Stránka 14 z 17

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 01 led 2015, 18:11
od tomasberan218
jak je to s tou klimatizací prosimvás? :)

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 01 led 2015, 18:59
od Co-RS-ák
to nemyslíš vážně, že nevíš na co je klimatizace? :D

ty čudlíky máš na klasický ovládání větrání/topení modrá na studený červená na teplý vzduch... pokud chceš aby se holka chtěla mazlit, zmáčkneš vločku a ona se přitulí protožejí bude zima :mrgreen:

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 01 led 2015, 20:59
od jamal.jefries
corsáku děláš machra a ani nevíš že klimatizace se zapíná vytažením čudlíku vedle vyhřejvání zadního skla a né stlačením :-D :-D :-D :deejay: (musim si rejpnout :-D)

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 01 led 2015, 21:22
od Gooder
No jo, CoRSák aby do toho nezakomponoval tu holku... :D

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 01 led 2015, 22:10
od Co-RS-ák
jamale, místo snažení o to někoho setřít se radši podívej co se řeší a pak by ti snad došlo, že se řeší Déčková corsa kde se čudlík , který je navíc samostatně, mačká a narozdíl od tebe blbě nevytahuje :sofa_fuck: :znicit:

láďo: kdybys radši byl na telefonu, potřebuji diagnostiku na OOOO prosím

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 01 led 2015, 22:18
od Gooder
Zítra víceméně snad celý den :D Ale s diagnostikou Ti teď moc nepomohu minimálně do půlky ledna. Co potřebuješ napíchnout?

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 01 led 2015, 22:19
od Co-RS-ák
A3ku, mam problém s brzdama a na boschce to neukáže nic co by mi pomohlo.. chtěl bch zkusit test akčních členů což mi tam nebylo umožněno..nevím proč

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 14:23
od tomasberan218
no super, pořád jste mi ale neřekli jakej je rozdíl mezi studeným vzduchem z větrání a klimatizací :D

jinak, nevšiml jsem si že by mi ta vločka udělala zimu :D

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 14:52
od jamal.jefries
ok 1:0 :-D :-D :-D jinak rozdíl mezi klimatizací a vzduchem z větráku je takovej že klimatizace ti bude chladit pořád stejně i když venku bude 50 stupňů.Zatimco vzduch z větráku nabíráš z venku auta tudíž v létě ti to fouká teplej vzduch i když to dáš na studený no a v zimě ti může způsobit omrzliny :-D :-D :artiste: :artiste: :artiste: (to zas ne ale prostě na stejný nastavení budeš mít v létě teplej a v zimě studenej vzduch) :-D :-D :-D

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 14:56
od tomasberan218
zvláštní...já právě myslel že to bude mít nějakou souvislost s mrazem, tak jsem to zapínal teď v zimě, větráky vpravo (na červený), intenzita větráků na dvojku a bylo mi krásně teploučko :D...fakt je to klimatizace? :D

no a jakej je potom tedy rozdíl mezi automatickou a manuální klimatizací? myslel jsem že manuální jsou ty tři knoflíky a na automatický se může nastavit přesně teplota, kterou chci mít v kabině, ale jak potom tedy v létě nastavím teplotu mojí manuální klimatizace když nechci abych po delší jízdě umrznul, pokud tedy fouká studený vzduch?...nebo se musí domíchat těma větrákama jako jsem to dělal doteď, ale vlastně jsem přebíjel studený vzduch tím teplým? :D

takže když zapnu klimatizaci a vypnu větrání, bude mi foukat studený vzduch? :)

už to chápu správně? :)

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 15:16
od jamal.jefries
žene to furt jenom jeden větrák.akorát máš potom pod palubkou výparník (klimatizace) a nebo radiátor (klasický větrání) takže teplo ženeš přes radiátor a zimu přes výparník klimatizace.Jednoduše řečeno kroucením čudlíku otevíráš a přivíráš klapky na výparník a radiátor.tim že zmáčkneš vločku uvedeš do chodu klimakompresor kterej začne honit chladícím systémem chladící směs a ta začne ochlazovat ten výparník.automatická klima funguje tak že si nastavíš třebas 20 stupňů a ona ti vychladí kabinu na 20 stupňů a pak už jenom tu teplotu udržuje.zatim co manuální klima na tý nastavíš prostě studenej vzduch a chladí ti to do doby než máš u nosu rampouchy :-D :-D :-D takže když ti je zima tak zase otočíš kolečkem na teplejší a přiotevře se ti klapka od radiátoru aby se ten vzduch trochu ohřál.v tom je rozdíl mezi manuální a automatickou klimatizací :-) :-) :-)

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 15:37
od tomasberan218
Okej, už to konečně chápu, díky za vysvětlení :). Teď by mi snad i mohla klesnout spotřeba v zimě, když přestanu zapínat klimatizaci :D.

A co ještě ty moje další otázky, setkal jste se s tím někdo? :)
tomasberan218 píše:Asi jo no, zajedu si k babičce :D.

1. Při rozjezdu, vždy za studena, někdy i za tepla, po pár sekundách je slyšet takové klepání buď z motoru nebo z přední části podvozku, zaklepá to cca 5x během jedný sekundy, otáčky na to nemají vliv, když zařadím dvojku zaklepe to taky, na jedničce je to cca při 1800 otáčkách při normálním pomalém rozjezdu. Když se rozjedu razantněji tak se to neozve. Nevíte co to je? Je to normální? :)

2. Na volnoběh, se spojkou nebo když přidám plyn tak je slyšet z motoru takové t t t t t t jako u starých dieslových motorů, nebo jako u traktoru, ale mnohem rychleji a potišeji. Ale já mám benzín s lpg :D. Když mám zařazeno a nemačkám plyn tak to slyšet neni. Tohle je naopak slyšet za tepla...za studena nikdy. U žádných jiných aut ve kterých jsem jel jsem si toho nevšiml. Je to taky normální? :)

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 15:50
od jamal.jefries
tak s tim já ti nepomůžu :-) to mě nic nenapadá :-)

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 22:04
od Gooder
CoRSák: A to myslíš, že ta moje to bude umět, když to neumí Boschka? :lol: Zkusit to pak někdy můžeme, ale volno budu mít nejdřív v půlce ledna a jestli vůbec v té půlce :(

Re: Pokec o všem a o ničem VI.

Napsal: 02 led 2015, 22:06
od Co-RS-ák
teď v zimě ti klimatizace nebude fungovat jako v létě, protože je venku moc nízká teplota... třeba u koncernu pod 5°C se klima nespustí ;) ale nevím jak je to udělaný, když si chceš odmlžit okna, protože pak znak klimy se objeví alespoň v mém koncernu - protože vzduch z klimatizace je suchej -> odmlží okna

takže jamale 2:0 pro mě :mrgreen:

rozdíl mezi automatem a manuální je takovej, že na automatický si na displayi nastavíc kolik stupňů chceš mít v autě a ono to udržuje tím způsobem, že se ti samo reguluje jak foukají větráky a když je třeba fouká studenější, aby udržel tu teplotu , kterou sis nastavil, kdežto manuální fouká pořád stejně a mocnost foukání musíš nastavovat ručně ;) jinak doporučuji před zastavením=vypnutím auta klimatizaci cca 5-10min vypínat, mělo by to pomoci v údržbě a předejití smradu z klimy ;)

[quote=tomasberan218]takže když zapnu klimatizaci a vypnu větrání, bude mi foukat studený vzduch? :)[/quote]

co myslíš? tuhle větu snad nemůžeš myslet ani vážně :mrgreen:

spotřeba asi bude stejná teď v zimě(vyšší) protože klima se ti podle mě zapnout nemohla, někde bude čidlo... Nicméně v létě ti spotřeba s klimatizací určitě stoupne a zároveň se ti sníží výkon auta, protože klimakompresor je poháněn řemenem přes alternátor atd. čili klade další odpor a motor má další zátěž ;)

jakej máš olej v autě? myslím označení xxW - xx kde x značí číslo ;) pokud to nedělá za studena (napadlo mě že máš třeba uvolněnej plech pod autem, ale to by dělalo stále a ve vyšší rychlosti by to nebylo slyšet , nebo se nedělo vůbec) ale takhle mě napadají akorát hydroštely? mě třeba cvakají při nezahřátém motoru trošku, nebo pokud mám málo oleje(půlka) když doleju do max. tak ani při studeném to nedělá :)

láďa: noo ta tvoje mam pocit je víc zaměřená na koncern a i sem toněkde četl že vcds by mělo umět víc, ta boschka je základní model a je to univerzální ;)