mam problem s Corsou r.v. 2001. Motor objem 973 ccm tusim ze to je Z 10 XE.
Dnes pri jizde nahle zacala svitit kontrolka auto s klicem, po asi 3 km co jsem ujel, tak zhasla a rozsvitila se kontrolka ECU. Kdyz zastavim auto, ma na volnobeh otacky cca 1400/min namisto 840 pri teplote motoru cca 88 stupnu. Kdyz nastartuju, je motor hlucnejsi a zvlastne, jakoby silne se zachveje. Nema nekdo zkusenost co to muze byt, pripadne kde najit ECU a vyblikat chybovy kod? U Hondy bych vedel, lec tady jsem ztracen. Uz vcera pri jizde se mi zdalo, ze auto mirne pocukavalo




 , ale ted k problemu, blikalo to 10x 3x 3x 5x, jestli to tedy je dle kodu, tak jsem nasel, ze to znamena 0335 Nesprávný signál čidla otáček klikové hřídele A a ted jsem v koncich, protoze totalne netusim, kolik to cidlo stoji a jak se meni
 , ale ted k problemu, blikalo to 10x 3x 3x 5x, jestli to tedy je dle kodu, tak jsem nasel, ze to znamena 0335 Nesprávný signál čidla otáček klikové hřídele A a ted jsem v koncich, protoze totalne netusim, kolik to cidlo stoji a jak se meni  V Autokelly ma kod  FB 27173
  V Autokelly ma kod  FB 27173
 je umisteno kdyz se sedi v aute pod pravou nohou spolujezdce, povolit slo spatne, protoze tam je spatny pristup - trosku prekazi poloosa. nakonec se vse podarilo, jen jeste rozdelat konektor je trosku zapeklity. Stare cidlo melo "jakoby obrousenou spicku" - je na fotce. Nove cidlo od EPS me vyslo na 550 Kc.
 je umisteno kdyz se sedi v aute pod pravou nohou spolujezdce, povolit slo spatne, protoze tam je spatny pristup - trosku prekazi poloosa. nakonec se vse podarilo, jen jeste rozdelat konektor je trosku zapeklity. Stare cidlo melo "jakoby obrousenou spicku" - je na fotce. Nove cidlo od EPS me vyslo na 550 Kc.
