Měřič okamžité spotřeby
- Venca
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13 srp 2008, 17:31
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Měřič okamžité spotřeby
Nemáte někdo schéma nebo nápad, jak u Corsy B udělat měřič okamžité spotřeby? Známý to měl u Feldy, tak si říkám, že u Corsy, kde je počítač, by to mělo jít taky přeci nějak udělat. Co na to říkáte?
1,2 16V 2000
- EfeS
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 srp 2010, 15:21
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
- opel1.0
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29 led 2007, 19:30
- Bydliště: slovakia
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16 bře 2009, 22:43
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
- dolomit
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 zář 2009, 21:41
- Bydliště: SR-Trencin
Ta stranka existuje aj som im pisal ci to este robia a robia ten PC modul stoji 880Kc a mozes doobjednat este dalsie veci okolo toho
Ceník modulu PP + příslušenství:
Modul PP: 880,- Kč
Kabel s konektorem: 90,- Kč
nebo
Kabel s konektorem: 120,- Kč (vodič pro ŘJ je stíněný)
Konektor pro ovl. páčku 40,- Kč
Senzor vnitřní teploty 150,- Kč
Relé s vodiči pro klim. 150,- Kč
Optočlen 80,- Kč (pro připojení měření spotřeby na vstřikovací ventil)
Montážní sada 130,- Kč ("automobilový husí krk, stahovací pásky,
spojky na vodiče, izolační páska)
Poznámky:
Podle vlastních možností je možné si vybrat od objednávky samotného modulu, což vychází nejlevněji, až po kompletní sadu i s montážním materiálem. Pro někoho, kdo vlastní veškeré příslušné nářadí je zbytečně kupovat všechno a stačí mu samotný modul. Naopak, kdo se touto činností zabývá sporadicky si raději koupí vše, aby nemusel nic shánět.
Optočlen je nutné použít u řídících jednotek, které nemají výstup pro palubní počítač, tj. u verzí u kterých se z výroby nepočítalo s instalací palubního počítače. Optočlen se na vstupu připojí dvěmi vodiči paralelně ke vstřikovacímu ventilu. Na výstupu se optočlen připojí ke vstupu do modulu modulu palubního počítače.
V případě objednávky samotného modulu bez kabelu se v balení nachází příslušný konektor a piny, které je poté nutné na vlastní kabely nakrimpovat.
Konektor pro ovládací páčku není originální protikus k páčce, ale dva konektory s protikusem. Na kabelu od modulu PP v případě objednání konektoru už bude konektor nakrimpován, na vodiče páčky je poté nutné konektor připojit. Konektor není nutné použít, vodiče je možné připojit přímo, ale s konektorem je poté při montáži snadnější manipulace.
Senzor vnitřní teploty slouží nejen k jejímu měření, ale slouží také k podprogramu ovládání klimatizace, který je nově do modulu PP implantován. Pokud budeme chtít tuto funkci využít, je nutné tam senzor nainstalovat. V opačném případě senzor nutný není. Podprogram ovládání klimatizace umožňuje nastavení teploty a tzv. hysterze. V praxi to funguje tak, že nastavíme požadovanou teplotu (např. 22°C) a Hysterzi (např. 2°C). Systém poté spustí klimatizaci při překročení teploty 24°C (nastavená teplota + hysterze) a vypne jí při teplotě 20°C (nastavená teplota - hysterze). Je to z důvodu, aby nedocházelo k neustálému zapínání a vypínání kompresoru klimatizace.
Poštovné a balné:
ČR - Platba na účet předem 80,- Kč
ČR - Dobírka 120,- Kč
SR - Dobírka 265,- Kč
Montáž dle složitosti: cca 600,- Kč
+ montážní drobnosti (stahovací pásky, průchodky,
"husí krky", izolace) cca 150,- Kč
Ceník modulu PP + příslušenství:
Modul PP: 880,- Kč
Kabel s konektorem: 90,- Kč
nebo
Kabel s konektorem: 120,- Kč (vodič pro ŘJ je stíněný)
Konektor pro ovl. páčku 40,- Kč
Senzor vnitřní teploty 150,- Kč
Relé s vodiči pro klim. 150,- Kč
Optočlen 80,- Kč (pro připojení měření spotřeby na vstřikovací ventil)
Montážní sada 130,- Kč ("automobilový husí krk, stahovací pásky,
spojky na vodiče, izolační páska)
Poznámky:
Podle vlastních možností je možné si vybrat od objednávky samotného modulu, což vychází nejlevněji, až po kompletní sadu i s montážním materiálem. Pro někoho, kdo vlastní veškeré příslušné nářadí je zbytečně kupovat všechno a stačí mu samotný modul. Naopak, kdo se touto činností zabývá sporadicky si raději koupí vše, aby nemusel nic shánět.
Optočlen je nutné použít u řídících jednotek, které nemají výstup pro palubní počítač, tj. u verzí u kterých se z výroby nepočítalo s instalací palubního počítače. Optočlen se na vstupu připojí dvěmi vodiči paralelně ke vstřikovacímu ventilu. Na výstupu se optočlen připojí ke vstupu do modulu modulu palubního počítače.
V případě objednávky samotného modulu bez kabelu se v balení nachází příslušný konektor a piny, které je poté nutné na vlastní kabely nakrimpovat.
Konektor pro ovládací páčku není originální protikus k páčce, ale dva konektory s protikusem. Na kabelu od modulu PP v případě objednání konektoru už bude konektor nakrimpován, na vodiče páčky je poté nutné konektor připojit. Konektor není nutné použít, vodiče je možné připojit přímo, ale s konektorem je poté při montáži snadnější manipulace.
Senzor vnitřní teploty slouží nejen k jejímu měření, ale slouží také k podprogramu ovládání klimatizace, který je nově do modulu PP implantován. Pokud budeme chtít tuto funkci využít, je nutné tam senzor nainstalovat. V opačném případě senzor nutný není. Podprogram ovládání klimatizace umožňuje nastavení teploty a tzv. hysterze. V praxi to funguje tak, že nastavíme požadovanou teplotu (např. 22°C) a Hysterzi (např. 2°C). Systém poté spustí klimatizaci při překročení teploty 24°C (nastavená teplota + hysterze) a vypne jí při teplotě 20°C (nastavená teplota - hysterze). Je to z důvodu, aby nedocházelo k neustálému zapínání a vypínání kompresoru klimatizace.
Poštovné a balné:
ČR - Platba na účet předem 80,- Kč
ČR - Dobírka 120,- Kč
SR - Dobírka 265,- Kč
Montáž dle složitosti: cca 600,- Kč
+ montážní drobnosti (stahovací pásky, průchodky,
"husí krky", izolace) cca 150,- Kč
1.4i – 8W