Velká spotřeba 1.0 12V

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
Kuba
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2008, 23:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Velká spotřeba 1.0 12V

Příspěvek od Kuba »

najednou se me začala zvětšovat spotřeba na krásných 10 litrů a to jezdím poměrně zlehka, kontrolka motoru nesvítí a benzín nikde neuniká... Motor nemá ani pořádný výkon,nateto čestvě 100 tis.Dál pak čím větší zima,tím delší dobu se studený motor dusí a nejde do otáček. Jsou nějaké rady??
Uživatelský avatar
Cross27
Příspěvky: 280
Registrován: 19 úno 2009, 01:45
Bydliště: OSTRAVA!!!
Kontaktovat uživatele:

Odp. na Kuba

Příspěvek od Cross27 »

Cau me to delalo to same jeste pred mesicem, byly zasrane kontakty totalne na rozdelovaci a mel sem diru v ohybu ve strednim tlumici. Podivej se jestli nemas zasrany vzduch. filtr v airboxu pokud nemas sport. a palivový filtr. Taky mi to delalo neco podobneho pred dvema rokama a byl to palivový, total zasraný, svíčky sem vyměnil preventivně taky, pak uz to bylo ok. Mohla odejít nějaká svíčka, se podívej jestli není některá nějak extra spálená. Nebo muzes mit vysypany vevnitr bud stredak, koncak, nebo kat, nějaké přepážky sou spálené a ucpaly výfukové potrubí, taky se uz stalo, nasoukej se pod auto, poklepej a uslysis.
Kuba
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2008, 23:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Odp. na Kuba

Příspěvek od Kuba »

Cross27 píše:Cau me to delalo to same jeste pred mesicem, byly zasrane kontakty totalne na rozdelovaci a mel sem diru v ohybu ve strednim tlumici. Podivej se jestli nemas zasrany vzduch. filtr v airboxu pokud nemas sport. a palivový filtr. Taky mi to delalo neco podobneho pred dvema rokama a byl to palivový, total zasraný, svíčky sem vyměnil preventivně taky, pak uz to bylo ok. Mohla odejít nějaká svíčka, se podívej jestli není některá nějak extra spálená. Nebo muzes mit vysypany vevnitr bud stredak, koncak, nebo kat, nějaké přepážky sou spálené a ucpaly výfukové potrubí, taky se uz stalo, nasoukej se pod auto, poklepej a uslysis.
Rozdělovač??? :lol: :lol: :lol: :lol: Tohle auto ho fakt nemá... výfuk je v pohodě kat taky.. spíš mám podezření buď na regulátor paliva,nebo spíš na lambdu svíčky mám vyměněný a jsou všechny tři stejně černý,což je špatně,dám nový a zase po chvilce jízdy jak uhel.
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

V tvym případě bych se zaměřil na váhu vzduchu a AGR ventil :wink:
I když je divný že ti nesvítí kontrolka diagnostiky,páč to vypadá že motor jede v nouzáku,proto ta sportřeba
:wink:
Pak ještě čidlo teploty>to který dává signál ŘJ
Mustang.gti
Příspěvky: 28
Registrován: 16 bře 2009, 22:43
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang.gti »

No když máš lambu v háji tak ti taky nechutně stoupne spotřeba. Kámošovi se to stalo, že mu odešla. Věměnil ji a všechno zase v pohodě.
jardaobolecky
Příspěvky: 50
Registrován: 13 bře 2009, 20:16
Bydliště: TEPLICE

Příspěvek od jardaobolecky »

ja bich tez resil lambadu pak dal
Kuba
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2008, 23:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Kuba »

Havli píše:V tvym případě bych se zaměřil na váhu vzduchu a AGR ventil :wink:
I když je divný že ti nesvítí kontrolka diagnostiky,páč to vypadá že motor jede v nouzáku,proto ta sportřeba
:wink:
Pak ještě čidlo teploty>to který dává signál ŘJ
ARGčko mám vyčištěný,rozchozený a zaslepený už dávno a váhu nevím,ale jednotka nic neremcá,ale ja fakt,že lambdu jsem dal jednodrátovou a z tý původní nechal připojený jen vyhřejvání aby jednotka nic nepoznala a bylo to o chlup lepší.. jinak to dělá to že jedu třeba na tři tisíce otáček z kopce bez plynu a pak přidám tak se to na dvě vteřiny zakucká a pak to zabere a moc to netáhne a až po další vteřině tak to zatáhne tak normálně. a úplně studený to po nastartování nechce jít do otáček moc,nemůžu mít víc jak čtvrt plynu a otáčky do 2500 max. po chvilce jízdy se to lepší. a teplý se to přez 4000 otáček jako dusí a šíleně strácí výkon,palivák je měněnej,vzducháč taky. Najeto mám poctivých 100tis,což není asi moc.
Uživatelský avatar
ba_djjour
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 482
Registrován: 06 črc 2008, 12:53
Bydliště: Bratislava-Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ba_djjour »

za prvé - nechaj zahriat motor! auto potrebuje aspon 3 minuty bezat naprazdno a potom postupne mozes ist ale necuduj sa ze auto netahne ked mas studeny motor!

za druhé- presne tieto problémy mi robila váha vzduchu - kup si BOSCH vsetko ostatne stoji za hovno, nesvieti ti kontrolka motora co je super ale auto sa chova tak ako pises, mne to robila vaha Starline, odkedy mam BOSCH je to ok.
Mici - Corsa B 1,2 16V
Odpovědět