna novinka, nazul jsem nové pneu 195/45 R15 Kleber a při příležitosti sundání pneu jsem nechal přeleštit límce + jeden disk měl trhlinu, tak je posvařovanej, ale udělali mi to docela pěkně, detailnějsí foto pneu a kol ještě dodám později.
Petr.
chtěl jsem se podělit s pár fotkama co jsem minulý týden vyplodil, kvalita nic moc, zapomněl jsem doma foťák a bral jsem to jen mobilem, ale přijdou mi i tak celkem dobrý, no koukněte sami.
Jinak jedna novinka, nazul jsem nové pneu 195/45 R15 Kleber a při příležitosti sundání pneu jsem nechal přeleštit límce + jeden disk měl trhlinu, tak je posvařovanej, ale udělali mi to docela pěkně, detailnějsí foto pneu a kol ještě dodám později.
Petr.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
ta posledni je top
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
máš to moc hezký, btw, nějakej pokrok s hydroštelama? Já zatím stále klepám když jsem studenej začíná mě to čím dál víc srát, asi to dopadne tak, že ještě před zimou sundám víko, shodím rozvody a vačky, a ty hydroštely tam dám původní
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
je to prostě
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Díky všem,
jsem rád, že se Corsa líbí.
K těm hydroštelům, jsme bez posunu, řeším teď odborný repas makovice, jelikož mám dva motory, tak s toho co je mimo auto makovici sundám a nechám ji udělat odborníka, jelikož jsem amatér, což se ukázalo, musím nechat pracovat pořádný experty.
Cvakám pořád jemně za studena a za tepla jako kráva... To co popisuješ Ty, mě je už záhadou, že si to nesedlo, poraď se s někým odborně, ať si to poslechne, ono se to těžce radí, když to nikdo z náš neslyšel...
Petr
jsem rád, že se Corsa líbí.
K těm hydroštelům, jsme bez posunu, řeším teď odborný repas makovice, jelikož mám dva motory, tak s toho co je mimo auto makovici sundám a nechám ji udělat odborníka, jelikož jsem amatér, což se ukázalo, musím nechat pracovat pořádný experty.
Cvakám pořád jemně za studena a za tepla jako kráva... To co popisuješ Ty, mě je už záhadou, že si to nesedlo, poraď se s někým odborně, ať si to poslechne, ono se to těžce radí, když to nikdo z náš neslyšel...
Petr
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
jojo pojedu se s tím poradit k pavlíčkovi -> http://www.pavlicekmotordily.cz/ a uvidím co mi na to řekne. V 1000 km vyměním olej za origo GM 10W40 a třeba se to utiší. NO a když ne, tak to budu zase jak kokot rozebírat
Je divný, že tobě to klepe za tepla. Asi by nebyl špatnej nápad se napíchnout na to čidlo tlaku u bloku motoru a zjistit jakej máš tlak při teplým motoru. Třeba zjistíš, že ten tlak je malej nebo nemusí bejt úplně malej, ale není v optimálních mezích.
Je divný, že tobě to klepe za tepla. Asi by nebyl špatnej nápad se napíchnout na to čidlo tlaku u bloku motoru a zjistit jakej máš tlak při teplým motoru. Třeba zjistíš, že ten tlak je malej nebo nemusí bejt úplně malej, ale není v optimálních mezích.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Zdravím Tě,
tak nějak podobně vyhlíží i firma, kam budu dávat já tu makovici a doufám, že pak už mě to auto nebude zlobit a už jen těšit.
Ten tlak už vím, že je nízký, ale to není 100%ntní, že to je olejové čerpadlo, spíš si myslím, že celá ta makovice stojí za vyliž díru, my jsme tam jen prskli nová hydra a gufera na vačky, vyměnili těsnění dříků ventilů a vše se poskládalo zpět a to není žádní generálka makovice a to se mi vymstilo...
Petr
tak nějak podobně vyhlíží i firma, kam budu dávat já tu makovici a doufám, že pak už mě to auto nebude zlobit a už jen těšit.
Ten tlak už vím, že je nízký, ale to není 100%ntní, že to je olejové čerpadlo, spíš si myslím, že celá ta makovice stojí za vyliž díru, my jsme tam jen prskli nová hydra a gufera na vačky, vyměnili těsnění dříků ventilů a vše se poskládalo zpět a to není žádní generálka makovice a to se mi vymstilo...
Petr
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
no co se hlavy a hydrostrelu tyce, tam tlak oleje az tolik nepotrebujes, tam staci vpravde minimalni aby se ti protlacil nahoru olej...veskerej tlak oleje je nutnej jenom na ulozeni kliky a ojnic, vsude jinde staci kdyz tam olej potece, nemusi byt tlak. Ale je mozny ze mas hlavu prdlou a vznikle maslo ti ucpalo olejove kanaly - ale to by si zas videl, jen kdyz sundas ventildekl...pokud ti tam vesele tece cistej olej, tak sou proste blby hydrostely. U nich je dulezity vyzkouset, jestli se ti vazne volne pohybujou v ulozeni, pokud sebemin drhnou, je treba v tom miste hlavu opracovat, aby tam
ten hydrostel vazne sedel navolno, jinak je hned po nem ( nemuze rototova - vydre se v nem drazka, kaputt)
ten hydrostel vazne sedel navolno, jinak je hned po nem ( nemuze rototova - vydre se v nem drazka, kaputt)
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
To jo, ale ten tlak mám nízkej taky ty hydra jsou holt šmejdy, stalo se, chybama se člověk učí, jen škoda, že je všechno tak drahé... Uvidíme jak mi to udělej odporníci
Petr
Petr
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
pred mesicem jsem odvezl ok polomotor c/x16xe do srotu - klika, ojnice, pisty, olej. cerpadlo, vana - vse ok,
dostal jsem za to 250
dostal jsem za to 250
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
stejnej provar jako ta moje kastle co nikdo nechtel
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
No a pěťo co bys chtěl na té hlavě víc dělat? Jako líp?Petr_Corsa A+B píše:Zdravím Tě,
tak nějak podobně vyhlíží i firma, kam budu dávat já tu makovici a doufám, že pak už mě to auto nebude zlobit a už jen těšit.
Ten tlak už vím, že je nízký, ale to není 100%ntní, že to je olejové čerpadlo, spíš si myslím, že celá ta makovice stojí za vyliž díru, my jsme tam jen prskli nová hydra a gufera na vačky, vyměnili těsnění dříků ventilů a vše se poskládalo zpět a to není žádní generálka makovice a to se mi vymstilo...
Petr
Hlava se zbrousí, otlakuje, zabrousí se ventily (popř. když to je potřeba tak se vymění vodítka ventilů - ale to mnohdy není třeba), vymění se gufera na ventilech + na vačkách a tradá, skládá se to dohromady. A pokud seš hnědopich jak já, tak vyměníš samozřejmě hydra, abys pak zjistil, že to bylo úplně k hovnu a akorát seš z toho nasranej, že ti ráno klepe motor Možná, kdybych tam nechal ty původní hydroštely, tak by mi nic neklepalo
Otázka je, jestli tvůj problém je v hydroštelech samotných? Co když ti nefunguje správně ten regulátor tlaku u olejovýho čerpadla? Co když ten váleček s pružinkou jsou už nějaký unavený, jak psal mglore a ten tlak je při zahřátým motoru prostě malej z tohodle důvodu?
O víkendu budu měřit tlak při studeným a teplým motoru, abych vyloučil chybu v tomhle. Protože i když mám kompletně motor vyčištěnej, utěsněnej a po všech stránkách v cajku, tak mám největší podezření na regulátor tlaku, kterej by nemusel fungovat tak, jak má.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Moc hezká Corsa
Petanek: Já mám víceméně celou kastli taky zdravou, kromě toho promáčklého boku. Ani to nenabízím a půjde na ekolikvidaci
Petanek: Já mám víceméně celou kastli taky zdravou, kromě toho promáčklého boku. Ani to nenabízím a půjde na ekolikvidaci
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->