CORSA B GSI > Problémy spojené s jejím provozem

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby » 01 led 2010 21:31

Ještě doplní Arčiho, na napínací dladce nešetři, já tam dal 2x kladku za 1500,- a vždy odešla po cca 1/2 roce (praskl tam takovej zobáček, pak jsem koupil nějakou za cca 3000,- a ta drží. :idea:

DIS modul se rád propaluje, v mém případě to však DIS modul nebyl i když jsem tam dal jiný, stále se to hádalo...
Corsa C 1.2i

Reklama
 

JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA » 01 led 2010 22:13

kde najdu ten DIS?

Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008 11:31

Příspěvek od NoX » 01 led 2010 23:08

dis modul je na hlave na boku, je to novejsi nahrazka rozdelovace pro motory X rady - x16xe, ale byl i na nekterych motorech rady C - C20XE ridici system motronic 2.8

Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 423
Registrován: 13 dub 2008 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci » 02 led 2010 03:10

Jj Suby ma pravdu na rozvodech rozhodne nesetri!! Ja jsem treba do sve stare corsi poridil levnej ausus ale to je jen 8 vetil tak tam to neni tak hrozne a drzi tam uz prez rok ale u 16 ventilu uz tam jsou kurna jine sily... JOSEPH HRIWA : vedou z nej kabely ke svicim... Je to celkem svinstvo jelikoz jsou v tom nabastleny dve indukcni civky i s koncovim stupnem a vzdy pali dva valce spolu a nedela to moc dobrotu (pokud uz je to stare tak uvnitr popraska izolace a pak uz si to dela co chce ale zase pokud to slape tak je to super a kam se na to hrabe prihlouplej rozdelovac 8)
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů

Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby » 02 led 2010 11:55

Tady ho najdeš, opravdu nejde přehlídnout. Drží myslim na 3 šroubech...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa C 1.2i

Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 423
Registrován: 13 dub 2008 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci » 02 led 2010 13:14

Presne jak rika Suby... Jinak nejlepsi by bylo si ho pujcit od nekoho znameho kdo ho ma v aute a jezdi abys mel 100% jistotu (prohozeni trva 5 min a nehrozi zadnej zadrhel, teda pokud neprehazis kabely ke svicim jako se to jednou podarilo me (u normalniho rozdelovace) a pak jsem hodinu laboroval jak tam maji byt :? ) a je jedno co je to za motor muzes tam dat DIS treba z X12SZ, X14SZ atp.. vsechny ty DIS moduly jsou stejne...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů

Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby » 02 led 2010 13:41

Tak já myllím, že u C16XE prohození kabelů nehrozí. Každá kabel je jinak dlouhý a DIS je očíslovaný podle válců. Ale nikdy neříkej nikdy :lol:
Corsa C 1.2i

JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA » 02 led 2010 14:40

:D ten sem menil už 2x bohužel kluci.... takže dal ? amos rikal pistni krouzky ze muzou byt vybehane a obcas proste ten valec nemusi palit.. je to mozne ?

Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 878
Registrován: 11 srp 2008 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro » 02 led 2010 14:54

Změřil si ty tlaky? 3 válce mužou být v klidu a 4 uplně naprd.

Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 423
Registrován: 13 dub 2008 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci » 02 led 2010 18:30

Jj nech si zmerit tlaky ve valcich a uvidis hned. No ale je me divne ze odesla ta RJ a tech jsem moc mrtvejch nevidel.... Jeste me napada ze by mohl byt v haji nekterej ze vstrikovacich ventilu a to by me taky slo dohromady s tou RJ.... Ale nech si zmerit ty tlaky to je zaklad a bez toho nema cenu koumat nic dalsiho.... Zmerej ti to v jakemkoliv servisu za 300,- na pockani :wink: ..... Jo a ten DIS jsi skousel davat z nejakeho auta ktere jezdi?? Nebo nakej co ti nekdo dal a rekl ze je OK?? Vim ze jsi ho menic vickrat ale vzdy asi nakej jetej s pochybnou minulosti...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů

JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA » 02 led 2010 19:08

mam svuj DIS ze stareho motoru ve kterem bezel ok ;) tlay zmerim a vtriky?? jako ze by malo tlacily nebo jak ??? ty dyztak mam takze tlaky a kdyz ne tlaky tak vstriky ??

Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 423
Registrován: 13 dub 2008 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci » 02 led 2010 19:32

No tak kazdopadne nech zmerit tlaky ve valcich, pri tom bych si nechal zmerit tlak na vsrtikovani paliva (operace jeste jednoduzsi), ZAKLAD!!.... No pokud bude vse OK tak uz je to v elektrice... Jinak mas tam na kazedj valec jeden vstrikovaci ventil... No a kazdej je zvlast ovladanej z RJ a nekdy se stane ze v nem odejde elektromagnet (treba zkrat mezi zavitama), nebo se pridre ci ucpe bordelem coz ma za nasledek pretezovani koncovych stupnu RJ ktera na to reaguje odchodem + se pomaleji ci malo otevira a pusti malo paliva a jsme u toho (je to jedna z nejnamahanejsich el. soucastek na motoru)... Neda se to poradne odzkouset jedine vymenit... No a stim DIS bych skusil ukecat nejakeho kamose co ma corsu a dat test (nestoji to ani korunu jen 5 min. prace a mas to na 100% vyloucene)... Tot vse co bych zatim udelal...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů

civic
Příspěvky: 3
Registrován: 12 pro 2009 17:16
Bydliště: Sp.N.Ves Slovensko

Příspěvek od civic » 02 led 2010 21:59

nedavno som robil vektru..spravalo sa to ako keby slo na 3,4 valce.po zmerali tlaky ko.na 3,4 valci. Prasknute tesnenie pod hlavou.. po vymene vsetko ok...
corsa X14XE
civic D15Z6

Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby » 03 led 2010 15:25

civic>>> To už jsem měl taky :lol:
Obrázek
Corsa C 1.2i

styxxy
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1100
Registrován: 03 čer 2007 21:21
Bydliště: Praha-Modřany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od styxxy » 18 led 2010 17:41

zdarec jen takove info potrebuji motor mi za studena malicko kolisa jakoby otacky na budikach to npoznam ale sluchove ano coz bymohl byt krokac... a potom jeste obcas se mi motor jakoby pridusi a nejede jen se tak plazim az kdyz prekrocim urcte otacky rekneme 3tis. zacne tahou proste cs od csu pocituji snizeni vykonu cim to? egr jsme ted zaslepoval.... a kontrolka motoru obcas sviti

Odpovědět