Ahoj corsičáci, mám problém a nevím, jestli se týká jen konkrétně mého auta nebo jestli to zaznamenal už i někdo jiný, kdo tohle autíčko vlastní. Když jedu do kopce a přidám víc plynu, auto zacuká a rozsvítí se kontrolka - auto s klíčkem - a když prošlápnu plyn, tak zase zhasne. Já už si na to zvykla, ale když někomu auto pujčím, tak je z toho vystrašený, co se stalo
Nemáte s tím někdo stejnou zkušenost? Diagnostika nic nepíše
Corsa C 1.0 12 V - cuká
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Corsa C 1.0 12 V - cuká
pokud diagnostika nic,
tak potom to bude v poradi nejvetsi pradepodobnosti:
-zanesenej egr ventil ( vyndat, vycistit/vymenit/koupit novy), a vratit zpet ( zaslepit)
-polomrtva lambda sonda ( promerit, jestli funguje)
-vaha vzduchu
Nejdriv promerit lambdu, jestli casto lita napeti nahoru a dolu ( pokud ano, je ok),
potom bych zkusil odpojit vahu vzduchu a normalne bez ni zkusit jet, jestli se toto chovani zlepsi nebo ne...
( po tom co vahu pripojis zpatky na 10 minut odpojit baterku aby se zresetovala ulozena chyba)
a nakonec egr ven, vycistit, vratit zpatky a vyzkouset jestli se to zlepsilo...
tohle vsechno je v pripade, ze obvykle spotrebni veci jsou ok ( tim myslim ok svicky, kabely ke svickam, tesnici sani, nederavej vyfuk, neucpanej katalyzator...)
A uplne nejlepe sehnat nekoho se stejnym motorem a tyto veci si od nej na chvili "pujcit ",
a vyzkouset. Nahod na sebe kontakt ( mesto ) a sympaticky se popis, uricte se nekdo
s corsou 1.0 najde .
Dej vedet jak to dopadlo
tak potom to bude v poradi nejvetsi pradepodobnosti:
-zanesenej egr ventil ( vyndat, vycistit/vymenit/koupit novy), a vratit zpet ( zaslepit)
-polomrtva lambda sonda ( promerit, jestli funguje)
-vaha vzduchu
Nejdriv promerit lambdu, jestli casto lita napeti nahoru a dolu ( pokud ano, je ok),
potom bych zkusil odpojit vahu vzduchu a normalne bez ni zkusit jet, jestli se toto chovani zlepsi nebo ne...
( po tom co vahu pripojis zpatky na 10 minut odpojit baterku aby se zresetovala ulozena chyba)
a nakonec egr ven, vycistit, vratit zpatky a vyzkouset jestli se to zlepsilo...
tohle vsechno je v pripade, ze obvykle spotrebni veci jsou ok ( tim myslim ok svicky, kabely ke svickam, tesnici sani, nederavej vyfuk, neucpanej katalyzator...)
A uplne nejlepe sehnat nekoho se stejnym motorem a tyto veci si od nej na chvili "pujcit ",
a vyzkouset. Nahod na sebe kontakt ( mesto ) a sympaticky se popis, uricte se nekdo
s corsou 1.0 najde .
Dej vedet jak to dopadlo
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03 pro 2013, 19:47
Re: Corsa C 1.0 12 V - cuká
No, shrnu to takhle, asi dva měsíce po koupi auta mi přestalo startovat, chytlo tak na 5-6 pokus, tak jsme ho dali ještě v záruční době opravit. Vyměnili váhu i EGR ventil, klikovku, přetěsnili hlavu a vyměnili všechno co se dalo. Auto jezdí dobře, otáčky drží, jen cuká do kopce no, tak to asi bude ta lambda.. řeknu mechanikovi, ať se na to podívá až pujdu měnit ložisko Děkuju za radu
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Corsa C 1.0 12 V - cuká
ok, lambda a jeste zkusit promerit sensor teploty chladici kapaliny - ten kdyz je k.o tak se taky na diagnostice neprojevi.