Reset Ridici jednotky

Odpovědi a vysvětlení nejčastějších problémů.. než se zeptáte, podívejte se sem ;o)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Reset Ridici jednotky

Příspěvek od Arci »

Resetovani RJ se da provest dvema spusoby. Prvni spusob je mnohokrat odzkouseny a neni spatne ho jednou za cas provest aby RJ zpet zkalibrovala snimace atp.. :idea: Pozor na radio, pokud je na kod tak ho po vas bude chtit!!

Prvni spusob :

* odpojit akumulátor na dobu minimálně 20 sekund - to je minimální doba, minuta je lepší, jde jen o to, aby se vybily všechny kondenzátory v ECU a ona "zapomněla",
* připojit akumulátor,
* nastartovat (bez plynu) a nechat na volnoběh běžet dokud se nespusti ventilator na chladici - POZOR! Je opravdu důležité startovat bez plynu a na plyn ani pak nesahat, stejně tak se vyhněte čemukoli, co může způsobit zakolísání napětí v palubní síti: Rozsvícení světel, zapálení cigárka palubním zapalovačem, spuštění ventilátoru topení, šlápnutí na brzdu (a rozsvícení brzdovek, samozřejmě)
* vypnout zapalování

Tim je cely reset hotovy.

Druhy spusob :

Druha moznost je uplne resetovani RJ na tovarni hodnoty... Ale pozor uz to neni o tom ze se znova skalibruje predstih, lamda, MAP, volnobeh, styl jizdy atp. (jako pri odpojeni barerky). Rj si toho pamatuje mnohem vice (pocita i dobu chodu motoru a koriguje opotrebeni motoru a jeho mech. komponentu, vstriku atd.) coz se neda smazat jen odpojenim baterky ale jeste jednoduseji ..... !!!!!! Upozornuji ze je to jen na vlastni nebezpeci a ja osobne jsem se to nikdy neodvazil skusit !!!!!! (vsude na strankach kde to uvadej take upozornujou na moznost poskozeni motoru). Tento reset nastavi jednotku do tovarnich hodnot jako kdyz byla spasovana s novim mororem.. No a postup neni tak slozity.... Staci nacpat do diagnostickeho konektoru (jako kdyz se blika kod chyby) mezi piny A a B odpor 3,9Kohmu pak zapnout zapalovani nechat zaple aspon 5 min, pak vypnout, vytahnout odpor a hotovo .... On totiz ten pin A (zem) a B na tom diag. konektoru ma vetsi vyznam nez jen to ze vyblika chyby pri spojeni ale ma celkem ctyri funkce :

Spojeni A+B = blikani chyby (zname) + diagnostika lamdasondy (nastartovano)

Odpor 3,9Kohmu = Reset to factory setings

Odpor 10Kohmu = prepnuti do online rezimu odesilani dat z RJ pres ALDL do PC

Vice jak 20Kohmu = normalni rezim
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
Odpovědět