mozno by nebolo odveci lokalizovat RJ dialkoveho ovladania ci ju tam mas. ked stlacis klucik malo by ti niekde spinat, je to take cvaknutie. skus pozriet okolie noh vodica a spolujazdca, pripadne v motorovom priestore ci to nie je niekde schovane. ak nic nenajdes tak asi nemas RJ (ale to nie je iste, moze to byt zasite pod plastami).
nechcem bit poslom zlych sprav ale je mozne aj to ze v kluciku nemas kod na dialkove otvaranie/zatvaranie. na niektorich centraloch sa zvykne vymazat ked na dlhsiu dobu vytiahnes baterku alebo je uz velmi slaba.
ahoj...no poslouchej.a uz ti to slo nekdy otevrit pres dalkach???ja mam taky central s dalkacem z jineho auta a zkousel jsem a taky nejde jen kdyz ho odemknu primo na aute ale dalkach ne..a pritom ten klic co ktomu byl puvodne tak ma taky v sobe to tlacitko na dalkac
Haniz : ja som na to prisiel aj dne pozeral som na rezervny kluc ktory je viac opotrebovany ze ma v sebe tlacitko, tak som ho vyskusal a nesiel, kupil som novu baterku aj aj tak nejde
este by bola jedna moznost ze ak je to ovladacka s ineho centralu tak by ti ju niekde v oply mohly aj prekodovat na tvoju riadiacku..........samozrejme musis prilozit vsekty papiere na overenie auta.
Ps: kedze sa jedna o spolupracu s oplom moze to bit dost drahe.
cituji ...
--- Zapneme zapalování, klíč zapalování necháme v zámku min. 30sec, aby se řídící jednotka mohla přepnout do synchronizačního módu ...
--- Při zapnutém zapalování krátce zmáčkneme jedno z tlačítek na dálkovém ovládání. Synchronizace se potvrdí tím, že se zámky dveří jednou odemknou a zamknou.