Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: 30 bře 2008, 14:33
- Bydliště: Brtnice
- Kontaktovat uživatele:
přestavba
ahoj kluci a holky měl byh na vás dotáz řešily už jste tady někdy zástavbu motoru 2.0 8v do corsy místo 1.2 33kw? Prosím odpověste nebo poraďte chtěl byh si to dát pod stromeček dík moc.
slouceno s jiz zalozenym topicem by tox
slouceno s jiz zalozenym topicem by tox
1.2i x12sz plánovaná přestavba na c20ne jo a prasklo mi sklo
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
už se to tu řešilo několikrát.. prohledej forum, je tu k tomu několik topiků... myslím že je to daleko jednodužší než 16V ... snad stačí jen přehodit motory.. ale to bych kecal..
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: 30 bře 2008, 14:33
- Bydliště: Brtnice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 pro 2008, 20:27
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
prestavba
Ahoj, dělal jsem to u Ackoveho modelu corsy.. upravil jsem setrvačník abych mohl ponechat F13 převodovku a tudíž i poloosy.. predelani nádrže ( ja dal z gsi corsy ) A elektriku musis vymenit uplne komplet.. pak pouze vyrobis drzak na motor. Zni to jednodušše, ale neni to tak jednoduchy.. ted už bych se do toho však pustil bez obav. Ostatní jako napsavovaní hadic atd jsem se nezmínil.. to je prkotinka. U Bcka by to mělo byt snažší.. je tam celkově více místa.
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: 30 bře 2008, 14:33
- Bydliště: Brtnice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 pro 2008, 20:27
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
...
Abych to upřesnil.. evoluce byla taková... puvodne motor C14NZ.. poté kompletní přestavba techniky z corsy A gsi do mojí kastle... tzn komplet elektrika z celeho auta, nádrž, čerpadlo a komplet benzínové vedení, chladič ( nebylo nutné ) motro a převodovka F13cr ( pomala verze, ale lepší na akceleraci ) Motor C16SE ma elektriku shodnou s C20NE a proto jsem se rozhodl zamenit tyto motory... výsledek: Oproti 16ce super.. motor taha super od spoda.. velmi citelny rozdil.
V tvem pripade bys musel zřejmě upravit i řazení. Myslim, že prizpusobeni na F13ku ti usetri spoustu prace.. řazení a poloosy. A pokud mas strach žšë to poloosy nevydrží.. tak se neboj.. corsa váží prdlajs a jinak to bude stejne hrabat porad
V tvem pripade bys musel zřejmě upravit i řazení. Myslim, že prizpusobeni na F13ku ti usetri spoustu prace.. řazení a poloosy. A pokud mas strach žšë to poloosy nevydrží.. tak se neboj.. corsa váží prdlajs a jinak to bude stejne hrabat porad
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: 30 bře 2008, 14:33
- Bydliště: Brtnice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: 30 bře 2008, 14:33
- Bydliště: Brtnice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27 čer 2011, 23:23
Re: Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
Zdravím všechny členy CorsaClubu,
vlastním Corsu B 1.4 16v a rád bych se zeptal konkrétně na výměnu motoru x14xe za x16xe. Četl jsem, že jsou si konstrukčně dost podobný, takže by se záměnou neměly být větší potíže. Je mi ale celkem jasný, že to není jenom o motoru, ale taky o elektrice, převodovce, poloosách, brzdách, čerpadlech atd. Takže co všechno je v těchto modelech stejný a co všechno je potřeba vyměnit popř. předělat a kde všude je možný na tenhle typ motoru narazit resp. kde jej shánět.
Předem díky za všechny odpovědi a příspěvky
vlastním Corsu B 1.4 16v a rád bych se zeptal konkrétně na výměnu motoru x14xe za x16xe. Četl jsem, že jsou si konstrukčně dost podobný, takže by se záměnou neměly být větší potíže. Je mi ale celkem jasný, že to není jenom o motoru, ale taky o elektrice, převodovce, poloosách, brzdách, čerpadlech atd. Takže co všechno je v těchto modelech stejný a co všechno je potřeba vyměnit popř. předělat a kde všude je možný na tenhle typ motoru narazit resp. kde jej shánět.
Předem díky za všechny odpovědi a příspěvky
- Fošna
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 09 črc 2008, 21:05
- Bydliště: Česká Lípa
Re: Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
Myslím, že tenhle motor neseženeš... je to skoro nemožný Sám jsem ho několikrát hledal
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
Podle mě.. jelikož jsem vlastnil x16xe.. je všechno naprosto stejný.. a mužeš motor vyměnit kus za kus. Jen vyměniš elektriku a ŘJ. Brzdy mužeš nechát (asi máš 236ky), ale i tak bych dal 256ky.
Jedinej rozdíl v těchto motorech bych viděl asi jen v převrtaném bloku, jinak mě víc nenapadá v čem to je jiné.
Jedinej rozdíl v těchto motorech bych viděl asi jen v převrtaném bloku, jinak mě víc nenapadá v čem to je jiné.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27 čer 2011, 23:23
Re: Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
Díky! Takže když se mi podaří sehnat x16xe z nějáké rozstřelené tigry případně corsy GSI s kompletní elektrikou a ŘJ, o čemž sám nejsem moc přesvědčenej (max. asi někde v německu že?), tak bych snad musel (v zájmu svého vlastního zdraví) vyměnit jen ty brzdy z GSI.... A co výfukový potrubí? Taky sedí z x14xe ?
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
Potrubí sedí bych řekl, změř mi průměr a řeknu ti.. já potrubí nechal z x16xe a mám c20xe a v klidu...jinak kdyby jsi se ozval před cca 3 měsíci.. tak bych pro tebe měl skvělej motor z mého GSI. Nikde netekl, neklepal, nežral olej, spotřeba 6-10 litru podle nohy a tlaky 15,3, startoval při -20ti na drc a nebyl s ním ani jeden problém.
Tak ti přeju štastné hledání. Snad nebude předchozí majitel prase a motor ti pak vydrží.
Tak ti přeju štastné hledání. Snad nebude předchozí majitel prase a motor ti pak vydrží.