Stránka 9 z 10

Napsal: 18 led 2010, 17:52
od LLuKKi
Krokáč kdyžtak mám..co diagnostika,nic neříká? Když se rozsvítí kontrolka?

Napsal: 19 led 2010, 07:51
od styxxy
zkousel jsem vyblikat ukazuje to par chyb ame nizke a vysoke napeti na ruzych vecech vcetne ventilu zpetnych vyfukovych plynu tak to je egr ktery sme zaslepil ne?

Napsal: 19 led 2010, 08:39
od LLuKKi
JJ,to je s tím EGR.

Napsal: 20 led 2010, 08:47
od styxxy
a jak stim ze se to obcas dusi? nebo v mensich otackach ztraci vykon?

Napsal: 20 led 2010, 08:51
od LLuKKi
ty jo,nevím no to by chtělo vidět... Ale co třeba svíčky,filtr vzduchový? Klapka je čistá?

Napsal: 20 led 2010, 08:56
od styxxy
svicky jsem cistil a opaloval... klapka natom byvavala i hur a nedelalo to ted je relativne cista ikdyz trocha usazenin tam zas je a filtr ten by zaslouzil vymenit ot je pravda ale pruchozi v klidu jen spinavy olejem atd

Napsal: 20 led 2010, 09:02
od LLuKKi
kurna divné...že by něco s klapkou a neotevírala by se úplně? Ta diagnostika ukázala jen egr?

Napsal: 20 led 2010, 09:04
od styxxy
no to si nemyslim pac prave v malich to blbne ve vyssich je to bez problemu... diagnostika toho ukazala vice ale ted nevim co.. muzu to vyblikat do zitrka ale neprelozim chytro knihu mam na chate

Napsal: 16 úno 2010, 18:09
od --blaster--
Tak i nejaky hydra odesly... Tak ze uz se mi budou zitra posilat... kdyz se auto nastartuje tak jede na tri valce,pripominalo mi to traktora... az ve vyssich otackach to bezelo tak nejak vsechno dohromady.. tak uvidime!
Uz at je to hotovo,to je des

Napsal: 25 úno 2010, 11:14
od --blaster--
Tak ted uz jsem opravdu asi v koncich... Vymenena hlava,ventily,hydra a stejne nemam tlak na jednom valci,az od 2tis. to jede.... co s tim , asi to poslu ze skaly!! Pane boze...
Jedine rozebrat komplet celej motor,nebo ja nevim a to je dalsich hrozne penez...
Nemate nekdo nejakou radu ? :(

Napsal: 25 úno 2010, 11:37
od Maro
A jak je na tom ten válec i s kroužkama?

Napsal: 25 úno 2010, 12:10
od --blaster--
Pry to vypada dobre ,ja nevim,ja na to nekoukal,ale nekde to proste uplne netesni.. a to by se muselo komplet vsechno rozebrat,vyndat... uz fakt nevim

Napsal: 25 úno 2010, 13:00
od LLuKKi
Hele,to nemá tlak na jednom válci? Ventily se zabrušovali(zkoušela těsnost)?? Jestli máš hlavu OK,tak pak jedině nějakej válec (píst) netěsní,ale to přece vše jde poznat kompresiometrem a nebo tlakovou zkouškou..

Napsal: 25 úno 2010, 13:08
od --blaster--
Mluvil jsem s nim jenom po telefonu a rikal mi,ze merili ty tlaky... a jeden valec proste ztraci tlak... nevim jestli s ventilama neco delali.. ale po tom co jsem tam dal ty jiny hydra tak s to pry hodne zlepsilo ale stale.. to od spoda nekde ztraci... Rozebrat,nebo vyndat a na vsechno se podivat,povymenovat,ja nevim

Napsal: 20 bře 2010, 12:39
od Arci
Jestli ti to utika kolem pistu ci ventylama poznas uplne jednoduse.... Do toho valce kterej nema tlak strikni tak panaka oleje a znovu zmer tlak... Pokud to bude chvilku dobre tak jsou v haji krouzky a pokud se to nezlepsi tak to utika ventylama (olej na par otoceni vytesni prostor kolem pistu a pokud jsou ventily OK bys mel namerit dobrej tlak) :wink: