Síce nemám corsu ale mám tigru čo je "skoro" to isté...
Tigru som kúpil niekedy v júly 2008 od kedy som jej majtelom stále ja. Je to 1.6ka x16xe
Nejaký dobráčisko ešte v tom roku v 10tom mesiaci mi celé auto doškrábal takže bol robený celolak...
Na aute od kedy som ho kúpil bol vymenený podvozok za športový,brzdy v predu boli z vectry B neskôr som osadil z Cali Turbo.
porovnanie brzd... http://ponikel.rajce.idnes.cz/brzdy_vectra-calibra/
pôvodne som mal v aute x16xe do ktorého som nadrbal nemalé množstvo peňazí za úpravy motoru.
vačky risse motorsport,piesty wossner,sanie Dbilas,výfukove potrubie lexmaul,odľahčovanie zotrvačníku,...
a tak ďalej čo vyšlo na pár tisíc €.
Minulý rok sa mi stal taký "menší incident" a v zákrute som nabehol na šotolinu a auto skončilo na streche.
http://ponikel.rajce.idnes.cz/1/.
Niekedy vo Februári/Únor sa mi podarilo auto dať dokopy a nakoniec sa mi stalo to čo som nechcel. upálil som kované piesty. nakoľko som s autom chcel jazdiť tak som tam "zatial" kým objednám druhé piesty dal pôvodné . prešiel som na nich hádam 60 km a jeden piest to nevydržal a roztrhlo ho a prerazil blok motora. v tedy som si povedal dosť. začal som hľadať C20XE čo mi trvalo verte alebo nie dosť dlho kým som našiel motor podľa mojích predstáv.
motor som zohnal cca 2 týždňe dozadu a už je nahodený v aute, vrčí a vyzerá byť všetko OK.
keďže auto samo o seba má na prd brzdy už z výroby tak ešte keď som mal obyčajné X16xe s udávaným výkonom 78kw som si zaobstaral brzdiče z Calibry turbo ku ktorým som dal platničky ferodo a kotúče Brembo. Brzdilo to neporovnateľne lepšie ako séria. Teraz prišlo na rad zas zvyšovanie výkonu a taktiež aj hmotnosti vozidla (c20xe má viac kg ako x16xe) tak došlo k tomu že zadná náprava bude kotúčová. Dlho som premýšľal z čoho tam dám náboje až jedného večera som tu listoval a našiel som ako Tiger.s dal zosústružiť pôvodné zadné bubny a vyrobil znich "náboj" pre brzdový kotúč na zadnú nápravu. Ale taktiež som si všimol že to už nedotiahol do konca tak som sa rozhodol že budem pokračovať v jeho šľapajách a takáto náprava bude dokončená. Dal som stiahnúť pôvodné zadné bubny. Zohnal som si zadné brzdiče z Opel Astra H spolu aj s držiakmi brzdičov. Keď mi došli držiaky nastal ďalší problém. Rozteče dier na uchytenie náboja boli oproti tigráckym veliké a nakoľko v strede bola diera nebolo možné ani diery prevŕtať. došlo k tomu že som to odniesol kamarátovi, ktorý mi vyrobil za držiak cca 10mm hrubú železnú platňu s otvorom, ktorý presne pasoval na stredovú dieru čo bola v držiaku a to všetko spolu zvaril a zavaril aj pôvodné diery na uchytenie náboja. Potoom prišlo na rad vyvŕtanie nových dier na tigrácky náboj. K týmto brzdičom som kúpil brzdové platničky zas ferodo a kotúče na nápravu som dal z Opel Corsa C 1.8.Všetko to krásne do seba zapasovalo a už to stačí iba nahodiť na zadnú nápravu.
Dokonca nieje potrebné ani prerábať lanovod na ručnú brzdu...
z toho popisu to možno vyznelo že to je robota na chvíľku ale verte že je nad tým toľko času stráveného premýšlaním...
http://ponikel.rajce.idnes.cz/Spy_foto.../
Ponikelelova Tigra
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ponikelelova Tigra
No tak nahoď video s C20XE a bacha na zatáčky se šotolinou!!!
Petr
Petr