Rez na vačce CORSA B 1.0

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od jamal.jefries »

ono né jenom ta poslední část vačky je orezlá když se na tu fotku podíváte pořádně tak sou mírně orezlí i ty předposlední dvě části vačky takže bych to typoval opravdu na olejový čerpadlo nebo jestli není zanesený jenom to síto olejovýho čerpadla protože pak by nemělo takovej tlak a na ty poslední 3 části vačky by to už nevytlačilo :-) :-) :-) když se na to totiž podíváte tak stupeň orezlosti jde postupně dozadu což vyznačuje malej tlak olejovýho čerpadla ;-) :-) :-) :-)
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
sipek
Příspěvky: 530
Registrován: 04 dub 2012, 21:41

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od sipek »

jop, sorry, ňák jsem se ztratil :lol: ...taky pravda, znělo by to jak ňákej starej wartburg (nebo jak se to píše :vali_se: )
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od Hgi »

to je fakt, že zanesenej koš v olejový vaně by mohl způsobit, že olejový čerpadlo nebude vyvíjet dostatečnej tlak.... ale teď mi řekněte, na co je tam teda u toho olejovýho čerpadla čidlo tlaku? Kdyby ten tlak byl malej, tak by se snad rozsvítila nějaká kontrolka na palubce ne? Od toho tam to čidlo tlaku snad je ne?

Ať je to tak nebo jinak, je to na kompletní GO motoru, všechno rozebrat a zkontrolovat ,tzn. jestli nebude lepší koupit druhý stejný auto, protože to co dáš za GO motoru, dáš za druhou stejnou Corsu :-D

Kdybys měl v autě 1.4 16V nebo 1.6 16V, tak by nějaký GO motoru mělo možná trošku smysl, ale u jednolitrovýho tříhrnku je lepší to auto pustit ze skály.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od jamal.jefries »

taky de o to jestli má dobrou žárovku v palubce viď :-D bo jestli tam vůbec nějakou má :-) :-D
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
126revo
Příspěvky: 27
Registrován: 06 bře 2012, 18:28

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od 126revo »

Tak jestli tam mám nějakou žárovku nevím, takhle do hloubky jsem to nezkoumal, každopádně když to žralo olej víc jak benzín tak to ani žádnej tlak mít nemohlo :vali_se: :vali_se: sehnal jsem druhej motor za pěkný peníze, takže se do toho pustím z gruntu a uvidíme až se to rozebere co kde bylo špatnýho .. ale bude toho určitě dost to je jasný už teď :hadatse:
Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 648
Registrován: 21 dub 2010, 22:04
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od Bobek »

Typuji na prasklý těsnění, možná i hlavu.. :)
Nálepky dle vlastního návrhu! Levně!
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od mglore »

tak olejovym cerpadlem to nebude - pokud by bylo k.o, at uz pricpany sitko nebo proste malej tlak - tak by ti okamzite zacal klepat motor - klikovka i ojnice jsou olozeny na tzv. kluznem lozisku - vzajemne se blok a klikovka a ojnice nedotykaji, v mezere mezi nimi je jen natlakovanej olej. Muze bejt ucpanej kanalek v hlave, ale nejpravdepodobnejsi je stejne prdly tesneni pod hlavou a mozna i prdla hlava.... . Jinak na kazdem, a to myslim kazdem motoru je senzor tlaku oleje - pokud se ti rozviti
olejnicka pred tim nez nastrartuje a zhasene po nastartovani, tzn. ze mas alespon minimalni tlak oleje. Jenze tenhle senzor je nastavenej na cca 0.5 bar obvykle, coz uz je hranice tesne pred smrti...studenej motor(olej) by mel davat typicky cca 4-5 bar, za tepla potom kolem 2 baru...takze varovna kontrolka na 0.5 bar v palubce je fajna, rika ti ze je mazani po smrti, ne ze odchazi do vecnej lovist...

Kdyz koukam na to foto..bud je ucpana galerie v hlave nebo mas pretazeny mrte ulozeni vacek na fest...jak sli nebo nesli povolit to olzeni u tech zrezlejch mist?

Jinak bejt na tvym miste bych vubec nedelal nejakou go, proste bych koupil komplet motor i s hlavou z jinyho auta a ten tam dal, jakkykoliv go se u nasich übermaschinen nikdy nevyplati. Spocitej si tesneni pod hlavou, srouby pod palici, pretesneni ventildeklu, stiratka, zabrouseni ventilu, tlakova zkouska hlavy, komplet vycisteni polomotoru, tesneni na spodek...no proste jsi daaaaavno za cenou celyho funkcniho motoru z jineho auta. Koukej po boreninach po netu, za x10xe v dobrym stavu das tak 5-7 tisic - kupovat jedine motor co je mozno poslechout!! (tj. jeste v aute, byt slo 6x pres strechu :D)
hybik25
Příspěvky: 9
Registrován: 23 lis 2014, 17:04

Re: Rez na vačce CORSA B 1.0

Příspěvek od hybik25 »

ted jsem to dělal na motoru x10xe 1.0 12V R.V.97.Mám i nějaké fotky ale umím je přeposlat jen na mail.Chtěl bych fotku víka rozvodů.Teče mi pumpa a víko mám focené zevnitř motoru.
Odpovědět