Stránka 8 z 10

Napsal: 01 led 2010, 21:31
od suby
Ještě doplní Arčiho, na napínací dladce nešetři, já tam dal 2x kladku za 1500,- a vždy odešla po cca 1/2 roce (praskl tam takovej zobáček, pak jsem koupil nějakou za cca 3000,- a ta drží. :idea:

DIS modul se rád propaluje, v mém případě to však DIS modul nebyl i když jsem tam dal jiný, stále se to hádalo...

Napsal: 01 led 2010, 22:13
od JOSEPH HRIWA
kde najdu ten DIS?

Napsal: 01 led 2010, 23:08
od NoX
dis modul je na hlave na boku, je to novejsi nahrazka rozdelovace pro motory X rady - x16xe, ale byl i na nekterych motorech rady C - C20XE ridici system motronic 2.8

Napsal: 02 led 2010, 03:10
od Arci
Jj Suby ma pravdu na rozvodech rozhodne nesetri!! Ja jsem treba do sve stare corsi poridil levnej ausus ale to je jen 8 vetil tak tam to neni tak hrozne a drzi tam uz prez rok ale u 16 ventilu uz tam jsou kurna jine sily... JOSEPH HRIWA : vedou z nej kabely ke svicim... Je to celkem svinstvo jelikoz jsou v tom nabastleny dve indukcni civky i s koncovim stupnem a vzdy pali dva valce spolu a nedela to moc dobrotu (pokud uz je to stare tak uvnitr popraska izolace a pak uz si to dela co chce ale zase pokud to slape tak je to super a kam se na to hrabe prihlouplej rozdelovac 8)

Napsal: 02 led 2010, 11:55
od suby
Tady ho najdeš, opravdu nejde přehlídnout. Drží myslim na 3 šroubech...

Napsal: 02 led 2010, 13:14
od Arci
Presne jak rika Suby... Jinak nejlepsi by bylo si ho pujcit od nekoho znameho kdo ho ma v aute a jezdi abys mel 100% jistotu (prohozeni trva 5 min a nehrozi zadnej zadrhel, teda pokud neprehazis kabely ke svicim jako se to jednou podarilo me (u normalniho rozdelovace) a pak jsem hodinu laboroval jak tam maji byt :? ) a je jedno co je to za motor muzes tam dat DIS treba z X12SZ, X14SZ atp.. vsechny ty DIS moduly jsou stejne...

Napsal: 02 led 2010, 13:41
od suby
Tak já myllím, že u C16XE prohození kabelů nehrozí. Každá kabel je jinak dlouhý a DIS je očíslovaný podle válců. Ale nikdy neříkej nikdy :lol:

Napsal: 02 led 2010, 14:40
od JOSEPH HRIWA
:D ten sem menil už 2x bohužel kluci.... takže dal ? amos rikal pistni krouzky ze muzou byt vybehane a obcas proste ten valec nemusi palit.. je to mozne ?

Napsal: 02 led 2010, 14:54
od Maro
Změřil si ty tlaky? 3 válce mužou být v klidu a 4 uplně naprd.

Napsal: 02 led 2010, 18:30
od Arci
Jj nech si zmerit tlaky ve valcich a uvidis hned. No ale je me divne ze odesla ta RJ a tech jsem moc mrtvejch nevidel.... Jeste me napada ze by mohl byt v haji nekterej ze vstrikovacich ventilu a to by me taky slo dohromady s tou RJ.... Ale nech si zmerit ty tlaky to je zaklad a bez toho nema cenu koumat nic dalsiho.... Zmerej ti to v jakemkoliv servisu za 300,- na pockani :wink: ..... Jo a ten DIS jsi skousel davat z nejakeho auta ktere jezdi?? Nebo nakej co ti nekdo dal a rekl ze je OK?? Vim ze jsi ho menic vickrat ale vzdy asi nakej jetej s pochybnou minulosti...

Napsal: 02 led 2010, 19:08
od JOSEPH HRIWA
mam svuj DIS ze stareho motoru ve kterem bezel ok ;) tlay zmerim a vtriky?? jako ze by malo tlacily nebo jak ??? ty dyztak mam takze tlaky a kdyz ne tlaky tak vstriky ??

Napsal: 02 led 2010, 19:32
od Arci
No tak kazdopadne nech zmerit tlaky ve valcich, pri tom bych si nechal zmerit tlak na vsrtikovani paliva (operace jeste jednoduzsi), ZAKLAD!!.... No pokud bude vse OK tak uz je to v elektrice... Jinak mas tam na kazedj valec jeden vstrikovaci ventil... No a kazdej je zvlast ovladanej z RJ a nekdy se stane ze v nem odejde elektromagnet (treba zkrat mezi zavitama), nebo se pridre ci ucpe bordelem coz ma za nasledek pretezovani koncovych stupnu RJ ktera na to reaguje odchodem + se pomaleji ci malo otevira a pusti malo paliva a jsme u toho (je to jedna z nejnamahanejsich el. soucastek na motoru)... Neda se to poradne odzkouset jedine vymenit... No a stim DIS bych skusil ukecat nejakeho kamose co ma corsu a dat test (nestoji to ani korunu jen 5 min. prace a mas to na 100% vyloucene)... Tot vse co bych zatim udelal...

Napsal: 02 led 2010, 21:59
od civic
nedavno som robil vektru..spravalo sa to ako keby slo na 3,4 valce.po zmerali tlaky ko.na 3,4 valci. Prasknute tesnenie pod hlavou.. po vymene vsetko ok...

Napsal: 03 led 2010, 15:25
od suby
civic>>> To už jsem měl taky :lol:

Napsal: 18 led 2010, 17:41
od styxxy
zdarec jen takove info potrebuji motor mi za studena malicko kolisa jakoby otacky na budikach to npoznam ale sluchove ano coz bymohl byt krokac... a potom jeste obcas se mi motor jakoby pridusi a nejede jen se tak plazim az kdyz prekrocim urcte otacky rekneme 3tis. zacne tahou proste cs od csu pocituji snizeni vykonu cim to? egr jsme ted zaslepoval.... a kontrolka motoru obcas sviti