Nestartuje

všechny OT, a podobný povídačky... co s Corsou mají společného jen pisatele.

Moderátoři: Lukkas, nezdvorak, Arci

radimvrah
Příspěvky: 44
Registrován: 23 lis 2014, 00:05

Re: Nestartuje

Příspěvek od radimvrah »

Vašátor píše:Přesně jak píše Hgi, uhlíkový filtr toho většinou vydrží až až.
K tvému problému ... po otočení klíčkem, aby se rozsvítily kontrolky, se na pár vteřin zapne palivové čerpadlo. Je elektrické, motor nic netahá, apod. Čerpadlo prostě natlačí palivo do vstřikovací lišty. Palivové čerpadlo však nejede celou dobu po zapnutí zapalování, aktivuje se opětovně až při startu samotném. Pokud jsi vypustil palivo z palivové soustavy, bylo dobré párkrát zapnout a vypnout zapalování. Každopádně při startování mělo palivové čerpadlo během pár momentů palivo natlačit. Pokud se tak nestalo, může být někde něco na palivové soustavě ucpaného.
Myslet si, že pomohlo šlapání na plynový pedál je nesmysl. Tohle není karburátorový motor, nemá mechanický obohacovač.

Auto jede opravdu naprosto normálně? Neztrácí se pod plynem výkon?

P.S. To Hgi: neviděli jsme se u čalouníka? :) Tvůj nick je mi nějaký povědomý, byl jsem tam čerstvě zakoupenou modrou Corsou 100edition.


Hele corsa 1.0 nemá sama o sobě moc výkonu..... :D Ale po sešlápnutí pedálu sice málo, ale přece jen táhne....
Ještě jsem se chtěl kluci zeptat, proč, nebo co je za debilní ukazatele paliva v nádrží... Mám dejme tomu 40l benzinu a prvních projetých 10l benzinu ukazuje celkem správně v ohledu na spotřebu a ujetý km, a pak z ničeho nic mi přijde, že auto žere snad 100l/100km a pak posledních cca 8l i s rezervou je zase celkem "nesmrtelných" a drží to dost dlouho.... Jedná se mi jen o to, zda to tak je bohužel u každé béčkové corsi, nebo je to jen můj případ? Kamarád měl stejný problém u corsi, tak asi to nebude jen u mého auta.... (Na cca 40l paliva ujedu cca 550km a je to už v rezervě). Jezdím úseky 12km do práce, či na rehabilitace a zpět, občas i více.... Cestu nemáme úplně rovnou, ale silnice je hlavní tah z Litoměřic směr Liberec, takže rychlost člověk má a silnice je cajk... Jinak auto taky nechávám lehce ohřát. než vyjedu (po nastartování si auto drží samo otáčky na 1200ot/min a nevyjedu dřív než to klesne samo od sebe na 1000ot/min, čili se to ohřeje a pak to klesne a klesnutí otáček záleží na počasí, ale trvá to tak cca 3min, než to klesne z 1200ot./min na 1000 ot./min).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 188
Registrován: 05 čer 2007, 23:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od Vašátor »

Corsy B mám dvě a pár jsem jich už řídil. Palivoměr však u všech (až na jednu) ukazoval velmi přesně, bez většího houpání rafičky. Takže pokud ti palivoměr ukazuje opravdu takto podivně, normální to opravdu není :)
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz
radimvrah
Příspěvky: 44
Registrován: 23 lis 2014, 00:05

Re: Nestartuje

Příspěvek od radimvrah »

Ach jo :DDDD no když jedu rychleji, tak mi začne ručička ukazovat, že mi palivo stojí na místě (neubývá ani nepřibývá), najedu do zatáčky, palivo začne mizet.... :D když potřebuji rychle akcelerovat, palivo mizí i chvíli potom, co už jedu normálně... A když jedu na spotřebu, tak mi kolikrát palivo jakoby "přibývá" :DDD
Takže to je asik plovákem??? Celkem mi to vadí, když si říkám, že auto moc nežere a pak během pár km mi najednou zmizí na ukazateli např. 5l.......
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Nestartuje

Příspěvek od Hgi »

Tohle mi to dělá taky. Když natankuju plnou, tak to 300km skoro neubívá, pak se to najednou rychle začne blížit k 20 a u 10L se to zase zastaví... No a na rezervu dojedu pomalu dalších 200. Tohle tak nějak neřeším :-)
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 188
Registrován: 05 čer 2007, 23:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od Vašátor »

Tomuto problému je tu na foru věnované celé téma. Defakto to můžou dělat dvě věci ... plovák v nádrži, nebo vadný stabilizátor napětí ve sdruženém přístroji (zezadu palivoměru). Ovšem stabilizátor napětí pro palivoměr všechny Corsy B nemají. Osobně by mne spíše prudila absence kontrolky rezervy, než lítající rafička. Moje první Corsa má budíky s otáčkoměrem a tudíž i kontrolkou rezervy. Nedávno jsem pořídil druhou Corsu, která otáčkoměr nemá ... rafička paliva na nule a já v domnění, že tam je přeci ještě kontrolka rezervy, spokojeně dál jezdil. Hmm...a kontrolku tyto přístrojové desky nemají :evil:

Corsa 1.0 pravda přehršel výkonu nemá, nicméně vyniká jinými vlastnostmi ... můj rekord na jednu nádrž paliva, ještě k tomu naložený ve třech lidech a plným kufrem, bylo excelentních 1117km.
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Nestartuje

Příspěvek od Hgi »

Jo, je to možný, já tohle nikdy neřešil, je to chyba, která mě až zase tak moc nikdy nevadila... Stejně mi dojezd atd ukazuje palubní PC.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010, 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od FatriX »

vy ste corsaci :D:D palivove cerpadlo nesepne pri zapnutí klíčku do 2 polohy !!! ale až při samotném startováním (vyzkoušeno) x10xe u jiných motorů nevím ale u x10xe 100% jinak snímač otáček kliky dá impuls do řídící jednotky o tom že motor se točí a ř.j. sepne přes relé čerpadlo :) ato pak jede v kuse celou dobu
FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010, 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od FatriX »

jinak s tím plovákem mi to taky dělá..
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Nestartuje

Příspěvek od Hgi »

však to stejný sem psal na první straně o tom čerpadlu. Trochu mě tento systém přijde stupidní, protože tlak v palivové liště mnohdy klesne (auto stojící 3-4 dny) a pak trvá delší dobu, než motor chytne. Ale má to tak i vícero aut...

Bylo by samozřejmě lepší, kdyby se čerpadlo spustilo na 2-3 vteřiny při otočení klíčku do 1 polohy, natlakovala se tím palivová lišta a tím pádem žádná prodleva při startování... No jo, ale holt to soudruzi v Opelu udělali takhle no. Je docela možný, že novější 1.0 12V, např. vyrobený kolem roku 2000 už si tlakují lištu při sepnutí klíčku do první polohy. Záleží pouze na jednotce motoru, takže monžná novější jednotky už to tak dělají. Těžko říct. Zase sem to tak nikdy nezkoumal :)
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 188
Registrován: 05 čer 2007, 23:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od Vašátor »

Tento týden mne čeká vypuštění nádrže, takže to schválně vyzkouším :)
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz
Odpovědět