Stránka 7 z 10

Napsal: 10 pro 2009, 22:18
od suby
blaster>>> Ve všem co jsem psal...
Ventily, hydra, těsnění, gufera a s tím je spojený i ten výfuck. Možná ještě třecí kroužky na válcích. Prostě generálka - zase a bude to na 2 roky. Však to znáš... :(

Napsal: 10 pro 2009, 22:24
od Velbloud
Suby... tjo to je pešek... a přitom pamatuju, když jsi to dělal.. jestli by se za ty prachy fakt nevyplatil už jinej motor, když se to furt sere...

Napsal: 10 pro 2009, 22:26
od knedlik
sakra rovnat ventily ve vrtacce to je frajerina srovnali se :?: :?: :poklona2:

Napsal: 11 pro 2009, 00:08
od --blaster--
Suby... to je hrozny,ale už jsme na tom behem ty doby.. jeste kdyz to mela babi vymenil snad vsechno fakt.. taky to chcipalo z niceho nic... nikdo nevedel co s tim je... na konec si myslim ze to byla benzinova pumpa... ale porad s tim neco bylo no :( Ja jsem ted zvedavej jak dopadu,fakt!
Nejradsi bych si poridil 530D.. tak az budou penize :)snad bude lip...

Napsal: 11 pro 2009, 06:11
od Keil
knedlik: jo, srovnali, taky sem na to koukal... uz to funguje pres pul roku ta mototorka a v poho... tesni ty velnily pekne...

Napsal: 16 pro 2009, 21:03
od --blaster--
Schánim hlavu . . nemáte někdo ?

Napsal: 16 pro 2009, 21:03
od JOSEPH HRIWA
svicy sem zkousel a kabely tay a to paleni je taky nezavisle obcas na 3 i na volnobeh obcas na 4 na volnobeh to same za jizdy!!!! jediny co se na aute nemenilo je snad este palivovy filtr a takovyhle veci... napiste tipy cim to muze byt vysousim vse ;)

Napsal: 16 pro 2009, 21:22
od Keil
co rozdelovac?

CORSA B GSI a problemy spojene s jejim provozem

Napsal: 16 pro 2009, 21:41
od toxik-q
Prosím o řešení problému spojených s provozováním tohoto konkrétního vozítka pro přehlednost pouze v tomto topicu :wink: Děkuji za pochopeni, Váš tým organizátorů a adminů..

Napsal: 17 pro 2009, 04:33
od --blaster--
--blaster-- píše:Schánim hlavu . . nemáte někdo ?
up :idea:

Napsal: 17 pro 2009, 06:52
od toxik-q
--blaster--: mame tu na foru takovej topic Prodám/Koupím-DÍLY kde se prodavaji a nabizi nahradni dily jak jeho nazev napovida :roll:

Napsal: 18 pro 2009, 19:55
od LLuKKi
Hoši,žádné auto nejzdí bez problémů ;-) já se o Corsu starám a zatím mě nikdy nesklamala...(její vinou) jen ted mě čeká výbrus a nové písty (předchozí majitel to zkurvil,když dělal kroužky...

Napsal: 25 pro 2009, 13:22
od JOSEPH HRIWA
hlawu mam i s ventilama jestli chces...

Napsal: 25 pro 2009, 14:29
od --blaster--
Uz se mi jedna posila.... cekam kazdym dnem kdy mi prijde a snad zas pojedu.

Napsal: 01 led 2010, 17:46
od Arci
JOSEPH HRIWA : vymen zapalovaci modul DIS a na 99% to bude OK (on se pri mereni muze zdat OK ale pokud bezi motor tak se muze prosekavat vysoke napeti na jine vystupy) Jo a pokud je chyba ve VN casti tak ti ji RJ neukaze jelikoz z modulu nema zpetnou vazbu..... (proto ti taky krapli ty parohy, hodilo to jiskru kdyz byl otevreny saci ventil a ejhle je po nich).... A ta RJ ti take odesla kvuli tomu zap. modulu.... Jestli se prosekava vysoke napeti tak to muze vlitnout az do RJ a ta si to opravdu nenecha libit a odejde vystup (proto tocila ale nehazela jiskru jelikoz jsi mel v riti vystup z RJ ktery dava impulzy pro zapalovaci modul DIS)... A byt tebou tak to moc nepokousim jinak si znicis i tu novou RJ... Vymen zapalovaci modul DIS a mas po starostech :twisted: ..... Jo a ta stara RJ by sla pri trose stesti jeste opravit (nevim jestli neni komplet zalita pak je to smula) (vetsinou tam odejde jen ochranna dioda).... Jo jinak me celkem poplavilo to rovnani ventilu :D .... No ve vrtacce si to nedovedu vubec predstavit (co to bylo za motor v te motorce??) no a na soustruhu?? (to prece zmensis prumer driku ventilu... sice pak bude treba tesnit ventil ale co potom "O" krouzek na driku ventilu?? Bal bych se ze tam pak potece kolem driku olej pod ventil... No a vubec na rovnani ventilu bych se asi urcite vykaslal a radsi nahradil novejma (predstav si jak rychle tam ty ventily litaj pri 7000 ot. :wink: )...... TO BLASTER:
na hydrech se vetsinou nema co posrat takze bych rekl ze budou OK... Ja bych to vubec nehrotil a a z fleku nahodil novej remen (investice cca. 600,-) a skusil to nadlabnout... No a pokud to pobezi tak bych kazdopadne hned poridil napinaci + vodici kladku + vodni pumpu (remen vetsinou praskne (nebo ztrati zuby) kvuli napinaci (vodici) kladce kde je KO lozisko ktere se prehriva a tim padem nadmerne ohriva remen ktery si to nenecha dlouho libit.... Vlastni skusenost) .... Take pokud je to lozisko KO tak je vetsinou slyset "cvrkani" od rozvodu... No ale jelikoz uz je to rozebrane tak je to jedno.... Jo a remen nikdy nepraskne jen tak a navic pokud byli rozvody delane nedavno a remen prasknul tak jsi urcite nemenil celou rozvodovou sadu (vodni pumpa, vodici kladka 2x a napinaci kladka) to vse bys mel dat nove kdyz delas rozvody... Predpokladam ze ti ty rozvody menili v servisu ze??